Tuesday, February 15, 2011

Kagit, sim,Argan yagi

Bu gunlerde kagitlarla boyalarla simlerle ic iceyiz , cuma gunu after school okulunun programi var ,cocuklar ogrendiklerini sergileyecek, bizde yardimci materyaller uzerinde calisiyoruz arkadaslarla .

sim


bayrak


Dun aksam kandil icin camideydik, Ahrar artik buyumus yanima cok az geldi, gerci cami artik onun ikinci evi sayilir her kosesini biliyor, Iyi ki varsin camimiz ,olmasan burada hayat nasil gecer acaba :)


Bugun sabah nasil bir ruzgar vardi , oyle soguk esti ki Mirzahan'i okula gotururken ruzgarla savas halindeydik , o karsidan itekliyor biz de onden :), oglen arkadasa gittim sonrasinda after schoola eve sekiz bucukta geldik,Ahrar arabada uyumus dayanamadi bugun cok yorulmus , Mirzahan'da erken uyudu sayilir O da dunden uykusuzdu, projemiz var, ogretmeni kelimeler vermis onlari cince de nasil yazildigini yazmasi lazim, cogunu yazdi ne zor dil ya, harf yok sagdan soldan cizip durdu :)



Bilenleriniz vardir mutlaka Argan yagini, ben de bugun kesfettim, en kisa zamanda almak istiyorum, faydalarina gelince, Argan agacindan elde ediliyormus, son zamanlarda koruma altina alinmis bu agac , anti aging ozelligi (bize erken :) , saclar da hacim ve yumusaklik , akne,egzema, hamilelik catlaklarina cok iyi geliyormus , anlatmakla biteremiyorlar faydasini , nette daha detayli ogrenebilirsiniz.

Bugun firsatim olmadi ama yarin bloglarinizi ziyaret edecegim :)

15 comments:

Taze Anne said...

Cok cabuk buyuyorlar. Seyma senin ehliyetin var mi? Ay ne guzell, umarim benim de birgun olacak

Filiz said...

Şeymacım camimiz ikinci evimiz gibi oldu yazmışsın ne kadar güzel, acaba az olduğu için mi öyle, burda çok cami var ama evimiz gibi diyen çok az kişi :(

e. t. said...

Maşallah, Allah evlerinizin sayısını artırsın :)
En çok da "arabada uyudu kaldı" kısmı hoşuma gitti :)
her akşam olduğu gibi, dün akşamda onu uyutmak için yanında uyuyup kalınca....

Deli Anne said...

Ay, gıpta ediyorum size, çok hem de. Selim de Selimiye camii başta olmak üzere çok severdi camileri.. di diyorum artık eskisi gbi sık gidemiyor. Ben götüremiyorum, götürmeli değil mi.. Bana da çok iyi geliyor oysa..

Allah daim etsin camiyle iştigalinizi, muhabbetinizi.. öperim canım

firdevs said...

gecenlerde esim beni arkadasima gotururken , bir yere ugrayip bir kagit vermesi gerekiyordu . bende bebekle arabada esimi beklemeye basladim . 2 genc kiz bana bakiyorlar , bir sey soracaklar ama cekiniyorlar . esim gelince cama tiklayip " largan yagi icin bizden randevu alan siz misiniz ? " dediler :) bir an esime biziz diyelim dedim :pPp faslilar memleketlerinden getirip burda satiyorlarmis . bildigime gore epey pahaliymis . yapimini ben nette gormustum . kadinlar el degirmenlerinden gecirerek elde ediyorlar :) baya zahmetli bir is yani :)

New York'tan said...

Gul'cum ehliyetim var insallah en kisa zamanda seninde olur :)

Filiz'cim caminin icinde, cocuk odasi,bayanlara ozel bolum icinde mutfagi oturma odasi her seyi var ve bizim programlarimiz hep camide oluyor :)o yuzden ev gibi bizim icin :)


E.t eger cok yorgunsa kendiliginden uyuyor yormak lazim cocuklari :)

Deli annecim cami Tr 'deki camiler gibi degil cocuklar icin eglence yeri oyun yeri hepsi bir arada, Tr'de gorse camileri bizim cami nerede diye :) her turlu sosyal faaliyet orada yapildigi icin :)

Amin insallah :)

Firdevz ineternetten baktim fiyatlarinada oyle aman aman pahali degildi, bende egzema var ya dogal bir seyler kullanayim diyordum, o yuzden denemek istiyorum bunu .

sevilay said...

İlk defa duydum o yağı.Ama çatlaklar deyince ilgimi çekti doğrusu:)kullanmak lazım...

iremmiss said...

argan yağını ben de ilk kez duydum. Proje ödevleriniz baya eğlenceli geçio sanırım :))

Nehir İda said...

Sinir edeyim herkesi:) Hamilelikte 1 tane bile çatlak olmadı bende. ama saç dökülmesine acil çözüm bulmam lazım.
Çok hoş şeyler yapıyor çocuklar ben oradaki okulu çok tuttum.

neval said...

çocukların camiye alışması ne kadar güzel.oradaki bağlılığınız kenetlenmeniz ne güzel.
buna benzer bir şey daha vardı; isveç şurubuydu galiba.

Ayşe said...

aa Mirzahanlarin cince dersleri mi var? ne hosmus.. cok sasirdim, cidden zor degil mi?

Argan yagini hic duymamistim, anlattigin kadariyla pek cok faydalari varmis, arastirmak lazim, ki zaten artik yasim da ilerliyor yavastan yavastan ;)

ve otomatik mesajim;"geldim, seni okumayi seviyorum, okudum ve gidiyorum"

:))

banurose said...

Burada en yakin cami somalilerin camisi. Adamlar iceride boylu boyunce uzanmis yatiyor, rezalet! Diger cami turklerin camisi, once kutuphaneydi daha sonra camiye cevirdiler. ama SIK SIK birilerinin yemek yedigini goruyorum. Anlayamiyorum..Yani Turkiyedeki camilerden cok farkli bizim burdakiler..Gidemiyoruz..

fem said...

argan yagini ilk defa duydum enteresen geldii????? etkinlik fotolarinida bekliyorum umarim yayinlarsin

nohut oda said...

ben ılk kez duydum bu yagı arastırayım bakalım catlak soz konusu olunca:)

İhsan Kızıl said...

Merhaba,

Fas ve Fransa'da yerleşik üretici firmalardan argan yağı ve ürünlerini getiriyorum . Ürünlerimi direkt üreticiden aldığım için tamamı ile saf ve organik.
Argan Yağına meyvelerin ağaçlardan toplanmasından, yağın elde edilişine ve cilt bakım ürünü olarak kullanılmasına kadar hakimim. Türkiye'de pek çok kozmetik firmasına, kuaför salonuna, güzellik salonuna ve perakende olarak ürün veriyorum.
İsteyenlere yardımcı olabilirim

Omer Kızıl
05415411294
http://facebook.com/huiledargan
www.arganyagi.co.cc