Saturday, February 26, 2011

Manhattan&Magnolia Bakery , acken bakmayin sakin :) !!!

Esim bu donem cumartesi gunleri yarim gun calisiyor, gunler kisa olunca beraber gezme firsatimiz olmuyor, pazar gunune sakliyoruz hevesimizi, bugun kardesim ve Ahrar'la beraber Manhattan'da gezdik, hava soguktu ama aldirmadik sadece eldiven almayi unuttugum icin ellerim buz kesti o kadar.

Grand central terminali, giris kapisi , bir cok kapidan girisi var.



grandcentral1




grandcentral


ROCK

Rockefeller center her zamanki gibi kalabalikti, burada patenle kaymak ayri bir zevk olmali insanlar icin :)
sus


big loser

Yururken iki cadde boyunca kuyruk vardi merak ettik,kuyruktaki insanlarda epeyce kiloluydu, okuyunca anladik ki burada yapilan bir yarisma icin siradalarmis, kim en kisa zamanda kilo verecek yarismasi bir sene veya alti ay suruyor bu yarisma, insanlari taniyamiyorsunuz zayiflayinca.

cake2

Ilk duragimiz ve asil gitme sebebimiz olan Magnolia bakery :) biraz zor bulduk kendisini , benim hatirladigim adresle, kardesimin cepten buldugu birbirinden farkliydi , ben tek subesi var zannediyordum birden fazlaymis, biraz fazla yuruduk ama sonunda bulduk, gecen sene kapidan iceri girememistik kuyruk yuzunden , bu sefer kapiya yakin siradan basladik, pastayla ilgilenen cogu insan eminim biliyordur, ozellikle cupcakelerini, ortami cok guzel, beyaz ,zarif,calisanlar guler yuzlu, icecek, cookie, cake sirasi ayri, hepsinden istediginiz alip oyle kasaya gidiyorsunuz.

cake



cake1


cake3


cake4


cake5


cake6

Red velvet keki cok merak ediyordum, ondan ve portakalli kekten aldik, cok guzellerdi, yumusacik, nemli dokusu tadiyla harikaydi. Tepsilerde geliyor orada uzerlerine icinglerini suruyorlar, gunluk pisiyorlarmis.Bir daha ki sefere, lemon barsi denemek istiyorum, yolunuz duserse buralara mutlaka ugrayin.

Cok yurumekten bacaklarim agriyor simdi cayimi icip dinlenmeyi dusunuyorum Ahrar izin verirse tabii, istekleri hic bitmiyor cunku :)

14 comments:

ZarpandiT said...

Sonunda mekanıma uğradınız ya :) icingleri biraz farklı yapıyorlar tariflerden kontrol ettiğim kadarıyla tereyap tadını aldın mı icingte? not: red velvet cidden dehşet leziz bir kek :)

Kiraz Çekirdeği said...

Oh afiyet olsun size...Kim once zayiflayacak yarismasi ve cup kekler ;) supper olmus...

our twins of N.Y. said...

red velvet keki esim getirmisti, muhtesem guzel bir tat-(ti.) insallah en kisa surede yine tadabiliriz:)
daha kaldimi bugun sana gelsem?:))

New York'tan said...

Gokce'cim soguk falan demedik gittik :) icingleri cok agir degildi digerleriyle karsilastirirsak :)

Evet kiraz cekirdegi haklisin :)

Seyhan'cim tadimlik almistik kalmadi malesef :) gel ben sana ikram edecek bir seyler bulurum :)

New York'tan said...
This comment has been removed by the author.
fem said...

resimler cok guzel gezdiginiz yerlerin resimlerini yayinlaman cok hosuma gidiyor gitmis kadar oluyorum sayende gecen yil esim gitmisdi ve oda anlatmisti bu kekleri o resim cekmemisti simdi sayende gormus oldum bende ,su red velvet kekinin tadinida anlatsaydin keske merak ettim bak simdi iyice

Limon çiçekleri said...

tam bir blogcunun gezip sunacağı mekanlar olmuş canım.Çayını da afiyetle iç,oooh keyfine bak.sevgiler.

Taze Anne said...

big loose yarismasi burada da var, tabi aynisiysa, acayio kilo veriyorlar. Cup cakeler super gorunuyor.

Nehir İda said...

Offff bilgisayarda nasıl koca koca ve baştan çıkarıcı görünüyor yerken daha fenadır. Şu sıra saldırıyorum ben resmen tatlılara.

iremmiss said...

Bir tatlı sever olarak cupcakesleri öpüyorum burdan. Çok leziz görünüyorlar :))

sevilay said...

Fotoğraflar süper yiyacekler ondan da süper.Afiyetler olsun size:)

banurose said...

himmm leziz gorunuyorlar. yalniz whipped cream icing? ilginc bir tat olmali..

Zeynep Özmen Ünlü said...

fotoğraflar cok guzel. bu yerı ılk defa duydum. paylasım ıcın tskler. bır gun gelıpte oralara ugrarsam. mutlaka gormek ısterım.

LEYLA said...

fotoğraflar aldı götürdü beni, ne kadar güzeller hele o cupcakelere bayıldım ve çok imrendim :(
bloğunuz çok güzel ve keyifli.hep böyle olur umarım :) sevgiler...