Saturday, February 5, 2011

Pasta&Hediye

Ahrar evde kendi kendine cok guzel oynuyor, oyunlar kuruyor, ben islerle mesgulken o odasinda oynuyor, abimizle ikisi ayni anda oynuyorlarsa bir sure sonra kavga cikiyor, abi oynarken kucuk mudahele diyor , O da istemiyor derken bir bagris cagris oluyor bazen :)


oyuncak

Bu gordugunuz kiyafet hediye, arkadan gorunusu ilk fotograf, ne ince is degil mi , sade ama cok zarif,etek uclari dilimli, kenarlarinda susu var, uzerimde durusu cok daha guzel, coook tesekkur ediyorum hediye icin .

gift

pasta

Bugun aksam arkadaslarla beraberdik, hafta ici hemen hemen her gun beraberiz ama birebir oturup konusmaya firsatimiz olmuyor, bu aksam hasret giderdik:), muhabetli, eglenceli bir aksamdi, insallah en kisa zamanda bir daha yapariz.Kostebek pastayi denemek istiyordum, onu yaptim , guzel oldu bence :)

Yagmur yagdi bugun yine de erimedi buz olan karlar,umidimi kaybetmedim erimesini bekliyorum :)

12 comments:

our twins of N.Y. said...

:) bizimkilerde bir sure oynayip bir sure sonra kavgaya tutusuyorlar Seyma:)
Hediyeler Turkiye'den galiba. gule gule kullan...
pastan guzele benziyor:) Afiyet olsun...
karlar oyle kalin kutleler olusturmus ki sogukla, erimedi hakikatten. Dur bakalim yakin gunlerde ilk cemre dusunce belki erir gider...
ps: disarida suanda olan ruzgar nasilda islik caliyor, uuuuwww diye...

neval said...

çocukların kavgaları hiç bitmiyor ,büyüseler de.pasta da,poğaçalar da sabah sabah ne kadar iştah açıcılar.
cicinizi güle güle giyin .

İkiz Annesi said...

Bizim evde de her daim bir kavga söz konusu iki tane olunca kavgalar kaçınılmaz oluyor.Hediyelerini güle güle kullan canım pastada harika görünüyor ellerine sağlık.

New York'tan said...

Seyhan'cim bugun 44 fh olacakmis biraz erir diye umit ediyorum bugun yuruyus yapmayi planliyoruz :)

Neval'cim tesekkurler.


Ikiz annesi tesekkur ederim, haklisin iki cocuk olunca kavgalar eksik olmuyor :)

firdevs said...

evet , bizim cocuklarda genelde kavga ediyorlar :) tabi ki buyuduklerinde bu durum duzelir diye umuyorum :p

kiyafetin cok $ik :)

STYLE M said...

cocuklar böyle büyüyor iste ama yinede guzel ;)

hmm pasta olsada yesek dimi ;))

Nehir İda said...

Ne güzel mamalar öyle sanki aylardır açmışım gibi:)
Bizimki sessiz oynarsa kesin ortada bir sorun vardır.

fem said...

kucukken hatirliyorumda bende kardesimle cok kavga ederdim itisip kakisirdik hatta, ama birimizden birisi evden bi sureligine ayrilsa digerinin gozu yolda olurdu bulusunca 5 dakika hasret giderir sonra yine baslardik didismeye:)

Deli Anne said...

Şeyma'm o kırmızı halıyı daha önce de ucundan görmüştüm, arıyorum arıyorum bulamıyorum istediğim gibi.. bi zahmet kargoyla gönder :) şaka bir yana ikeadan aldım, amanın bir ay içinde yaratık gibi birşey oldu.. atıldı halı.. bir royal bakteri temiz aldım o da semsertmiş meğer.. içine de kir kaçıyor tüylü.. o da olmadı.. düz kırmızı halı arıyorum lakin bizimkiler illa incık cincık ekliyorlar,, tüyler simler.. seninki tam istediğim gibi..

ayrıca hediyen çok şık duruyor.. güle güle kullan.. o güzelim paltona benzeiyor şıklık bakımından.. eminim çok yakışır bu da..


sevgiler.

New York'tan said...

Thaks Firdevs'cim :)


Bir dilim gonderdim stly M :)


Ebru'cum o bizde de var sessizlik varsa yaramazlikta pesinden geliyordur :)

Fem bizimkilerin arasinda 6 yas var oyun arkadasi olamiyorlar :) buyuk kucugu idare etmeye calisiyor :)

Deli anne'cim, benim halidan yana sansim olmadi oturma odasina istedigim gibi alamadim bir turlu ama o kirmizi hali bize en uzun giden hali oldu, koltuklar degisince mecbur halimida degistirdim onu cocuklarin odasina aldim, temizligi bakimi cok kolay hic bozulmadi :) keske bulsamda aynisindan gondersem sana :)ikea cok kaliteli degil olanlarda cok pahali Tr de cok daha guzelleri vardir eminim :)

Thanks ayrica ben de cok begendim hediyemi :)

nesrin said...

Ellerinize saglik. Hersey harika görünüyor. Berlinden sevgiler...

banurose said...

deli anne hakli palto ayri bi guzel. Benim favorim..Amerika da ne hos boyle aksam toplantilari falan. Bizim Avrupada yasayan turklerde bol bol dedikodu var. O yuzden yapamiyoruz boyle guzellikleri.Ben de mi Amerika'ya yerlessem.. :))