Tuesday, February 22, 2011

Rengarenk

Okullar bir haftalik ara tatilde,cocuklarla beraberiz tum gun , vakit gecirmeye calisiyoruz, Iki oglus birbirini fazla gormekten ara sira birbirine giriyor :) birazdan parka goturup hava aldiracagim ikisine de, dun cok soguk esiyordu arkadaslarla evden cikisimiz Manhattan'a dogruydu ama cok soguk olunca yolda plan degisti , kapali mekanda gezmeyi tercih ettik.

mum

Baharin habercisi her magaza ama oyle bir hava yok disarida :), pembeler, kirmizilar, canli renkler , oyle goz alici ki, mumlara da bahar gelmis, gercek cicek gibi degil mi , mum olduguna inanmak zor ilk basta :)

toy2



Bu kucuk oyuncaklari her yere tasiyor, cok guzel oyun kuruyor kendi kendine, thomasida eklemis yanlarina kucuk askerlerin :)
toy1

toys

mirza

Abimizi habersiz cektim, O da bilgisayarda oynuyordu, okul tatil olunca vakti oluyor bunlari oynamaya :) odevlerini bitirdi, projeleri kaldi sadece.

Libya'da yasanan olaylara cok uzuldum, haberlerden takip etmeye calisiyorum, Allah yardimcisi olsun tum mazlumlarin , ozellikle adasim Seyma'dan guzel haberlerin gelmesine cok sevindim, en kisa zamanda sag salim Turkiye'ye ulasilar insallah.

18 comments:

zeynep said...

Lİbyada olanlar hepimizi çok çok üzdü..çocukların kısa tatillerinin güzel geçmesini diliyorum:)

sümeyye said...

ahrarın saçlarının maşallahı var :)
bu arada o mumlar hakkaten ne güzell

Nurcihan said...

mrb Seyma,
minik oglu masallah cok seker! Allah nazarlardan saklasin. büyügü ise cok agir basli bir cocuga benziyor. Rabbim her ikisinede zihin acikligi versin.
Ahrarin oyuncaklari görünce 30 yil öncesine gittim bi an. ozamanlar abimlerin de vardi onlardan. bir canta dolusu hemde. üstelik 1 tane de fort`lari vardi. bikmadan usanmadan oynar dururlardi. ben ise ne kizilderelilerden, ne cowboylardan nede askerlerden haz aldigim icin, bir türlü o oyuncaklara karsi beslemis olduklari tutluya anlam veremezdim :D
heey gidi günler heyy :)

soguk almanyadan sicak selamlar...

iremmiss said...

mumları önce gerçek zannettim :)) Çocuklarla hayat ne güzel değil mi?
Hayat daha bir anlam kazanıyor. Bu sene bahar bile başka bahar benim için :)) Libyada yaşayanların Allah yardımcısı olsun hep duacıyız.

New York'tan said...

Thanks Zeynep :)

Sumeyye ben de fotografi yuklerken farkettim, kestiricem uclarindan insallah kuaforumuzu bulduk insallah :)

Amin Nurcihan, benim de hic aram yoktu hala yok ama iki oglum var biri cok seviyor bunlarla oynamayi :)


Iremmiss haklisin onlarsiz ne yapardik bilmiyorum :)

KızKardeş Derya said...

Mirzahan ve Ahrar'a bayılıyorum maşAllah onlara.. Ahrar fotoğrafta oyuncaklarıyla oynarken bana Toy Story 3 filminin başlangıç sahnelerini anımsattı :) Sevgiler..

Taze Anne said...

Burada da soguk hava var kac gundur.
Ahrar'in saclari cok guzel. Cok tatli gorunuyor.
Libya'daki olaylar gercekten cok uzucu.

neval said...

minikler nedense bayılıyorlar biyerlere girmeye koltuk araları,yatak altları ..

betul said...

herkez gibi bende mumlari gercek zannettim sanirim.:) bi daha okudum yanlismi okudum diye. nekadarda gercekci güzeller. ahrarin masaAllahi var okadarcik oyuncakla oyun kurup oynuyorsa güzel benim kiz bütün odayi indirir oyun kurmaya sira geldimi masalarin sandalyelerin yeri her gün degisir.

Filiz said...

libya denildiğinde klımıza ilk şeyma geliyor artık, inşallah sağ salim dönerler, rabbim yardımcıları olur inşallah :(

SEVGİ said...

Mumlar benimde çok hoşuma gitti bu sıralar buralarda gerçekleri mis gibi kokuyor bu çiçeklerin..
İki erkek çocuk olupta kuzu kuzu anlaşana ben pek rastlamadım oluyor böyle birbirine girmeleri çocukların keşke bir çözümü olsa..
Libya denince benimde ilk aklıma gelen Pepela (ŞEYMA) Oldu Rabbim hepsinin yardımcısı olsun..

Deli Anne said...

O ne ya! uzatmış gövdeyi yatağın altına, dizmmiş oyuncakları, kimbilir hayalde neler oluyor ki Thomas bile oyuna katılmış.. konuşuyor da bir yandan.. öperim ben onu.. Ağbi çok ciddi ama Şeymam:)

sevilay said...

Çocuklar evde bunalıyor gerçekten bende her güneşi gördüğümde atıyorum kendimi dışarıya:)
Allah libyadkilerin yardımcısı olsun çok üzülüyorum izledikçe...

our twins of N.Y. said...

o mumlardan kohls da gormustum. hem cok guzeller, hemde cok misler...
cocuklarin okula gitmesi buyuk nimet Seyma'cim:)

Red Riding Hood said...

Mirzahan çok yakışıklı olmuş.Her gördüğümde gözüme farklı geliyor.Ahrar aynı şirinliğe devam :D

kiymetligunler said...

Seymacim, mumlara bayildim! Ahrarin oyun hali cok seker ama abimiz biraz ciddi takiliyor:)) Bugun bizim burayada kar yagdi, aklima sen geldin:))

Nehir İda said...

Amin diyeyim öncelikle en sondaki duan için.
Sevgili Şeyma her ikisi de çok güzel maşallah ama ben ufaklığı çok beğeniyorum yaa. Böyle bi cool mu diyorsunuz öyle hali var hep:)

pinar said...

burdada tatil Seymacim bunlarin tatilleri bile ayni. zaten abd burayi 2.dunya savasindan kurtarmis cok sempatileri var hollandalilarin:)ama o saclar nasi yakismis bayildim ya bende kucugunkini uzatiyom simdilik:)