Thursday, March 24, 2011

Agaclar ve Portakalli kek

agaclar

Yagmur da yuruyus keyfi yapmistik esimle , agaclar bir degisik gorundu gozume o gun.

agac2

agac1
agac3


Bu agacin dallari firtinalarda mi kirildi bilmiyorum ama sirik gibi uzamis yukari cok buyuk :)

salata


Taze feslegen, taze nane ile yapilan salata.

Picture 001





Cok acele cektigim icin begenmedim fotografi ama bu kek cok lezzetli oluyor , tarif buradan, uzun zamandir yapmiyordum ve uzun zamandir gitmek istedigim arkadasa :) gitme bahanesi ile yaptim bu sefer, cupcake seklinde yaptim , o portakal kokusu ve icindeki portakal kremasi ile harika bir uyum, deneyin derim :)

Bugun dort mevsimi beraber yasadik diyebilirim gece kar atistirdi sonra yagmur oglene gunes acti , bir garip gundu bugun :)

Cocuklarin odasinda yaziyorum bu postu onlar iceride bilmem kacinci kez Ice age dawn of the dinasours izliyor, ayni heyecanla :) biz ucuncu kattayiz, cocuklarin penceresinden yan binadakilerin evi gozukuyor , onlar bir kat asagidalar, aksam perdeyi kapatirken gozunuz takiliyor odalarinin ici gozukuyor, yatak odalarida dahil, perdeleri var ama kullanmiyorlar :) hep oyle cok seffaf yasayan bir millet, hangi millet oldugunu soylemeyim :) gecenlerde dikkatimi cekti yatak odasinin perdesi kapanmis yarimda olsa, aklima asagi katta oturan komsumun sikayet ettigi geldi bu seffafliga :)

Cumartesi gunu bir arkadasa veda programi var, pazar gunu icin henuz bir plan yok :)

Iyi haftasonlari olsun hepimize.

12 comments:

our twins of N.Y. said...

:) perde kapatmadan oturan cok oluyor ya evet. bizler ise hava azicik kararmaya, loslasmaya baslasin hemen elektrigi acip, perdeleri kapatiriz.
bu havalar hepimizin dengesini sasirtti. Simdide kizim hasta(( insallah yarina birseyi kalmaz. oglum cabuk atlatmisti.
Ahrar nasil? duzeldi ins...
kime veda programi var Seyma'cim?

neval said...

evet ya nasıl rahat ediyorlar öyle ? her taraf açık saçık

SEVGİ said...

Perde olayıda sanırım kültür meselesi ,insanların mahremiyet diye bir kaygıları olmayınca perde dekorasyon objesi olmaktan öte geçmeyecektir herhalde..
Portakallı tüm lezzetler gibi minik kekciklerde ilgimi çekmedi değil...
Yağmur ve yürüyüş zevkli olsa gerek ,konuşa konuşa hoş olur..

dilek said...

ağağçlara bayıldım...hepsine...sırık gibi olanada, gövdesinde yer yer kırmızı renkler olanada,Burada ağacada hasret kaldığımızı farkettim...Ağaçsız memleketmi olur deme...valla olmuyomuş demekki:P acaba bütün şehirde toplasak 100 ağaç varmıdır...

Bide bu "şeffaf" yaşayanları acaip garipsiyorum...Müslüman halktamı mahremiyet duygusu var bilmiyorum ama gerçekten ışıkları açınca özellikle hemen kalın perdeler çekilir bizde dimi...Ben hiç öyle perde ışık cam açık ev görmedim diyebilirim...garip:)

Deli said...

Oh, yorum penceresi açıldı nihayet.. birşeyler diyemeyince sanki gizli gizli geçmiş gitmiş gibi hissediyorum burdan...

Dinozorlu buz devri'ni ne sen sor ne de ben söyleyim:)

Ayrıca her pazara bir tatlı macerama bunu da ekleyeyim, madem denenmiş, beğenilmiş

öperim güzel Şeymam

New York'tan said...

Seyhan'cim gecmis olsun insallah en kisa zamanda atlatir Ela, Ahrar'da bir gun surdu, cabuk toparladi, mail attim sana, cumartesi gunu icin, vaktin varsa gel mutlaka :)

Neval'cim gayet rahatlar, cekinecekleri bir sey olmayinca :)

Sevgi cok haklisin kesinlikle kultur meselesi.Cok lezettli kekler sen de benim gibi portakal aromasini sevenlerdensin :)


Dilek'cim aynen bizde de oyle hava karardimi perde cekilir isik acilirda, burada oyle bir sey yok cogu evde :)

Cidden agac o kadar az mi Erzurum'da :)


Deli annem insallah memnun kalirsin, hem kolay hem lezzetli :)

dilek said...

Evet az..maalesef..Meşhuurr palandökeni bi görsen kahverengi bi toprak tümsek sanki:) Otellerin çevresinde bi kaç ağaç dikilmiş dekorasyon amaçlı...geri kalan tüm dağ çıplak...Fidanlar donuyomuş dikildiklerinde..soğuktan..şehirin içindeki ağaçlarda çevre illerden büyümüş haliyle toprağıyla sökülüp getirilip dikiliyomuş...çok şaşırmıştık:)

Nihan SARI said...

ağaçlar harikaymış Şeymacığım. portakallı kek de öyle. güzel haftasonları sana da..

Nehir İda said...

Park, ağaç resimlerini özellikle sonbahar ama Newyork da çok beğeniyorum eşimin kuzeni de orada renk cümbüşü inanılmaz. Ve sen güzel hatun sen de hem pozitif, hem çok sakin hem hamaratsın. Şanslı senin koca ve tabii oğluşlar.

iremmiss said...

resimler çok güzel. Ya kaç kg sin merak ettim bu kadar güzel mamalar yapıosun eline sağlık :))

sevilay said...

Ağaçlar çok güzel görünüyor,yağmurda yürüyüş yapmakta ayrı bir keyif:)
Perde konusunda çok hasassım burda da var kapatmayanlar ben rahatsız oluyorum ama onlar olmuyor sanırım:)

kiymetligunler said...

Canim, salata ve kek suoer gozukuyor ellerine saglik!
Bizim burdada perde kulture muslumanlara has;)) 24/7 aciktir perdeleri.