Thursday, March 3, 2011

Gunesli Hava

Ahrar uyanmasin diye evde hic ses yapmamaya calisiyorum eger 10 a kadar uyursa ogle uykusu uyumasina gerek kalmiyor, Ogle uykusu bizim icin problem olmaya basladi, erken kalkmissa dayanamayip ogle uykusu uyuyor ama gec kalkmissa dokuz gibi mesela ikindi saatlerinde uykuya geciyor bu sefer gece uykusu saat 1 lerde falan oluyor, evdeysek sorun yokta eger disaridaysak ayarlamiyorum bu saatleri, boyle uzar gider bu konu ile ilgili sikayetlerim :) O uyurken neler yaptim, cocuklarin odasini topladim, tozunu aldim, buzdolabini temizledim, bir odanin penceresini sildim, yemek yaptim epey is yapmisim :)

Hava yavas yavas isiniyor, gunes isigini gorunce insana bir pozitiflik geliyor, gecirdigimiz karli kistan sonra su an sogukta olsa hava, gunesi hissetmek harika, dun arkadaslarla dolastik biraz aksama afterschooldaydim, keyifli bir calisma yaptik cocuklar icin :)


IMG_1251_picnik

Bu flavourleri Turkiye'den almistim gecen yaz, portakal ve aci bademli, kurabiyelere ekleyince aci badem ozellikle nefis bir tat veriyor.

ekmek sepeti

Bu ekmek sepetini 79 cent gibi bir fiyata aldik, sekiz dolardan dusmus, sevgililer gunu icin uretilmis , donemi gecince boyle bir fiyata almis olduk bizde arkadasla :)

Bloglarda hep umutsuz postlar, arkadaslar yazan arkadaslari okuyorum ben, nasil yapiyorsunuz bilmiyorum ama post yazmaya devam edin, yurt disindan da epeyce variz blogcu arkadas bizleri yanliz birakmayin :)

14 comments:

neval said...

ne kadar uzak geliyor şimdi çocuklarımızın öğle uykusuna yattığı günler. şimdi arada uzandıklarında parmak uçlarında gezmemiz hep aynı,daha doğrusu annelik hep aynı
bloga gelince insanlar ayarlarıyla oynayıp girebiliyorlar aslında ama nedense girmek istemiyorlar herhalde.
kumanda panelinden okuduklarıma uğruyorum muhakkak ,hadi devam edelim diye ama ?

Nehir İda said...

Bacadan giriyoruz canım inan ki:) Günde 3 defa ayar değiştiriyorum sanırım düzelir ama can sıkıcı.
Ekmek sepetin çok şık.

sümeyye said...

ben direkt girebiliyorum :) maşallah! hiçbir ayarla oynamadım :P
güle güle kullan sepetini :)

New York'tan said...

Neval'cim haklisin annelik her yasta ayni dikkati gerektiriyor :)

Bencede yazalim okuyalim postlari:)

Ebru'cum masallah diyorum sana, tesekkurler.

Sumeyye ilginc bir durum senin ki sanada kocaman bir masallah, hic bozulmasin insallah :)

Filiz said...

şeymacım, çok kötü bir şey bu bir çok arkadaşımız giremiyor bloguna, herkes giremeyincede hiç keyfi kalmıyor, herkesin hevesi kaçtı, kimse yeni post yazmıyor, derin bir sessizlik var bizim bloglarda sadece yabancı blogları izliyorum sadece onlar post yazıyor, inşallah en kısa zamanda düzelir bu durum :( geç uyuyan çoçuk çok zor, sana hiç vakit kalmıyordur, öğlen uykusuda alışkanlık oluyor aslında kızımda çok severdi öğlen uykusunu, birkaç gün uyutmadım , sonra kendi kendine alıştı, bir süre kafası dumanlı gibi oluyor ama sonra alışıyorlar :) sevgiler.

karamel mutfak said...

tr deki arkadaslarin yasadiklari gercekten cok cirkin bir sorun ama busorunu kolayca asayan arkadaslarda var .aci badem esansi benimde favori aromalarim arasinda.sevgiler.

Taze Anne said...

Burada gunes hic eksik olmaz ama disariya bir cik -30 filandir :)) Ve yaz kis gunes gozlugu takmak zorunda kaliyor araba kullanlar.

Ekmek sepetin cok guzel Bende almak istiyorum ama evde ekmek yiyen yokki. Vahap arap pitasi yer, onu da 5 dakika acik birak hemen kurur.

Ilk paragrafta yazdiklarina bir ozendimmm. Saat 4 olmus hala hicbirsey yapmadim. Cok tembelim cookk. Hatta simdi kalkacagim ve 3 makine camasiri katlamadan, yemegimi yapmadan, evi supurmeden oturmayacagim. Umarim yanii :)

sevilay said...

Şu uyku problemi, bizde çok dertliydik şimdi hemen hemen bıraktık diyebilirim.Bir saat boyunca uğraşıyorum uyusun diye uyumayınca vazgeçiyorum:)Ekmek sepetin çok şıkmış gerçekten ağız tadıyla güzel sofralarda kullan inş.

our twins of N.Y. said...

uyku konusunda bende sninle ayni sorunu yasiyorum Seyma'cim. Buyudukce ogle uykusu duzeni kayboluyor zaten ama uyumazlarsada huysuz oluyorlar. Bazen biri uyuyup digeri uyumak istemiyor. Uyuduklarinda da 3 gibi yatip 5 gibi kalkiyorlar. o yuzden afterschool da yalan oluyor:)

ekmek sepetin cok sirinmis. nerden aldin? gule gule kullan...

New York'tan said...

Filiz'cim dayanamiyor ogle uykusuna, kendine kendine uykuya geciyor :) yaza duzene girer diye dusunuyorum .

Karamel mutfak biz yzanlarla devam edelim :)

Gul'cum ben erkenciyim yedide kalktigim icin saat 10 a kadar islerimi ayarliyorum sonra gidecegim yerlere gidiyorum , disarida islerimi hallediyorum :)

Sevilay'cim thanks, yaza kadar uyutucam sonrasinda bende birakmayi dusunuyorum artik ogle uykularini .


Seyhan'cim ayni sorunu yasiyoruz ucgun arayla dogunca bak sorunlarimizda ayni :))
Targettan almistim, clearence bolumunden.

Taze Anne said...

Seymacim, bu aralar uyku duzenimiz cok bozuldu. Cihan 3 de uyandi. Yatakta yanima alinca ben arada slklstigimi farkettim :( Birde cihan cok terliyor yatagimizda. Bugun asagiya salona indik. Ama bu seferde olan bana oldu. Her tarafim agriyor. Saat 11 bucuk burada. Ve daha kahvalti bile etmedim. Ama bugun bende kararliyim once islerimi halledecegim.

banurose said...

ya evet bu bloglari kapatma olayi cok sinir oldu. ben de kendi sitemi olusturmaya karar verdim . ve nedense girip de yazmaya canim istemez oldu. moralim bozuldu. cok demorilize oldum..

Deli Anne said...

özledim be blogları, yorum yzmayı.. öperim Şeyma'm:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

benim kızımda uykusuz kalınca cekılmez oluyor. dun aksam ıkımızde erken yattık. o yedıde ben sekızde , sabahta erkenden kalktık tabıı. halen yorgunum. sepet cok sırınmıs. sabah kahvaltısı ıcın sırın bır ekmek sepetı olur.