Tuesday, March 1, 2011

Kurabiye& Kitap &Tulum

Bu kurabiyeleri dun arkadasa giderken yapmistim, nisastali kurabiyeleri cok seviyorum, agizda dagilan kurabiyeler favorim:)

kurabiye


Bu kitabi coook uzun zamandir istiyordum, kutuphaneye gittim ,almak istedigimde baskasi icin ayrilmisti alamadim, ben ayirttigimda gidip alamadim kaldi oylece, esim sagolsun amazondan istemis kitabi , kac kere soyledim ama hep kendine getirtiyorsun bende istiyorum diye Ricalarima ! dayanamamis olsa gerek , ismarlamis, dun geldi kitabim basladim okumaya :). Turkcesi, ejderha dovmeli kiz olmasi lazim.


kitap

tulum

Bu da uyku tulumlu Ahrar, geceleri ustlerini orten cocuklarim yok, evimiz sicak ama Ahrar'in gece karni gobegi aciliyor nasil beceriyorsa artik :) en iyi care bunlardan almak dedim, hosuna da gitti , severek giyiyor bakalim simdilik :)

Dunden beri bloglarda Turkiye'den blogspotlara erisimin yasaklanacagi haberlerini okuyorum, daha onceki senelerde de buna benzer bir durum olmustu ama uzun surmedi insallah bu da oyle olur.

10 comments:

KızKardeş Derya said...

Kitabı bende çok merak ettim bende edinmeliyim size de keyifli okumalar..

Bu arada Ahrar'ın tulumu ne kadar güzel bittim büyüklere de var mı acaba, keza ben hala üstümü çok açarım gece :))

sevilay said...

Tulum çok yakışmış Ahrar'a maşallh.Ya ben yeni öğrendim bloglarda sorun varmış galiba hadi hayırlısı bakalım...

New York'tan said...

Derya'cim bende merakla okuyorum simdilik kitabi :) inanamsin sana gore olanlarinida gordum tulumlarin :)


Insallah uzun surmez Sevilay

arzu said...

Ellerine saglik:)Evet Turkcesi o, cok populerdi bir ara okumadim bak bende,elimdekini hala bitiremedim. Turkiye'de yine yasak blogspot uzantilari. Ama cache copy den erisim oluyor:)

Nehir İda said...

Kapıdan kovsalar bacadan giriyoruz:))
Pijamasını sevsinlerr çok tatlı.

pinar said...

bende filmini izlmistim cok etkileyiciydi himmm bayilirim nisaastali kurabiyelere:)

neval said...

ahh kitap profilimiz aynı,ej.d.kız ,twilight belki de vampir akademisi?
kurabiyeler güzel ama yerken konuşmak da mümkün olabilse .
uyku tulumunun XXXXL sini bulablsem alacağım evdeki koca bebeğe.
biz ayarları değiştirip girebiliyoruz bloglara ,yazılarımızı yazıyor okuyabiliyoruz şimdilikj no problem.yine de yedekledik wordpress e ama sevemedik orayı,çoğumuz her iki tarafa da aynı yazıları yazsak da gönlümüz burda.
bir dokun bin ah işit oldu ama neyse :)

nihalasli said...

Canim simdilik okuyamayanlar varmis dedigin gibi duzelir insallah.bizi etkilemedi ama okuyanlarimizi etkiledi annem dahil.
ne guzelmis tulumu , cok tatli gorunuyor.

betul said...

:)) ahrarin pijamasi sahane.

Zeynep Özmen Ünlü said...

tulum guzelde, bızımkisi halen gece tuvalete kalkıyor. uykusu cok agır. ezberlemıs gıdecegı yerı, hareketlerı. ama uyku tulumu olursa acamıyor, benı uyandırıyor...