Sunday, March 6, 2011

Newyork Newyork :)



Donem donem Newyork'a gelmek ve gezmek isteyen, hakkinda bilgi almak isteyen arkadaslardan mail aliyorum, elimden geldigince yardimci olmaya calisiyorum, bir arkadas bununla ilgili bir postun var mi diye sormustu gezdigim bildigim yerler hakkinda , cok fazla var ama karisik , hangi senelerde onu bile hatirlamiyorum :) ve dusundum Newyork hakkinda kendi yasadigim sekliyle edindigim tecrube ve bilgileri paylasmak icin bir blog acmaya karar verdim.Vaktim oldugu zamanlar buraya da yazacagim insallah.

http://newyorkhakkindahersey.blogspot.com/ , sitemiz burasi .

6 comments:

Kiraz Çekirdeği said...

Ne iyi yapmissiniz benim de hayalim bir gun oralara gelmek ama zaten cok uzun kalamayacagiz gelmisken de bilincli gezmek isteriz... Bu yuzden yazilarinizi heyecanla bekliyoruz... Sevgiler.

sümeyye said...

iyi etmişsin ama ben bakamayacağım sanırım :) yüreğim kaldıramaz. :) içlenir dururum ya da bakıp :)

sevilay said...

Yaz canım,gelemesekte en azından uzaktan izleriz:)

New York'tan said...

Kiraz cekirdegi insallah yardimci olabilirsem ne mutlu :)

Sumeyye'cim :))

Sevilay oyle deme bakarsin kismet olur tatile gelirsiniz :)

LaMa said...

I <3 New York :)

nihalasli said...

Seyma'cim supersin diyorum baska bir kelime bulamiyorum (:
Takipicisi olacagim.