Thursday, March 17, 2011

Nutella ile yasanan Askin belgeleri

Nutella ile arasi iyi olmayan var mi ? Bizim evde de eksik olmuyor ,bitince hemen yenileniyor, hatta iki kutu aliniyor saklaniyor ortada birakilmiyor :) Ahrar 'a dun kahvalti sonrasi verdim Nutella o da kasik kasik yedi :)



kasik

open

happy

kisses



Once yemek sonra tatli olmasi lazimdi di mi , siralama olarak ben tersini yaptim :) Dun cok dar bir zamanda bu yemekleri ( bitfek, mantar, pilav ve patates puresi ) yaptim ve evden cikmadan yiyebildik :), portabella mantarlari bu ara bizim evde sIkca pisiyor bir cok tarif denedim ama en guzeli, azicik salca ve domates suyu ile yavas yavas pisen tarif.




yemek

14 comments:

Taze Anne said...

Bende tam bir nutella delisiyim :)) Yemek cok hos gorunuyor.

Anne ve Bebisi said...

off canim cekti :) nutellayi degil ama yemekleri :D

ellerine saglik :)

mantari firinda mi, tencerede mi pisiriyorsun?

New York'tan said...

Gul'cum ben sonradan basladim nutellaya :)

Esra'cim tencerede pisirdim hatta dun biftek ve mantarlari beraber pisirdim, cok lezzetli bir mantar portabella :)

our twins of N.Y. said...

hadi bakalim belki nutellanin sahibinden bir gelin adayiniz olur:))

neval said...

nutelleyı sevmeyen varmıki ?
olsa da şimdi ben de aşk yaşasam

♥Unicorn♥ said...

off yapılmaz ki bu yaaa diyetimin 4.günündeyim daha :( dayanamıycam gidip kaşıklıycam şimdi :) ahrar çok tatlı görünüyo maşallah :)

dilek said...

Şu an gece nöbetindeyim...acıkma ihtimalime karşı çantamda 1 muz bir sandaviç, her ihtimale karşıda yarım kavanoz nutella var...:)) nutella sevilmezmi yaaa:)

İkiz Annesi said...

Allahım o nasıl nutella yemek öyle maşallah:)
Yemeğin de güzel görünüyor canım ellerine sağlık:)

Rana Eslem GULMEZ said...

misafir amcam nutellayi hic sevmiyor ..hukumet zoruyla bile yenilmez diyor)))yok cok guzel diyorum ama yok sevmiyor))

Deli Anne said...

Mutluluğun resmi= Nutella yiyen Ahrar:)

Menüyü de çok canım çekti, ben de etcilimdir çok ve de mantar çok severim... arıca buraya gelip yorum yazabilmeyi çok özlemişim.. (daha önce de geldim ama yorum bırakınca mahkeme kararı ile karşılaştım, şimdi de olmaz inşaallah)

öperim

kiymetligunler said...

Canim, nutella bitmisti bizim evde, senin yaziyi gorunce bugun sabah aldim:)) Bloglar ne ise yariyor:))
Ahrarin ilk aski cukulota, kanitlanmis ve sanal alemde yayinlanmistir:))
Yemekler enfes gozuktu, ellerine saglik...

fattosh said...

cikolatanin sakinlestirici ozelligi varmis :) yani faydali bisi yemekte sakinca yok:P

iremmiss said...

nutella ah nutella arada iremede veriyorum vazgeçilmez birşey..... yemekler süper eline sağlık.

banurose said...

boyle surme cikolata denince aklima nutella gelir. hani kagit mendile selpak deriz ya biz turk halki onun gibi :))