Tuesday, March 15, 2011

Pazar'in devami

Pazar gunu gezimizin geri kalan kismi , 42.cadden baslayip 34. caddeye kadar yuruduk. Mirzahan'a sozumuz vardi Toysrus'i ziyaret ettik, oyuncaksiz cikilir mi hic, istediklerini aldik :) Ahrar'in bu ara spiderman takintisi var, aslinda yasi kucuk onun icin ama binalardan ucmasi ona cazip geliyor sanirim :)

Bugun veli toplantimiz vardi, bir anne babanin duymak isteyecegi sozleri duyduk ve ayrildik toplantidan, bu sene eyalet testine girecekler, ilkokulda ucuncu sinifta basliyor ,bu sene sadece matemetik ve grammerden test olacak Mirzahan, zor degil deniliyor ama bu sene degisiklik olmus sinav sisteminde, yine de calismak lazim tabii, burada Tr'de ki gibi dersane sistemi yok, bir iki tane cocuklariniz dersine yardim edecek dersane gibi kurum var , bunlar da notlari dusuk olan cocuklar icin, onlarda haftada iki gun, her hafta test olarak hazirlaniyorlar teste ama biz yardimci kaynak olsun diye netten bir de kitap ismarladik , ilk defa yasaninca bu duygular bizde heyecanlaniyoruz neler yapabiliriz diye , ogretmenimiz gayet sakin, bizim calismamiz yeterli diyor :)


Gelelim fotograflara, times meydanindan kareler, her gittigimizde cekiyoruz mekan ayni ama reklamlar farkli :)





IMG_1356

IMG_1347

IMG_1350

IMG_1351

IMG_1352

IMG_1355
Bu reklam panosu cok hosuma gitti .


IMG_1382
IMG_1369


Biraz bencillik gibi olacak ama Toyrus'i gezmeyi sevmiyorum, istediklerini hemen alip cikmak istiyorum buradan Mirzahan dogal olarak her tarafi gezmek istiyor , onlar baba ile takiliyor bende barbie bolumunu geziyorum :)
IMG_1372
Bu dinazordan cok korktu Ahrar, yanina yaklasamadi , korkulmayacak gibi degil, o devasalik, o goruntu ve cikardigi ses ..
IMG_1358
IMG_1360

IMG_1361
IMG_1364


IMG_1366
IMG_1365

mirzahan

Buyuk beyimiz science bolumunden begendi oyuncak, kucuk beyimiz de spiderman .

ahrar
bina


Bu binanin disi boyle renkliydi, o kadar goz alici ki .
cake



Soguktan usuyunce babamiz icimizi isitacak bir seyler alalim dedi yakinimizda starbucks vardi, cayimizi almis yaninda da bana bu minik havuclu kekerden, ogluslara da cekemeden biten lolipop kekleri .Her seyi lezzetli bu Starbucks'in :)

5 comments:

neval said...

lakin porsiyonları da pek minik

Nehir İda said...

Yurtdışında yaşayan arkadaşların çektiği resimler bizimkiler gibi değil renk renk. Ne acayip bir millettiz gri heryer sonra asabi oluruz tabi.
Ben de hep kızlar için olan oyuncaklara bakarım:)
İkisi de çok yakışıklı yine maşallah. Çok can yakacaklar çok..

iremmiss said...

benimki kız olduğu için oyuncak almak eğlenceli oluyor :))

İkiz Annesi said...

Fotoğrafların sayesinde küçük bir gezintiye çıkıyorum her seferinde çok sağol:)
Oyuncaklar çok güzel buradakilerden daha çok çeşit var.
Yakışıklılar çok tatlı çıkmışlar ikisine de maşallah:)

Taze Anne said...

Fotograflara bakarken, suna su yorumu yapacagim diyorum :) Alien cok komik,Barbie'nin fotografindaki fiyat beni wawww yapti :)) Hersey cok guzelmis.