Monday, March 21, 2011

Rain rain go away ..

Basladik bir pazartesi gunune daha , Mirzahan'i gonderdim okula Ahrar hala uykuda , disarida yagmur yagiyor karanlik bir hava , tam uyku havasi ama benim isim cok :)

Cumartesi aksami Canakkele sehitlerini anma programi vardi camiide, slaytlarla piyeslerle, siirlerle cok guzel programdi ama biz sonuna kalamadik malesef Ahrar huysuzlandi uyku saatini gectigi icin, dun aksam da misafirlerimiz vardi aksam cayina , hafta sonu boylece bitmis oldu.



arabalar


Havanin guzel oldugu bir gun Ahrar'i balkona cikardim oyuncaklari ile oynasin diye O da neyi var neyi yoksa tasidi balkona :)
ahrar
Cok nazli cikmis :)


Bu fotografi da hatira olsun diye cektim cuma gunu yazdan kalma bir gundu, millet disarda parkta, biz de afterschooldaydik, Canakkele programi icin eksikleri tamamladik yetismeyenleri eve getirdim ben, aksam dokuz bucukta ailecek disarda yuruyuse ciktik yorgundum ama o guzel havadan yararlanmak istedim gecte olsa :), ben haric pizza yediler, salata istedim o saatte eve yakin olan acik Turk restoranti vardi , salata alan tek bendim sanirim kebapsiz :)


9.28 de yemek hatirasi :)
telefon
IMG_1316


wok



Bu da noodle, Turk -Cin karisimi benim tarif :) wok tavami yenilemistim, evde bulunan noodle yaptim hemen , noodle (Cin makarnasi )evde buldugunuz sebzeyi woka atip biraz pisirip yuksek ateste onceden haslanmis olan makarnayla birlestiriyorsunuz , ben evde bulunan malzemelerle yaptim, soya sosu ve azicik bal da ekliyorum.


Yarin ogle yemegine misafirlerim var neler yapsam diye dusunmekteyim.

9 comments:

LaMa said...

aa dusunmeye ne hacet :http://lamamutfakta.blogspot.com/2011/03/haftalik-menu-ornekleri.html Lama senin icin dusundu :)
saka bir yana, ogle yemegi misafiri cok alisik olmadigimiz bir misafir turudur. yemek+ca saati lezzetleri karisik olur. su an canim birsey cekmiyor o yuzden cok bir oneride bulunamayacagim sanirim.
afiyet olsun sizE:)

Deli Anne said...

sebzeli noodle seviyorum ben de.. zaten sen ne yapsan seviyorum nerdeyse be ŞEyma'm:) Ayrıca Ahrar'ın o güzel yüzünü de severim çok:)

dilek said...

sadece salatamııııı? sadece? pizza varken hayatta olmaz..:)noodle'la yeni tanıştık biz...çok sevdik ..eşim bi çeşit bolonez sosla yapıyo severek yiyoruz...işten gelince yapılan kolay yemek...sanada misafirinde şimdiden kolay gelsin:)

İkiz Annesi said...

Güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz:)
Ahrar'a 41 kere maşallah çok masum çıkmış:)
Bizde de hava güzel olunca kızları balkona çıkardığımda aynısı oluyor evdeki tüm oyuncaklar balkona taşınıyor.
Misafirlerin için kolay gelsin canım eminim çok güzel şeyler yaparsın.

Nehir İda said...

Ahrar çok yakışıklı maşallah çenesi süper bir de böyle mıcık mıncık yapacaksın tutup o çenesinden:)
Misafir mi geliyor:)) Yazık eşine..
Ama sen üstesinden gelirsin.

Limon çiçekleri said...

yinede güzel bir haftasonu geçirmişsiniz.ahrarın tatlılığıda cabası:)Noodle nefis görünüyor,pek bilmediğim bir lezzet isede denemeye değer diye düşünüyorum.bu arada salata yemeniz çok hoş:)keşke hepimiz aynı şekilde davranabilsek restoranlarda...Kendimizi tutamıyoruzki...

pinar said...

ay canim ya hastayim Ahrara:)masallah 4 kere cok tatli ya:)

Nihan SARI said...

balla mı,denemem gerek.bari marketten alıp yapayım bu aralar. ben sana yardımcı olacağıma senden fikri kapıverdim. iyi yapmışsınız canım. haftanız da mutlu mutlu geçsin.sevgiler.

iremmiss said...

noodle çok severiz eşimle sushicodan çok sipariş veririm yaparımda. Ellerine sağlık. Ahrar ne güzel bakmış öyle :))