Sunday, March 27, 2011

Resimler konussun :)

Evdeki bilgisayarlar ve televizyon yetmiyor bazen cocuklara ,telefon devreye gidiyor canlari sIkIlInca.


myboys

My Boys, my handsome boys :))

myboys2

myboys1

Bugun bizim cadde de Irlandalilar'in yuruyusu vardi, cocuklar izlesin diye babamiz goturdu ben de arkadasimla bulustum.



Bizim evin dis kapisindan iceri giriyorsunuz merdivenden cikarak evin icine giriyorsunuz, merdivenlerimiz dar, hep beraber evden cikacaksak, onceden yarimizin inmesi lazim yoksa tren lokomotifleri gibi diziliyoruz arka arkaya :))


merdiven


Yuruyusten resimler,

araba

girls


Irishlerin kizlari cok guzeller :)

man

Bunlarda etekli amcalar :))


sus

Yuruyusu olan millete ait satilan susler, sapkalar, oyuncaklar,

spiderman

Ahrar'in spiderman sevgisi.Babasi balon almis,

uyurkenahrar

Ben de tsirt .

camisus


Cumartesi gunu Amerika'dan ayrilacak olan arkadasimiz icin veda programi vardi, biz arkadaslarla erken gidip susledik salonu , mor ve beyaz renklerle, neler vardi neler, ona ozel pasta, adinin yazili oldugu kurabiyeler, cok guzeldi her sey, insallah her zaman cok mutlu olur.

8 comments:

*Selinka** said...

herkes mutlu olsun sevgili şeymacım.
cocuklar her şeyden mutlu oluyorlar keşke bizde becerebilsek
sevgilerimle

dilek said...

Bol kabağı şeklindeki arabaya bayıldım...Mirza ve ahrar şarkımı söylüyolardı resimlerde? çok şekerler maşallah...

Nehir İda said...

Küçük oğluna hastayım. Serseri yaaa çok tatlı elleri de kaldırmış kafa mı tutuyor? en üstte.

Not: Ben erkek çocukları genellikle serseri filan diye severim kızmazsın umarım:)

İkiz Annesi said...

Yakışıklılara maşallah çok tatlılar çoook:)

firdevs said...

yarimizin once asagi inmesi lazim :p bizde de cocuklarin bir kismi gidip arabaya yerlesiyor , bir kismida bebegi ve kendini (ki genellikle bu ben oluyorum ) arabaya goturuyor :)

arkadasin cok sansliymis :)

neval said...

salon ince zevkle süslenmiş .bebişler ahh ciğer parelerimiz mevlam eksikliklerini göstermesin ne tatlılar

sevilay said...

Gurbette birlik çok önemli sanırım.İnsan güzel dostlara daha çok ihtiyaç duyuyor.

Taze Anne said...

Bir Irish gelin fena olmaz :))