Wednesday, March 23, 2011

Sabah balkon perdesini actim ve karsilastigim manzara , Kar yagmis gece ve hala yagiyordu sonra sulu kara cevirdi , martin 23'un de kar da yagdirdik.

kar



Pazartesi sabahi , sali gunu gelecek olan misafirler icin ne yapsam diye dusunurken , Ahrar da bir karin agrisi basladi, olmasindan korktugum sey basimiza geliyor diye dusunurken hemen kusma basladi, gecen hafta itibari ile bir cok arkadasim ve cocugu mide virusu hastaligi gecirdi, salgin bu hastalik ,iki sene oncede olmustu, her eve mutlaka ugruyor, artik kim yakalanirsa bu hastaliga kusma ve ishalle basliyor , Ahrar cok kotu olmadi sadece bir gun yatti, halsizlik vardi bir sey yiyemedigi icin, dun aksam itibari ile eski gunlerine dondu , oyuncaklar evin her tarafina dagildi :) Ahrar'dan bana gecti malesef, benim gibi kusma ozurlu birisi icin cok zor bir gece oldu ama ben de atlattim sayilir halsizlik haric, temennim evin diger bireylerine gecmemesi, babamiz dun ise gitmedi saolsun bizimle ilgilendi :)
Hayat boyle iste biz ne planlar kuruyoruz basimiza gelecekleren habersiz .


Sadece kagit veya boya tahtasi kullanmak Ahrar'i kesmiyor biz artik el, kol , dirsek boyamaya bsladik ve marker kullaniyor bunlari yaparken banyodan baskasi temizlemiyor :)

boya

boya2

12 comments:

Nehir İda said...

Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.
Duvarları da boyuyor mu:) ida koltukların arkasına geçip boyardı göz önünde olmasın diye. Büyüdüklerinde herşey yenilenecek sanırım.
amann sağlıklı olsunlar da eşyalar feda olsun onlara

New York'tan said...

Thanks Ebru'cum, daha iyiyiz simdi.

Yok duvar boyamiyoruz simdilik insallah olmazda halilar bazen nasipleniyor ama dedigin gibi feda olsun ne yapalim zaten eskiyorlar omrunu biraz daha kisaltiyoruz :)

iremmiss said...

Çok geçmiş olsun. Çocuktur ne yapsa yeridir :))

betul said...

cok gecmis olsun. ayrica siz bahari göremediniz daha. ben almanyayi soguk memleket bilirdim:)

İkiz Annesi said...

Çok geçmiş olsun canım benim:((

Ahrar'a bayıldım yaramazlık yapan hali bile çok tatlı maşallah:)

dilek said...

Geçmiiş olsuunnn önce:) sonra, gel burayı gör iki gündür kar kesilmedi..."bıktım artık" demekten usandım:)neyse buda geçicek...Ahrar'ın yüz ifadesi süper ..bayıldım...

New York'tan said...

Iremmiss thanks :)

Betul'cum nisan sonuna kadar gercek bahari yasayamiyoruz burada :) ozledim inan :)

Ikiz annesi tesekkur ederiz .

Dilek'cim sen de Erzurum'dasin ne diyelim :)

our twins of N.Y. said...

Cok gecmis olsun...
Seyma'cim Ege'mde sali gunu kustu hemde belli araliklarla tam 5 kez! cocugumun midesinde kusmaktan birsey kamamisti ama hala kusmak icin cabaladikca titrer olmustu. gece yanimda yatti. bu durum nerdeyse 15 saat surdu. sabahda 5:30'da yuzume dokunup "anne ben aciktim" diyince hehhh iyilesmissin ki aciktim diyorsun dedim sevincle... Dunden beridir de Ela'mda burun akintisi bende de kirginlik var. Insallah bu kadarla kalir...

New York'tan said...

Seyhan'cim size de cok gecmis olsun, inan Brooklyn'de tanidigin her evde var bu hastalik, ne illet bir sey, insallah Ela ve size gecmez .

Limon çiçekleri said...

Kar var demek hala:)Bizim burda limon çiçekleri açmaya başladı bile..Çok geçmişler olsun canım ikinizede.Tez zamandasağlığınıza kavurşunuz inşAllah...

Nihan SARI said...

canım geçmiş olsun.Allah şifa versin. çok sevgiler.

sevilay said...

Çok geçmiş olsun canım.Kusmak gerçekten çok kötü:(