Saturday, March 12, 2011

Sabah sabah

Gunesli bir cumartesi sabahi bugun, ev halkindan Mirzahan haric herkes uykuda , Mirzahan da hafta ici erken kalkinca cuma gecesi ne kadar gec yatarsa yatsin erken kalkiyor beni de uyandiriyor arkadas ariyor yanina :) mutfakta bir yandan kahvalti hazirliyorum postu yazarken :) yogun bir hafta oldu nasil gectigini anlamadik yine, iki gun siddetli yagmur yagdi ama nasil yagmur zaten burada yagmur yagmasa sokagin pislikleri gitmez , kokusu gitmez diyorum kendi gozlemim, evde hayvan besleyen insan cok ve tuvalet ihtiyaclarini disarida gideriyorlar , ozellikle sicak havalarda inanilmaz bir koku oluyor ara ara burnunuza gelen, yagmur yaginca temizleniyor bu durum daha fazla detaya girme yecegim daha kahvalti yapmadim :)

Aksama yeni bebegi olan arkadasimizin akika programina gidiyoruz Long Island'a ,trafik yoksa iki saatlik bir yol, gece kacta geliriz bilmiyorum :) Dun tam iki kere evden camiye yurudum geri geldim sonra saat yedide carsiya bebek hediyesi almaya gittim cocuklarla ve arkadasla beraber , magaza kapandi bizde oyle ciktik :) uzun zamandir cocuklarla gitmiyordum ne kadar rahatmis oyle, dun biri bir sey ister, digeri sIkIldim der , gonullerini yapmakta zorlandim :)


Dun iki film vizyona girdi, Little red riding hood (Kirmizi baslikli kiz )Buyuklere gore bir film yorumlari okumadim ama merak ediyorum fragmanlarinda guzel bir filme benziyordu, digeri ise Mirzahan'i goturecegim Mars needs mom, Animasyonu zaten severim :) Mirzahan'in filmi oncelikli hafta ici goturecegim insallah Ahrar'a bakacak birini bulabilirsek :)


Orkideleri cok seviyorum, zarif cicekler Ahrar'in dogumunda babamizin hediyesiydi ama uzun yasamadi simdi tekrar denemek istiyorum .

Mutfak masamin uzerini susluyor bu ikisi .

Guzel haftasonu olsun hepimize :)

orkide


orkide1

12 comments:

iremmiss said...

Yeni bebek,yeni sevinç demek :)) Allah bağışlasın. Bende İremle hiç alışverişe gitmek istemiyorum. Kafamı o kadar karıştırıyor ki yaptığım alışverişten hiç bişey anlamıyorum. Sinemaya gitmeyi özledim annem gelince gidebiliyoruz ancak.

neval said...

senin delikanlı gibi tatil günlerinde erken uyanıveriyorum ,kendime kızsam da uyumak ne mümkün.

our twins of N.Y. said...

Bizdede oglum ve ben uyanigiz su anda:) Baba kiz uykuyu normalde de cok severler zaten.
Su gunlerde gozumu karartip cocuklari kocabeye birakip sinemaya tek basima gitme planim var. bakalim:)
orkideyi bende cok severim. ama 2 kere denememe karsin hep soldular, olduler(( en iyisi yapay olmez etmez:)
kahvalti icin simdiden afiyet olsun. bende hazirlamaya gidiyorum:)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Arkadasinizin bebegi hayirli olsun.bende cok seviyorum orkide yi ,ama bakmayi beceremiyorum sanirim .

Filiz said...

Ahhh şeymacım amerikalılar pismiş yani :)) bizim burdada pis pistir ama bagdat caddesi gibi bazı semtlerimizde kedi köpek gibi hayvanları hep gezsin hemde tuvalet ihtiyacını gidersin diye dışarı çıkartırlar, hayvancağız yapacağını yapınca da sahibi eline geçirdiği poşetle o yerdeki.... alıp çöpe atar yani öyle yerde bırakamaz :) tabi bu her semt için geçerli değil:)) muhabbete bak:)) sen nerden açtın bunu :) beyza da hafta içi okula gittiği için erken kalkıyor, cuma akşamı konuşuyoruz kızım yarın sabah kalkma uyu dinlen diye ama kime dersin, sanki inadına daha da erken kalkıyor :)

Nihan SARI said...

birikmiş postlarını okudum.çok iyi geldi.özlemişim blogunu. uzun süre bloglara ulaşamayınca mutlu mutlu uzun uzun okudum kahvemi de içtim. sevgiler sana ve çocuklara Şeymacığım. yeni blogunu da çok sevdim. çok iyi fikir. biz oraya gelmek için oğlumun büyümesini bekliyoruz. onun da hafızasında kalabilsin istiyoruz.

banurose said...

sinemayi hemileyken tuvalete cok SIK gittigimden birakmistim, simdi de bebekten gidemem..benim yerime de izle lutfen ve yorumlarini yazmayi unutma.bari izlemis gibi oluruz..

Taze Anne said...

Burdada kisin kopekler hep karin uzerine yapiyorlar oda karin dibine gidiyor yazinda butun diskilar kurumuz sekilde oluyor :( Ama kokma durumu yok, insanlar kopeklerinin diskilarini almak zorundalar. Sikayet ediliyor yoksa. Bebek ziyareti guzel olur :) Bakarsin canin yeni bir bebek ister :))

LaMa said...

ben ahrar'a bakarim, szi bakin keyfinize:)

Kiraz Çekirdeği said...

Ilk yoruma bayildim ya ! Yeni bebek yeni sevinc gercekten... Bir arkadasimin babasinin vefatinda herkes huzunluyken yuzu gulduren o cenaze evindeki bebisti. Allah cocuklarin hepsinin sagligini bagislasin...orkide dahil tum ciceklere bayilirim, sevgilerimle... Iyi Pazarlar...

Olgar said...

Seyma'cim bugun saatleri ileri aldiniz mi ?

New York'tan said...

Iremmiss biz esimle beraber gidemiyoruz ya o goturuyor ya da ben cocuklari :)

Neval'cim uykuyu ben de sevmem gozum acilsa bir daha uyuyamam.


Seyhan beraber gidelim mi cinemaya :)

yasemin'cim cok nazli bir cicek , bir sans daha vermek istiyorum kendime :)


Filiz'cim burada da elleri ile aliyorlar pisligini ama idrar kokusu gitmiyor malesef.

Nihan'cim tesekkur ederim :) insallah en kisa zamanda gelir gezersibiz buralari .

Banu'cum annen buradayken kacamak yap :)

gul'cum aklina nelerde gelmis :)

Ayy lama'cim guzel olurdu saolasin:) seninle beraber giderdik daha guzel olurdu :)

Tesekkurler kirazcekirdegi amin insallah :)

Olgar evdeki saatleri almadik henuz ama telefonlar alinmis :)