Tuesday, March 29, 2011

Sali Sofrasi , Bulusalim mi :)

Picnik collage


Gecen hafta hastaliktan yuzunden mecbur erteledigim misafirlerim, bugun ogle yemegine davetliydi.Bol muhabbetli, yemekli bir sofra oldu, Ahrar yemegin ortasina dogru sebebsiz yere aglamaya basladi, bir turlu susturamadim abisini almak icin evden ciktik bu arada misafirlerim evde ben buyuk oglumu almaya gittim :) Ahrar bebek arabasi ile gitmek istedi , bende vakitten kazanalim diye araba ile gideyim dedim bu sefer binmek istemiyorum diye agladi , abisini aldik eve geldik hala agliyor sonra kucagimda uyudu kaldi, uzun zamandir boyle bir sey yasamamistik Ahrar'la, iki saat uyudu ben de rahat ettim O da :)

Menumuzde neler vardi;

Tavuk suyuna corba ( arapasi corbasi )
Hunkar begendi
Pilav
Yaglama( Kayserili arkadasim getirdi)
Humus
Peynirli Borek
Zeytinyagli kereviz
Sarma ( arkadaslar getirdi)
Salata

Tatli olarak da

Tiramisu, hashasli revani, kabak tatlisi vardi,

Dun esimle konusuyorduk, bana bu aralar cicek almiyorsun dedim ( Dun kendime almistim onu gostererek ) O da bana sen zaten ciceksin, cicege cicek verilir mi dedi :)) Daha ne diyim artik :)))

Turkiye'de ki arkadaslar blog bulusmalari yapiyor, aklima geldi gecenlerde belki bizde yapabiliriz diye dusundum, blogu olan veya olmayan Ny civarinda yasayan arkadaslar eger bulusmak isterseniz bana mail atin oldu mu .

14 comments:

neval said...

resim açılmadı,ama menü güzel muhabbetle eminim kat kat tatlanmıştır.
erkeklerin benzer durumlarda verdikleri cevaplar hep aynı,kurs felan mı alıyorlar dersin ?

Nehir İda said...

Ben gördüm çok güzel masa çok. Ellerine sağlık.
Bu kocalar çok fena. Unutuyorum aklıma gelmiyor filan derdik biz olsak nasıl da yırtmış:)

İkiz Annesi said...

Masan çok güzel canım ellerine sağlık ve afiyet olsun.
Ahh bu eşler kurtulmanın bir yolunu mutlaka buluyorlar:)

LaMa said...

simdi ben ny civari arkadas olarak sayiliyor muyum bilemedim, o yuzden mail atmiyorum:)
sofra cok guzel, mihabbet de oyledir muhakkak. hafta ici gunduz bulusmalarini cok ozluyorum yaaa...

New York'tan said...

Neval'cim olabilir :))

Yok Ebru'cum, cokta rahatti :)

Ikiz annesi :))


Lama'cim tabiiki sayiliyorsun keske gelsen bu taralarada bulussak ne guzel olurdu :))

dilek said...

Sofra şahane.....ellerine sağlık..Ahrar'a üzüldüm...hem kendisi perişan olmuş hemseni perişan etmiş...

firdevs said...

Seyma , eger bana da boyle sofra hazirlarsan ben Fransa'dan gelirim bulusmaya :D

Deli Anne said...

Gene döktürmüşsün Şeyma'm.. Maşallah ne marifetli hamınsın.. Tatlı için bile 3 çeşit yapmışsın, maşallah barekallah.

Ahrar ilgisiz kaldığını düşünmüş belki de ondan çıldırmış. Zaten ya misafirlikte ya da misafir gelince sapıtmazlar mı en çok:) Olsun ben çok seviyorum onu. Hele aşağıda ağbisiyle fotoları neffis.. O eller kollar tam öpülesi..

New York'tan said...

firdevs'cim daha guzellerini hazirlarim insallah , sen gel de :))

Deli annem tesekkur ederim, elimden geldigince yaptim iste, vaktim olsa daha da yapardim misaire ikram hazirlamayi cok seviyorum :))

Cok tesekkur ederiz, operim seni ve ogluslari :)

sevilay said...

Süper bir sofra ellerine sağlık.İnş Türkiye ye geldiğinde ve inş İstanbula gelirsen bizde yaparız güzel bir buluşma senin şerefine:))

içimizdeki karnaval said...

Süper bir görünüm , ellerine sağlık enfes görünüyorlar buradan...

New York'tan said...

Sevilay'cim ne guzel olurdu yuz yuze yanismak insallah bakarsin gorusuruz :)


Thanks Icimizdeki karnaval :)

Burcu said...

ben sik sik geliyorum ny a yani geliodum, bebisimden once:))) yine baslayinca alisveris kacamaklarinda haberlessek?:)

New York'tan said...

Burcu'cum harika olur, geldiginde haberleselim , bulusalim ok :))