Sunday, March 13, 2011

Time Warner Center , Mutlu gecirilen hafta sonu :)

Haftasonu hic bitmesin istiyorum, esimle ve cocuklarla beraber gecirdigimiz guzel vakitlerden sonra , malesef geldik pazar gunu gecesine yine, yarin is ve okul telasi baslayacak.Guzel seyler hep hizli yasaniyor degil mi ?



IMG_1289

Dun akika programina gitmeden once poz verdi Ahrar annesine.

IMG_1291

Bugun time warner centerdan basladik gezmeye 34. caddede bitirdik, Mirzahan'a sozumuz vardi onu 42.caddede ki Toyurus'a goturduk.

Time Warner center'da sergi vardi.


IMG_1322

IMG_1323

IMG_1326

IMG_1329

IMG_1332

Cok meraklilar cook :)


IMG_1333

IMG_1334

IMG_1336



Sergi sonrasinda rotamiz Broadway'di.

IMG_1339

ama oncesinde ogluslarin karnini doyurduk, pizza canavarlari :)




IMG_1341
IMG_1342




Rekabete bakarmisiniz, normalde dilim pizzalar 2.25 dir ama burasi 75 cente indirmis fiyati , karsi cadde de 99 centti :)

12 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

HAFTASONUNUN BITMESINI BENDE HIC ISTEMIYORUM HATTA UZATILSA CUMADAN TATIL OLSA NE GUZEL OLUR DIMI))
COCUKLARI UYUTUP NETE GIRDIGIM ICIN ILK YORUM BEN BIRAKIYORUM SANA HE HEE)
ALT POSTAKI YORUMU GEC OKUDUM CILEKLI JOLELI TATLI YEMEGE GELIRIM BIR ARA)

New York'tan said...

olur Emine cuma da tatil olsun , ne ala :) tatilin her turlusu kabulumuz :)

Ben de bizimkiler dizi izlerken yaziyorum postlari Bugun Behzat vardi :)

Insallah Emine beklerim her zaman :)

betul said...

yakisikli ahrar

Bir Terazi Kizi... said...

Delikanlilar büyümüs masaallah,hafta ici bizlerde cok yoruluyoruz ve tüm hafta sonu bir yere cikmak istemiyoruz,kizlarda:)Bir haftalik tatilde ancak kendime gelebilmisim,havada soguk olunca insani daha cabuk yoruyor,günleriniz hep güzel gecsin,en önemlisi saglikli kalmak,sevgiler canim...

Nehir İda said...

Pazar günü o kadar hızlı geçiyor ki aynı şeyler bizde de:)
Oğluşlar çok meraklı cidden. Maşallah yine çok yakışıklı.
İda da çok seviyor pizza ama ben klasik türk kebapçıyım:)) eşimse vejeteryan.

Red Riding Hood said...

Blogları kapattılar dünyadan koptuk valla :( Birtürlü giremiyorum hiçbir bloğa.Bu yorumu yapana kadar neler denedim .
Ailenizle birlikte daha mutlu haftasonları diliyorum.Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.

Nihan SARI said...

yerim be Ahrar ı yerim.maşallah.haftasonları hakkında aynı şeyi düşünüyoruz canım.

iremmiss said...

ayyyy o gravata o duruşa bittim yahu. Maşallah oğluşuna:))

İkiz Annesi said...

Bloguna girebildim çok şükür hep hata mesajı veriyordu:(

Pek tatlı olmuşlar maşallah.Meraklı olmaları iyidir aslında.Sergi çok güzelmiş.
Keşke güzel şeylerin bir günü 48 saat olabilse:)

betul said...

bana yazdigin yoruma burada cevap yazayim istedim:) seyma newyor kalabalik bir sehir senin fotograflarinada bakinca hani sanki tahmin ettigimden daha canli bir sehir gibi geliyor. ancak almanya gercekten sessiz sakin genelde diger insanlarin ne yaptikalrini merak ederim. ana caddede oturdugum icin bunu cok daha iyi anliyorum. parklar bos,sokaklar bos heleki fotosu olan sokaktan bir evim olsun isterdim. cok cok sessiz sadece kus sessleri olan,arabalar seni yaniltmasin islek olmayan bir yol.newyorkun canliligi yok buralarda:)

sümeyye said...

oyy yakısıklıya bak :) maşallah

kiymetligunler said...

Kravat super yakismis yakisikliya!!
Pizza super gozukuyor, bu hafta kesin almali.. bu arada Amsterdamda ki Italyan pizzalcilarin %80 turk:)) rahatlikla yiyoruz:))