Thursday, March 31, 2011

Ufak seyler bugunden

Bu sabah yagmur vardi Newyork'ta, hala kapali hava ama yagmiyor, kendime aldigim cicekler secim kardesime ait :) her renk var bahara yakisir renkler .

cicek


Naneli dondurma yedik Ahrar'la , saat dorde kadar evdeyiz bugun, Ahrar habire yiyecek bir seyler istiyor benden , kaldi 3 saatimiz geriye :)

ice cream

shoes

Dun aradigim renkte bu ayakkabiyi cok makul bir fiyata gorunce aldim, cok mutlu oldum, hep boyle olsa begendim her sey cok cok hesapli olsa :)) Rengi nude rengi, lila gibi cikmis fotografta.Thanks to my Gonca he bought them for me .



gozleme


Bunlar Goncam icin , eger bakiyorsan bloga aksam yemegimiz bunlar hani istemistin ya ici peyniri yuvarlak seyler, acma konusunda becerikli bir ese sahip olmasanda elimden geldigince yaptim :))

10 comments:

neval said...

naneli dondurma nasıl bişey ?
mamalar benimkilere nasıl da benziyor ama bilirim tatları nefistir .
babetlerini iyi günlerde kullan

Rana Eslem GULMEZ said...

dondurma dolapta bendede var ama dondurmayi ben sicak havalarda severim icimi ferahlatsin diye yerim)
babetlerin aynisi bendede var,benimde icime oturdu simdi bende hic ucuz bulamam ilk gelen fiyatla alirim!sen kaca aldin?cok uzussa soyleme uhu uhuuu)
alt postaki sofra guzel afiyet olsun...

*Selinka** said...

güzel günlerde giy bende bir ayakkabı hastası olarak her ayakkabıya aşık olurum :)genelde.yemeklere olan aşkımı duymayan kalmamıştır:) hatda sagır sultan bile duymuştur.mamalar harika görünüyor.sevgilerimle

İkiz Annesi said...

Çiçekler ne güzel görünüyor rengarenk içim açıldı:)
Ayakkabılarını güle güle , iyi günlerinde kullan canım tam benim tarzım diyebilirim:)
Yemekte güzel görünüyor afiyet olsun..

New York'tan said...

Neval'cim nane aromali dondurma :)


Emine aklima geldi birisinde gordum ama dedim hatta Nihal'e de soyledim sanki rengi farkli gibiydi :) simdi soylemeyim fiyatini sen onceden almisin giymisin gule gule kullan :)

Serpil'cim ben de senin gibiyim hastayim ayakkabilara :))

Ikiz annesi cok tesekkurler :)
Babetciyim bende :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Hepsi birbirinden cici:))

Gule gule kullan ayakkabilarini Seymacim.

sevilay said...

Yiyecekler nefis.Çiçekler harika,ayakkabılar süper görünüyor:)Güzel günlerde kullan inş.

Nehir İda said...

Ayakkabıların çok cici bu tarz ayakkabıları ben de çok seviyorum zıplaya zıplaya yürüyormuş hissi veriyor insana küçük kızlar gibi:)

Bu arada cidden yiyecek resimleri yasaklanmalı nasıl canım çekti.

Deli Anne said...

Ayakkabıları çok beğendim. Güle güle kullan Şeyma'm.. ne şıklık çıkartırsın sen şimdi ondan:)

Kendimce said...

hepsi o kadar güzel ki hangine ne yazayım şaşırdım