Sunday, April 10, 2011

Bizden ve Peynirli kek tarifi

Hafta ici bir teyzeye hasta ziyaretine gitmistik, yolda bu hindileri gorduk, gayet rahat caddelerde, kaldirimlarda geziyorlardi, isiklarda karsidan karsiya gectiler, arabalar bunlarin gecmesini bekledi :) cok komik bir goruntuydu :) yanina fazla yaklasamadim uzaktan telefonla anca bu kadar cekebildim :)

hindi

hindi1

masal cafe

Dun babamiz sizi Masal cafe'ye gotureyim dedi, bir seneyi gecmistir buraya ugramayali, kumpirleri cok guzel, Mirzahan'in siparisi yanlis gelince sadece misirli istemistik karisik geldi ekstra bir daha yemek zorunda kaldik .

Bahar yavas yavas kendini hissettiriyor burada, dun sabah erken bir saatte arkadaslari aradim, hava cok guzel hadi gidiyoruz sahile, gezmeye diye, bir tanesi diyor ki bebegim var erkenci bir de sen :)) bu mevsimde gunesten yararlanma saati 10 dan 4'e kadar diger vakitler serinliyor ve esiyor, tadini cikarmak lazim di mi :) yaklasik uc saat kah parkta, kah cimenlerin uzerinde konaklayarak gezdik, cocuklar cok eglendi, Ahrar artik ozgurce gezmenin keyfine variyor :) donuste ogle yemegimizi de yedik, cocuklar eglendi yoruldu,biz muhabbet ettik, daha ne olsun.

Babamiz evdeydi O islerini bitirince masal cafe ve toysrus yaptik, bir gune ne kadar cok is sigdi :) Ben toysrusi sevmiyorum daha oncede yazmistim onlar baba ve oglanlari gezdiler, Ahrar bir tren seti begenmis biraktiramadik elinden bu kacinci bilmiyorum ev trenden gecilmiyor, ne gosterdiysek birakmadi, ben almazdim ama babamiz cok yufka yurekli aldi oyuncagi, ben almayalim dedim bana vicdansiz anne dedi almazsak cok aglayacakmis :))

Gec uyandim ben, evdekilerde oyle bir kismimiz uyuyor, Ahrar da dahil .Balkona cicekler almak istiyorum bugun, gulum filiz verdi onu budamak lazim, balkonla ugrasasim var :)

Bir de en alt komsunun oglunun arabasindan fenalik geldi, gaza bastikca ses geliyor arabadan, gecenin bir yarisi, gunduzun bir vakti , motor sesi gibi bir ses, gencsin anladik ama mecbur muyuz o sesi her zaman duymaya dun simsek cakiyor zannettik ilk duydugumuzda :)

Peynirli kek tarifini soran arkadaslar olmustu, tarif annemden hatta tarif kitabimin ilk basinda o var :) eski bir tarif.

3 yumurta
3 su bardagi un
1 su bardagi yogurt
1 k. tozu
yarin su bardagi zeytinyagi
ince kiyilmis dere otu, maydonoz
peynir ufalanmis, zeytin, kirmizi biber

1 yumurta sarisini uzeri icin ayiriyoruz 2 yumurta ile cirpiyorsunuz, yogurt yag ilavesi ile biraz daha cirpiyoruz , diger malzemeleri ekleyip,( unu her zaman azar azar ilave ediyorum) karistiyoruz, kucuk kek kalibina bosaltiyoruz, ben cupcake seklinde yaptim uzerine yumurta sarisini suruyoruz, 30 min pisiriyoruz ama kontrol etmek lazim, ben daha erken aliyorum firindan, lezzetli bir tarif haftasonu kahvaltilari icin hem de kolay, afiyet olsun yapacaklara :)

6 comments:

sevilay said...

Erken kalkınca gün oldukça bereketleniyor.
Babalar dayanamıyor çocuklara.Bende almıyorum ama babası kıyamaz kızına:)

İkiz Annesi said...

Çok güzel değerlendirmişsiniz günü ahh bu babalar biz almasak bile onlar kıyamıyor:)

New York'tan said...

Sevilay aynen dedigin gibi, hata ici daha erken kalkiyorum ama haftasonuda alisinca gec kalakmiyorum , dun epey gezdim :)

Aylin bizim evde kizan taraf ben oluyorum genelde :))

Limon çiçekleri said...

Biraz fazla uyuyunca güne hiçbirşey sığmıyor haklısın.gününüz çok güzel geçmiş,ne güzel.hindilerede çok güldüm,hkikaten çok komikler:)

Deli Anne said...

Seviyorum postlarını Şeymam vesselam. Hep huzur, hep huzur.. daim olsun huzurunuz.. sevgiler

Nehir İda said...

Nasılsın güzel bayan. Cidden yine dinginlik yayıyorsun.
Sevgiler.