Sunday, April 3, 2011

...

Haftasonunu yine hizlica yasadik, bugun tam bahar gibi olmasada ucundan yakaladik o havayi, sabah arkadasla beraberdik ogleden sonra market alisverisimizi yaptik, gunler uzayinca bir cok isi sigdirabiliyoruz.

Bugun Mirzahan arkadaslari ile beraber sinemaya gitti ilk defa bizsiz, sinema evimize iki cadde uzaklikta, komsunun cocuklari ile anlasmislar , izin istedi, telefonumu verdim, sinemaya gidince bizi aradi kacta bitecegini soyledi :) benim oglum artik buyuyor .

Cuma gunu sabah kahvaltiya misafirlerimiz vardi bu sefer babamizin arkadaslari misafirimizdi, bu hafta misafir bakimindan bereketli bir hafta oldu :)kahvalti icin yaptigim maydonozlu dereotlu tuzlu kekcikler.Yemek blogu gibi oldu bu aralar blog , suclusu misafirler :)

kek



Bugun parkta oynadiktan sonra eve geldik banyo yaptilar, aksam yemegini beklerken Mirzahan ps3 oynadi Ahrar da abisine sarildi o ara , muhabbetleri cok hosuma gitti ama bu pozdan yarim saat sonra cikolata yuzunden ufak capli kavga ettiler,Mirzahan hep kardesini idare eden taraf oluyor ,O kucuk anlamiyor diyerek ,Ahrar zor paylasiyor esyasini, yiyecegini, sorun genelde bu konudan cikiyor, mudahale etmemeye calisiyorum ama sesler yukselince ve aglama seslerinu duyunca mudahale ediyorum olaya.

kids


Bugun gezerken arkadasla bir magazada bayanin biri arkadan seslendi bize artik Turk gormek sasirtmiyor bizi oyle cogalmisiz ki mutlaka tanidik ya da baskasi denk geliyor :) elinde bir suru esarp olan bir bayan sizce guzel mi diye fikir almak istedigini soyledi anladigimiz kadariyla Tr'e hediye goturecekmis :) bizde hediye olarak cuzdan falan goturseniz daha makbul gecer dedik , o da cidden mi dedi sanirim kafasi karisti ona illa esarp al demisler :) bizde nacizane fikrimizi soyledik, alacaksaniz buradan daha kalitelilerini alin cunku Tr'de cok daha guzelleri var , kiyas kabul etmez dedik, tesekkur etti ayrildi yanimizdan, biz magazadan cikarken yine rastladik bizi yanina cagirdi Tr'le gorusuyormus telefonu bana verdi anlatirmisin dedi, bende gorustum karsidaki bayanla :) ilk defa basima boyle bir sey geldi, ben de anlattim bildiklerimi :)sonra ayrildik yanindan, ne yapti bilmiyorum aldi mi almadi mi :))


Seyma kacar, zira saat 12 olmustur yarin erken kalkilacak , gidilmesi gereken yerler var,guzel bir hafta olsun hepimize .

11 comments:

dilek said...

kardeş ne güzel şey...Allah benim oğlumada kardeş sevgisini tattırır inşallah:)

bu arada (özellikle blog dünyasına daldığımdan beri:) Biz Türkler heryerdeyiz sanırım...

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Merhaba canım :)
Sanırım zaman hızlandı :)
Yetişmek çok zor sanki..
Tuzlu kekler nefis olmuşlar,tarifini de verirsen bir ara sevinirim :)
Mutlu haftalar diliyorum,
Muhabbetle..

Nehir İda said...

Dolu dolu yaşıyorsun günleri hakkını vererek anne olarak insan olarak:) Gıptayla izliyorum seni canım.

kiymetligunler said...

Tuzlu kekler enfes gozukuyor, canim cekti sabah sabah:)))
Rabbim muhabbetlerini arttirsin..
Bizim burdan hediye hep peynir ve chocolate!

sümeyye said...

mm ben o tarifi istiyorum mumkun mu acaba :)

İkiz Annesi said...

Kekler harika görünüyor canım ellerine sağlık.
Maşallah Mirzahan'a ağbi olmuş artık demek ne kadar da mutlu oluyorsundur bu hallerini gördükçe:)
Kardeş kardeş sarılmaları insanın çok hoşuna gidiyor biliyorum ah o kavgalar da olmasa:))
İyi haftalar geçirmeni dilerim:)

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

hep mi tatlı muffın yiycez biraz da tuzlu olsun :))görüntü çok güzel eminim tadı da öyledir.ellerinize sağlık.sevgiler...

Taze Anne said...

Cok cana yakin milletiz :)

hilmikal@gmail.com said...

Dilek'cim en kisa zamanda insallah oglusun buyumus artik lazim size kardes :))

Zeliha'cim haklisin kimse yetisemiyor hizina zamanin.

Ebru'cum thanks :))

Kiymetli gunler, sizin cikolatalar harika cidden buralarda yok oyleleri .

Sumeyye'cim en kisa zamanda insallah :)


Aylin tesekkur ederim haklisin kavgalar da tuzu biberi oluyor .

Leyla'cim haklisin, uzun zamandir yapmamistim cok eski bir tari annemden :)

Gul'cum oyleyiz ama :)

Deli Anne said...

kardeş aşkını iyi çekmişsin Şeymam, bayıldım.. Allah muhabbetlerini daim eylesin..

başına gelen olay da ilginç.. bilmediğin biriyle görüşmek :)

sevilay said...

Kardeş olmak farklı birşey,kavga etselerde ayrılamıyorlar.Allah muhabbetlerini daim etsin inş