Tuesday, April 19, 2011

Bronx Zoo'yu kesif

Bahar tatilimiz basladi ama hava yagmurlu ve kapali seyrediyor bu aralar, cocuklar sIkIlmasin diye onlari eglendirecek planlar yapiyoruz/m. Pazartesi gunu Bronx zoo'ya gittik, buraya Mirzahan uc yasindayken gelmistik, simdi Ahrar uc yasinda tekrar geldik, haftanin ilk gunu olmasina ragmen kalabalikti cocugunu kapan gelmis :) sansimiza gunesli bir hava vardi tam uc saat yuruduk cok buyuk bir hayvanat bahcesi, kaldi ki her bolumu gezemedik zira yorulduk en son Ahrar mizmizlanmaya basladi sut krizi tuttu babasi ve Mirzahan surungenler bolumunu gezdi biz de disarida bekledik Ahrar'la.


kopru

Bronx Zoo'ya giderken arabada


Picnik collage

Cok fotograf var ama hepsini koyacak vakit yok , vahsi hayvanlar insanlara uzak duruyor , yasama alanlari cok buyuk, kafes icinde degiller,

Picnik collage1

Picnik collage2

Oyle cirkin sesi var ki tavus kusunun :) Ahrar bir muddet taklit etti bu sesi :))

ice


Dondurma molasi..


Kuslarin oldugu yerde cam ya da tel yok, alismislar galiba disari cikan kusta gormedik bulunduklari yerden sadece bu dikkatimizi cekti, yeni bir kus koymuslar o alisincaya kadar bu tul orada kalacakmis.

yazi
Picnik collage3

These are the men in my life :)


Picnik collage4



Bugun Mirzahan'i camiye biraktim ben arkadasa gectim,kendi aramizda konusurken arkadas bu ara sadece bogaz dusunuyoruz dedi :)) haksizda degil, burada ikramlar hep yapiliyor, ya arkadasa giderken goturuyorsun, programlara giderken, akikalara giderken, mevlutlere giderken :) seviyoruz yapmayi ve yedirmeyi :)

Mirzahan'i aldiktan sonra parka biraktim orada oynadilar arkadaslari ile her gun saat altida sozlesiyorlar kosa kosa gidiyor, oyle iyi oldu ki evde sIkIlmiyor, ben de basinda beklemiyorum, balkondan goruyorum onlar oynarken.

Ahrar bu ara ingilizceye fena takti, devamli konusmaya calisiyor oyle guzel de konusuyor ki eger bilmedigi varsa da agzinda yuvarlayip soyluyor :) bizi cok sasirtiyor, Turkce basliyor eger ingizlice devam edecekse mom diyip ingilizceye geciyor :)) kameraya cekmem lazim halini anlatilmaz cunku :))

10 comments:

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Ne güzel bi gezinti olmuş,canım çekti Vallahi :)
Ahrar ingilizceyi öğrenmiş ne güzel :)
Ben de uğraşıyorum ya,bakalım kıvırabilecek miyim :)
Ahrar'ın videosunu bekliyorum :)
Mutlu günler olsun arkadaşım..
Muhabbetle..

Limon çiçekleri said...

Harika bir gün geçirmişiniz.bu çeşit çeşit hayvanları görünce ''Rabbim nelere kadir,,diyorum bazen.Hayranlık uyandırıyor bende hep.sevgiyle kalın.

Nihan SARI said...

en alttaki fotoğrafta, hani arkan dönük olan, şöyle bir baksaydın ya:)))

dilek said...

Ah çok güzelmiş hayvanat bahçesi...çocuklar ne kadar eğlenmiştir kimbilir....

ve günlerin ne kadar dolu dolu geçiyo..maşallah...sevgiler:)

İkiz Annesi said...

Çok güzel bir gezinti olmuş iki yakışıklıya da 41 kere maşallah:)
Benzer bir tane burada da var Sasalı da bizde aynı keyifle geziyoruz her defasında ahh bir de güneş buralara uğrasa..

KızKardeş Derya said...

Ne kadar mukemmel bir yer fotoğraflarda oldukça başarılı beni buraya koysalar saatlerce incelerim her bir hayvanı :)

New York'tan said...

Zeliha'cim teskekurler, calistiktan sonra niye olmasin tabi ki yaparsin :)

Limon cicekleri cok haklisin.


Nihan sana donup bakicam oldu mu :)

Dilek'cim guzel bir gun oldu yorgunlugu olmasaydi :)

Aylin'cim Ahrar icin gittik bize ozellikle :)

Kizkardes Derya itiraf edeyim ben bir muddet sonra sIkIldim :)

Kon-Tiki (Ashley) said...

Buraya her girdiğimde bu iki bücürü büyümüş görüyorum. Çok yakısıklılar annesi . Hele Mirzahan tam bi neşe kaynağı gibi .Buraları oğlanları özlemişim.Macarstan'dan sevgiler sizlere çoook

New York'tan said...

Ashley 'cim cok tesekkurler, buyuyorlar ablasi :)

Kon-Tiki (Ashley) said...

Ahrar feci olacak yanlız söyliyim :) Afacan Dennis