Sunday, April 17, 2011

Brooklyn Heights ve Beklenen Pancake tarifi :)

Cok yagmurlu cumartesi gununden sonra pazar gunu kendimizi disari attik, ilk once Turkler'in balkon dedigi Brooklyn heights'a gittik, buradan Manhattan ve Brooklyn koprusu manzarasi super gorunuyor elinizle tutacakmis yakin, gezdikten sonra Taci'ye yemege gittik dunya kucuk burada tanidik iki Turk ailesi ile karsilastik :)) Guzel bir gun oldu Esime ve kardesim Asaf'a tesekkuru borc bilirim :)



=twin
Ikiz kulelerin onceden burada oldugunu hatirlatan tablo, buraya ilk dea kuzenim geldiginde onu gezdirmek icin gitmistim yukari cikmis Ny'u tepeden gormustuk, ben Tr'e tatile geldim ve yikildi ikizler.


home
Yapisi cok hosumuza gitti bu binanin

ahrar

skate1


Ahrar'in skate surme cabasi ..
mix

Brooklyn Bridge karsi verilen meshur poz Seyma&ferhan( Mirzahan ve Ahrar'in kuzeni :)

Yorumlara cevap veremedim buradan yaziyorum arkadaslar siz Newyork'a gelirsiniz de ben size yapmaz miyim hic pancake, sabah guzel bir kahvalti yapariz sonra gezeriz Newyork'u, altini ustune getiririz :)


Simdi sira Pancake tarifinde bu kadar istek alacagini dusunmemistim:) ama cidden cok guzel bir tarif ,pisman olmazsiniz insallah , bir sartla tarifi veriyorum Seyma'nin pancake yazin oldu mu :) hatira olsun benden :))


3 yumurta
1 su bardagi sut
1 su bardagi seker ( ben yarim kullaniyorum, sekerli sevmiyoruz ailecek )
1 su bardagi siviyag
1 sise soda ( bu pancakein sirri bu, olmazsa olmazi )
3 su bardagi un
k.tozu
vanilya ( ben kullanmiyorum )


Kek yapar gibi seker ve yumurtayi cirpiyorsunuz sonra diger malzemeleri ekliyorsunuz, tavayi (kucuk boy) sivi yag ile yaglayip , birer kepce koyarak pisiriyorsunuz,dikkat etmek lazim cabuk pisiyor . Afiyet olsun yapacaklara :)

25 comments:

İlknur said...

Kızım dün ingilizce kelime öğrenirken orada gördüğü resimden pancake istedi :) Bu tarif çok güzel tevafuk oldu. Teşekkür ederim :))

reyhane said...

Mrb,1 su bar.Sıvıyağ hamura mı katılacak yoksa kızartmak için mi?

New York'tan said...

Ilknur rica ederim afiyet olsun :)

Reyhan hamura katilacak, tavayi ayrica yagliyoruz .

İkiz Annesi said...

İkinci karedeki evin yapısına bayıldım ne güzelince işçiliktir o harika:)
Ahrar günden güne daha bir büyüyor sanki yakışıklı paşaya kocaman kocaman öpücükler.
Bu arada ikiniz de çok şıksınız hanımlar gözümden kaçmadı ;)

Tarif için çok sağol tatlım hemen yarın sabah denenecek ve Şeyma'dan Pancake adı ile servis yapılacak:))

dilek said...

valla bende hafta sonu netten bi tarif bulup pankek yaptım ama tarifi seninkine hiç benzemiyodu...bi de "şeyma'nın pankek'ini" yapayım...sevgiler:)

*Selinka** said...

canım şeymam tarif senin adınla yazıldı şart yerine getirildi.ellerine saglık.sevgi ve muhabbetlerimle.

neval said...

tarifini aldım sevgili şeyma,en kısa zamanda yapılacak resmini koyarım :)

sezobigo said...

ne güzel kareler böyle ben en çok oğlunun oğduğu kareleri çok beğendim.
pankek tarifi için teşekkürler denencektir:)
sevgiler

LaMa said...

kardesler kzuenler kalabaliksiniz orada masAllah:)
balkonu da begendim,bir dahaki sefere cikariz insallah
dikkat ettiysen pancake'e hic deginmedim cunku pek aram yoktur kendisiyle:)

fattosh said...

su anda yiyorum :) NEfis okuldan geldim yorgundum hemen cay demledim markettende soda almistim giristim ve sonuc harika tesekkurler paylasiminiz icin ;)

New York'tan said...

Aylin'cim afiyet olsun simdiden, tesekkur ederim guzel sozlerin icin :)

Dilek'cim gordum senin pankekleri, gayet guzel gorunuyordu , benim tarifi de dene tabii :)

Selinka'cim isin sakasi tabii o, insallah memnun kalirsin tariten :)

Aiyet olsun Neval :)

Sezobigo thanks :)

Lama'cim kardesim var universite icin burada bir de gorumcemin kizi o da doktora icin :)
Insallah geldiginizde mutlaka ugrayin, cok sekerli halini ben de sevmiyorum ama sevilmez mi ya kahvaltida :)


fattosh afiyet olsun, memnun kaldiysan ne guzel :)

Deli Anne said...

Yaşasın, yaşasın! gelmiş tarif.. Bir Oip'in muffin tarifi bir de bu favorim olacak inşaallah. öperim Şeyma'm..

Deli Anne said...

Şeyma'm hemen yaptım gördükten sonra, süper tarif! harika oldu. Bayıldı ahali. Krep yapıyordum ama bu çok daha lezzetli.. Selim'e sordum güzel mi diye, 'güzel ne demek neff-fis!!' dedi.. Teşekkür ederim.. gönlüne sağlık:)

New York'tan said...

Deli annem cok memnum oldum begendiginize afiyet bal seker olsun :)

ab-ı hayat said...

Şeymacığım tarifin dün denendi ve bugün bloğa eklendi:::))))Daha önce sodalı denememiştim daha lezzetli oldular.

teşekkürler....

Küçük Mucizem said...

işte meşhur tarif. sonunda ben de ele geçirdim yaşasııın. hafta sonu sabah kahvaltıda menü de "şeyma'nın pankeki" olarak ikram edilecektir. Sevgiler

Sitare said...

herkes hayran kalmış benim neyim eksik.en tez zamanda yaparım ben bunu.hımm meşhur pankek demek bu:.)

hilal said...

Merhabalar..sayfanızı yeni keşfettim:))Çok samimi ve içten bir sayfa..

pankek tarifinizi dün sabah kahvaltı için denedim..bence güzel oldu:)
Eşimin yorumu aynen şu şekilde; oldu ! biz anadolu çocuğuyuz ne anlarız pankekten =))

Tarifiniz,paylaşımınız için müteşekkirim..diğer tariflerde buluşmak üzre sevgiler..

Anonymous said...

Merhabalar,

Pancake tarifini cok begendim ama soda ne kadar oluyor bir sisesi? Ben almanyadayimda. Burada cok degisik siselerde ve ml olarak satiliyor.

Simdidentskler

New York'tan said...

Merhaba yorumunuzu yeni gordum, su an elimde siselerden yok olunca cc olarak yazarim size.

Anonymous said...

Merhabalar;
Ben de pancake tarifinizi çok sevenlerdeniz. :) Yalnız bir sorum olacak; hamurun içine koyduğumuz yağ miktarını azaltmamız mümkün müdür? Biz çok severek tüketsek de, yağını fazla bulan bir grup da oldu. Acaba daha az yağla da bu tarifi yapabilir miyiz?
Kolay gelsin,
Sevgiler...
Ece

New York'tan said...

Ece Merhaba,simdi olur dersem tadinda degisiklik olur sorumluluk almiyim o konuda :),ama tam olcuye uymuyorum bazen bende yagini azalttigim oluyor goz karari ya da sekeri :)

Unknown said...

Seyma hanım merhabalar,
Pankeki denemek istiyorum fakat sekeri çıkarıp tuz eklesem ve de tuzlu pankekler elde etsem mumkun mu acaba.arasına krem peynir surmek istiyorum. Yoksa sekeri azaltılmış haliyle de krem peynirli olabilir mi.
Sevgiler

New York'tan said...

Merhabalar, tamamen sekeri hic cikarmadim ama azaltarak yaptim, yumurta ile sekeri cirptigim icin az miktarda sekere ihtiyac oluyor.

sigma83 said...

Tarifiniz harika, ilk defa pancake yaptım ve çok güzel oldu, bende sizin dediğiniz gibi şekeri az kullandım...tarif için çok teşekkürler..