Monday, April 11, 2011

Gozumuz gonlumuz acilsin, renklensin :)

Bugun yazdan kalma bir gundu, sicak ve nemli, sicak havayi goren herkes kendini disari atmis, parklar, bahceler dolu, cocuk sesi her yerdeydi, Mirzahan saat dortte cikti eve gelisi yedi bucuktu ben cagirmasam gelmezdi, ozlemisiz sicak havalari, sabah evden cikmadan butun pencereleri actim, ilik havayi eve gelince hissedelim diye.

Bu fotograflar kardesime ait, bugun okul cikisi konustugumuzda nereye gideyim dedi bende yap bir Central Park dedim, sabah arkadasa gitmeseydim, bende cok istemistim bu havadan yararlanmayi.

park1


park2


Guneslenecek kadar sicak degildi ama burada boyle, azicik gunes gorsunler hemen soyunuyorlar :)
park3

park4


Benim en sevdigim kose burasi, cok begendim bu fotografi.
park5

park7

misir

Bu da bizim pazar sofrasindan, bilenler bilir biz balik yemeyen bir aileyiz baliklardaki civa miktari yuzunden cocuklara kesinlikle yedirmiyoruz, onlar yemiyor ama benim canim cok istedi uzun zamandir esime soyluyordum bir kereden bir sey olmaz diye, sonunda aldi getirdi baliklari :) misirlar baliklara eslik etti.

14 comments:

LaMa said...

aa baliksiz olur mu ya? baligina gore civa mitkari degisiyor arti servis miktari ve yeme sIkligi onemli. tabi sen de arastirmistirsin ama tutamadim kendimi kusura bakma:) Hamile iken bile yedim ben.

İkiz Annesi said...

Karelere baktıkça içim açıldı iyi ki geldi bahar:)Çocuklar da sıkıldı sürekli evde olmaktan.

Nihan SARI said...

canım çok güzel görüntüler.:))ben çok sevdim,iyi haftalar.:))

New York'tan said...

Lama'cim buyuk baliklarda civa miktari daha cok kucuk baliklara gore, esim takintili bu konuda:) biz yinede yemiyoruz baska turlu omega3 aliyor cocuklar :))

Aynen Aylin :)

Thanks Nihan'cim :)

dilek said...

ama bu haksızlık yaaaa....buraya tam 3 gündür aralıksız kar yağıyo...yarım metreyi geçeli çoooooooookkkk oldu:( size sıcak havalarla mutluluklar:)

sümeyye said...

kısa kısa yıyecek bır sey kalmayacak ama mısırların genetıgı bayagı bır degıstı dünyada.. :S

havanız da ğek güzel :D

New York'tan said...

Dilek haberlerde gordum o ne kar oyle aklima sen geldin :))

Sumeyye'cim civa beyni etkiledigi icin cocuklar icin ozellikle daha tehlikeli bence misira gore, cok sevdigim halde onuda cok tuketemiyoruz malesef :)

sevilay said...

Fotoğraflar ne kadar güzel.Biz üşüyoruz hala.Evden çıkasım gelmiyor.Güneş insanın enerjisini arttırıyor en çokta çocukların:))

neval said...

gavurcuklar soyunuvermiş.resimler yaza özendirdi.

banurose said...

uzun zamandir girmiyordum internete ve bloglari da okuyamiyordum..aktif olanlar cok azalmis benim gibi..senin yazilarini da ozlemisim..ohh iyi geldi okumak..sevgiler..

Bulunur Hint Kumaşı said...

Açıldım, renklendim sayende:))

Nehir İda said...

Bayılıyorum şu parka (resim ve filmlerden) türkiye de olsa heryanını betonlaştırıp mahfederlerdi. Çok güzel dümdüz ve bakımlı.
Balık ben de sevmem civadan değil de nedense aram olmadı hiç. Nadiren yerim.
Şeymacığım kardeşlerin ailen filan da mı orada?

New York'tan said...

Sevilay'cim o gunes sadece o gune ozeldi dunden beri inanilmaz yagmur yagiyor :)

Neval abla oyle cidden :)

Banu;cum evet gozukmuyordun ben de bebisle ugrasiyor diye vakti kalmiyor galiba diye dusundum :)

Bulunur hint kumasi ( ne guzel isim olmus ) rica ederim , her zaman :)


Ebru'cum haklisin Tr de daha az ve hep sahil kenari falan ev burada sahil seridinde ev goremezsin .

Kardesim burada sadece uni. icin geldi :)

our twins of N.Y. said...

Seyma ben 2 hafta balik yemesem durduk yere kokusu burnuma gelmeye baslar, canim ister. Duramam ben:) Civaya inat haftada bir yiyiyoruz diyebilirim.