Thursday, April 21, 2011

Home Sweet Home :)

Her gun disari cikiyorsaniz bir gun de evde oturup temizliginizi yapmaniz gerekiyor :) , bugun evdeydim ikindi vaktine kadar, temizligimi yaptim, camasirimi yikadim, cok ruzgarli bir hava vardi hatta camasiri balkona astim cabuk kurusun diye,annemle gorustum kahvalti menusu belirledik yarinki misafirleri icin :) sonra kardesimi aradim ama evde bulamadim onlari sonra kuzeni aradim ama kuzen esi beni taniyamadi nasilsin diyorum gayet ciddi cevaplar veriyor baktim taniyamayacak beni tanittim kendimi sonra yazdim bir kenara ona gore :)) tatil planlarinda oralara gelebiliriz dedi kuzen mutlu oldum insallah gelirsiniz :)
Cocuklar da evdeydi, Mirzahan odevini yapti, kardesiyle oynadi,bilgisayarla oyalandi, tv izlediler saat bese dogru parka gitti bizde yuruyus yaptik kardesimle aksam oldu boylece .



Abisinin olmadigi bir gun play station oynamak istedi Ahrar, onun yasina gore olmasa da oyun , oynamaya calisti :)

ahrarps



ahrarps1


Nasil da ciddi oynarken :))
kardesler

Mirzahan'i hic rahat birakmiyor Ahrar devamli muhabbet halinde, abimiz sIkIlIyor bir muddet sonra, Ahrar'a sevgi bocegi diyorum , sarilayim opeyim modunda hep, abimiz tam tersi :)

mess


Evi temizlerken arkama donup baktigimda karsilastigim manzara :)





borek

Cogunlukla misafirler icin yapiyorum pasta borek ya da goturecegim yerler icin, bugun evdeyken cocuklara pogaca ve kek yapayim dedim degisiklik olsun diye , blogspotlara girilebiliyor galiba sabah kahvalti oncesi nete bakayim dedim tarifler icin ardi ardina yenilendi takip ettigim sayfalar , adasim pepela'da gordugum pogacayi yaptim dedigi gibi cok guzel oldular mutlaka denenmeli :)

Bu elmali keki de arakadasima giderken goturdum .Evdekilere pandispanya arasi kremsanti ve cilekli pratik pasta yaptim.Kendime kisir yaptim, yemegi hic aramam, tek basima yasasam sadece salata yeterdi bana :)

elmali kek


Oturunca yoruldugumu anladim, bir bitki cayi icip dinlenmek istiyorum ogluslarim izin verirse :)

16 comments:

dilek said...

Ahrar ve mirzahan'ın sarmaş dolaş haline bayıldım...maşallahhhhh...kardeş ne güzel şey...Allah oğlumada nasip eder inşallah hayırlısı ile....:)
ve tabiiiiiii poğaçalarada, elmalı kekede bayıldım...süper görünüyo..ellerine sağlık...valla bloglarda görüyorum, yapıyorum,durdurak bilmeden yiyorum..100 kilo olucam heralde yakında..sende pankek görüp keşfettim...çok pişmanım..insan iki arada hergün yapıp arasına dünyanın kalorisini koyup yemez dimi:)))sevgiyle.....

New York'tan said...

Dilek'cim insallah oglusun yanliz kalmasin tabii en kisa zamanda kardes gelsin :))

Bloglar oyle di mi begenip deniyorsun , yaptikca yapasin geliyor en iyisi misafirlere yapmak ben oyle yapiyorum hem boylece cok yememis oluyoruz :)

Sen dogustan sanslilardansin kilo sorunun yok ki :) istedigin kadar ye :)

Nehir İda said...

Şeymacığım ben de çok özeniyorum ama yapmaya vakit bulamaıyorum hiç. Temizlik günleri ayrı kriz:) kesinlikle işten ayrılmak istiyorum ben :(
Oğluşların yine çok çok yakışıklı maşallah.

sümeyye said...

oyy sevgı böcüğüne bittim!!!! Allah muhabbetlerını daım etsın :)

neval said...

hamarat şeyma :)

Küçük Mucizem said...

bunlar ne güzel abi kardeş maşallah. allah ayırmasın. abi şimdi pas vermiyor ama ilerde gurur duyacaktır aslan parçası kardeşiyle. kanka olacaklar.
pastalar poğaçalar kekler nefis görünüyor. ben de aldım pepela nın tarifini en kısa zamanda deneyeceğim

durumutfak said...

Ben ilk defa görüyorum bu bloğu.. ne güzelmiş...

bir güzel çift said...

Ahrar ve Mirzahan sevgi yumağı gibi görünüyorlar,tek kelime ile harika...maşallah...

New York'tan said...

Ebru'cum sen calisiyorsun ev islerine anca vakit buluyorsundur, insallah Allah gonlune gore versin.


Amin Sumeyye amin :)

Est. Neval :)) deneme benim yaptiklarim.

Tesekkurler Kucuk mucizem :)

Duru mutfak tesekkur ederim .

Bir guzel cift thanks :)

Cafe Pepela said...

Es-Selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu , can Şeyma'm :)

Ben seni de , o iki minik zeytini de çok özlemişim...

Tekrar bir arada olmak , muhabbetle kavrulmak öyle hoş ki.

Nezaketin ve içtenliğin için gönülden teşekkür ederim.

Ayrıca , mutfakta da çok başarılıymış benim adaşım, subhanAllah :)

Harika!

Poğaçalardan da kekten de hepsinden istiyorum : )))


Ellerine / emeğine sağlık.

Muhabbetle

New York'tan said...

Aleykum Selam Adasim,

Ne guzel senin yorumunu gormek, ozledik seni cok, donduk artik aramiza :)

Pogaca superdi hala yumusacik ellerine saglik cok tesekkur ederim.

Nihan SARI said...

evli,çocuklu olunca hayatlar nasıl benzer oluyor:))evi temizledikten sonra karşılaştığın manzara, benim de sık yaşadığım birşey:)))))))))))

Aygül said...

Şeymacım ellerine sağlık hem işler için hemde kek için. Bu kek bizim çok sevdiğimiz ve sık yaptığımız bir kek:)

Deli Anne said...

Ohhh, mis gibi huzur kokutmuşsun gene ortalığı Şeyma'm.. çok seviyorum burayı, çoook!

our twins of N.Y. said...

Oncelikle pogca sahane gorunuyor zaten kaldi ki tadi da enfesti anlasilan... Yaptigim her pogcada husrana ugramis olan ben, yakin bir zamanda bunuda deniyecegim, yilmak yok:)
Ellerine saglik arkadasim..

Zeynep Özmen Ünlü said...

iki çocuk zor. abi biraz mutsuz gibi çıkmış..En son fotograf cok fena gozukuyor.