Thursday, April 14, 2011

Huzur

Yagmurlu gunlerin ardindan gunesli bir sabaha uyandik bugun, nasil pozitif bakiyor insan hayata, puslu havalar bana gore degilmis, kahvaltiya misafirlerim vardi bugun, uzun zamandir misafir etmek istedigim ancak bugune kismet olan bes bayan ve bes miniktik, sakin , muhabbetli bir kahvalti oldu.

Bugun bir huzur var icimde bu kelime bana hep deli annemi hatirlatiyor :)) ama cidden huzurlu, misafirlerimi agirlamisim, mutlu olmusum, sonra afterschoola yardima gitmisim, gelmisim cocuklarimi parka goturmusum( buyuk olani hala disarda :) herkes mutlu ben mutlu daha ne olsun :)

Yarindan itibaren on gunluk bahar tatiline giriyoruz, mutluluga baska bir sebep daha :))


pankek


Bu pankeklerin tarifini versem mi acaba, tadipta istemeyen yok , yoksa bana ozel mi kalsin :)) kalsin di mi bana ozel kalsin :))

kek

Nisastali kek , kremsanti uzerine cilekli sos, bu pecete gozumu rahatsiz etti simdi , dolaptan cikardigim icin masa ortusu islanmasin diye altina koymustum unutmusum aceleyle cekerken siz de gormeyin :)

IMG_1920

kurabiye


Bunlarda yine annemden tarifini aldigim serbete batirilmis elmali kurabiyeler .

22 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Hepsi birbirinden guzel gorunuyor Masaallah.Hepsinin tarifini alsak cok mu oluruz acaba?

Bol huzurlu gunler sizlerle olsun ...
Sevgiler.

firdevs said...

cok kotusun seyma :))) ilk fotoyu gorunce insallah tarifini de eklemistir dedim :)

tarifi bekliyorum :)))

Huzurun daim olsun insallah :) ama su bahar tatiline ben sinir oluyorum :) ne bu yaa tam okullu hayata alistik derken zonk diye bir tatil daha ! hep diyorum avrupada ogretmen olmak varmis :p

Aycan said...

hERŞEY MÜKEMMEL OLMUŞ YAAA.eLLERİNİZE SAĞLIK CANIM.

Deli Anne said...

Huzur değil de ne bu şimdi Şeyma'm.. Allah daim etsin içindeki ve dışındaki huzuru.. Nefis görünüyor herşey.. pancake tarifini isterim de isterim, krepten farklı sanırım ve ben çok seveirm.. istemezsen mail atsan, yaymam inan:)

Deli Anne said...

Şeymam New York'a gelsem beni de misafir eder misin kahvaltıya.. çok birşey istemem bir pancake, biraz huzur alayım senden yeter:)

dilek said...

Misyon korumayı kazanıp New York'a gelicem haberin olsun...Biraz huzurun hatrına:) eeeee taaaa buralardan gelirsem banada böyle bi kahvaltı hazırlarsın artık dimi? sevgiler:)

Nehir İda said...

Başlığa hiç gerek yok Şeymacığım senden her daim yansıyor juzur yaptıklarında resimlerinde:)
Ellerine sağlık

Nehir İda said...

juzur=huzur hehe yanlış kaçtı:)

sezobigo said...

görüntüler şahane görünüyor.huzurunuz daim olsun.eee tariffffff veririsiniz dimi:)

ab-ı hayat said...

Bence sen bir de yemek bloğu açmalısın Şeymacığım zira yaptıkların ve fotoğrafları harika görünüyor.
Geçenlerde portakallı kek tarifini denedim (Mutfak Güncesinin tarifiyle) nefis oldu,teşekkürler paylaşımın için...


Huzur dolu günler sana ve kuzucuklarına....

Nihan SARI said...

çabuk tarifleri ver!!!!!!!!!!:))
ben de New york a gelirsem sana uğramadan tr ye dönmeyeceğim.

İkiz Annesi said...

Canım evinden huzur eksik olmasın inşallah.
Ben peçeteyi görmezlikten gelirim ama bir şartla pancake tarifini alabilirmiyim:)))

sevilay said...

hepsi süper görünüyor.Ama en önemlisi huzurla yenilmiş olması sanırım:)afiyet olsun.

bir güzel çift said...

ne hoş bir sayfa burası...blogtaki fotoğraflara bayıldım.emeğinize sağlık...sevgilerle...

♥ Ç!lekl! k!z ♥ said...

merhabalar ben de phıladelphıa'dayım..
blogunuz cok guzel gercekten...
bu pan cake'i markette goruyorum ama sızınkı aynısı olmus ben gecen yıl denedıgımde alakasız olmustu..sırrını soylersenız cok ısımıze yarar dogrusu...tatlı gunler!

neval said...

huzuru tadınca insan aslında ne kadar kolay diyor mesut olmak.
kriz anlarında ise nereye kaybolup gidiyor ?

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI said...

ÇOK ÇOK ÇOOK BEĞENDİM O PANCAKELERİ .... BEN DE İSTİYORUM TARİFİNİ BÖYLE POFUDUK POFUDUK... ŞAHANE BİR SOFRA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ŞEYMA... İMRENDİM DOĞRUSU :)SEVGİLER..

pinar said...

bayiyydim yayyildim:Pbaranin tabiriyle:)hepsi cok guzel ama simdi goster kacir olmaz tarifi beklioz ona gore nezamandir yorum atamiyorum ama hep okuyorum yani:Phuzurun hic kacmasin Seymacim.

иαℓαи said...

selamlar

tarifi bekliyordum sonlarda ama yok :)

asuman özel said...

ayyy aşkolsun pancakekin tarifini yazmıssınızdır dıye heyecanlandım ama yoook lütfeen bende isterim bendeki tarifler sizin resimlerinizdeki kadar guzel olmuyor .ellerinize saglık

Küçük Mucizem said...

dilek yapmış tıkladım tarif yok
sonra neval yapmış yine tıkladım yine tarif yok.
Ama neden? Nerde bu muhteşem görünen pankeklerin tarifi ??

şirin butik said...

biz niye o pankeklerden mahrum kalıyoruz bakalım?:)) bir de o çilekli AFET neydi öle...mmmhhh