Thursday, April 28, 2011

Istiyorum ,Istemiyorum ..

Fotografsiz ve icinde bulundugum ruh halini aktarmak istedigim bir post olsun bu :)

* Sabahtan beri bir gunesli bir yagmurlu hava var ama nasil yagmur aninda sirilsIklam oldugunuz, normal sartlarda yagmuru sevmem, esarbimin islanmasindan hoslanmam, ayakkabilariminda oyle ama nisan yagmuru diye bir onceki postta yazdigi gibi bugun o yagmurda islandim semsiyem de yoktu yanimda , hava superdi sicak degil serin degil, ilik ve burnunuza toprak kokusu gelen bir hava...

* Cocuklar babalariyla parkta iyice yorulup uyusunlar diye gonderdim bugun hic kimseyle ugrasasim yok ..

* After schoola yardima gittim ama benim yapabilecegim bir sey yokmus geri dondum tekrar , kek yapmistim cocuklara en azindan onu goturmus oldum ..

* Yemek yapmak istemiyorum artik yoruldum her gun yemek yapmaktan, hazira konmak istiyorum bir sure...

* Su an marketten aldigim Italyan karisik sebzeli tursusunu yiyiyorum aci ama tadi guzel , evde atistiracak bir sey bulamadim tursudan baska..

* Kalkip utu yapmam lazim ama bugun cok yurudum yoruldum, onu da yapmak istemiyorum..


*Heyecanla kargomu bekliyorum :))

*20lik disim 30 kusurlu yasimdan sonra cikmaya karar verdi aslinda veremedi ara ara sanci yapiyor ..

* The girl with the dragon tattoo bitirdigim kitabin adi, bekledigim gibi cikmadi, nedense beklentim yuksekti bu kitaba karsi :) hareketlilik kitabin ortasinda basladi konusu degisik bir bicimde bitiyor ayrica, belki daha oncesinde okudugum kitaplarla karsilastirdigim icin boyle dusundum. Simdi The lake of Dreams'e basladim, Kim Edwards'in kitabi.

Sanirim tembellik yapmak istiyorum kisaca postun ozeti :))

12 comments:

sezobigo said...

aynen hiç birşey yapmak gelmiyor içimden.
-iki gündür yemek olayını geçiştiriyorum artık yarın birşeyler yapmam lazım:(
-ütü den nefret eden bana 8 yada daha fazla gömlek,bir kaç pantolon ıvır zıvır bir sürü giysi benimle buluşmayı bekliyor erteledikce o yığın benim boyumu geçicek diye korkuyorm:(
-bizimkini gönderemiyorum parka hava soğuk tıklıdık kaldık yoksa ilk işim evcden 30 dak olsa uzaklaştırıp ayaklaırımı uzatmak:)
işte böyle yani yanlız değilsin:))

New York'tan said...

Sezo ben bugun pirasa yaptim ben haric arasi iyi olan yok, cocuklar icin de makarna yaptim aksama dogru :))

Utu dersen mecbur kalktim basina oturucam simdi hic bitmiyor ki kisir dongu yika kurut utule :))

Rana Eslem GULMEZ said...

yemek konusu bendede oyle havalara bagliyorum ben)havamda degilim yani))
arada bir anne yemegi yesek ah amerika ahh!

neval said...

haklısın kısır döngüden bıkmaktan. insan bazen sadece kendi isteklerine göre yaşamak istiyor.

Deli Anne said...

kısaca ben deeeeee:)

dilek said...

Mümine'den kopyala yapıştır yapıyorum, kısaca bendeee:)

sevgiler:)

inceterazi said...

uzun aradan sonra merhaba

şirin butik said...

boşveeeer yat uyuu ... iyi geliyor insana.:)

STYLE M said...

ha ha havadan mi nedir bende hep tembellik yapmak istiyorum .öyle balkonda kahve kitap kelebk cicek ;)) falan filan kim yapsin hergun dimi

İkiz Annesi said...

Benim haftam o kadar yoğundu ki.Bugün de tüm evin camları silindi ve sağolsun evi yapan bulduğu yer cam koymuş sil sil bitmiyor:)
Ben de istiyorum tembellik ama :(

sevilay said...

canım bahar çarpmıi anlaşılan:)Hazır yemek yemek ah ah bende istiyorum:)

kiymetligunler said...

O kadar yorgunum ki bendeeee nidalari tam bana gore:))
Dinlenmek istiyorsan benim yerimede dinlen Seymacim:))