Saturday, April 23, 2011

Union Street ve SoHo gezisi

Newyork'ta gezmekten en cok hoslandigim yerlerden birisi Union street ve Soho civari,cuma gunu kardesim alisveris icin gidecekmis ben de takildim ona,cocuksuz rahat rahat gezdim eve geldigimde ozlemisim cocuklari , uc saat ayri kalmak bile ozletiyor :)
IMG_2221

Union Street



IMG_2203

IMG_2207

Burada hemen subway cikisinda organik pazar var akliniza ne gelirse satiliyor, yiyeceklerden kitaplara, tshirtlere, yiyeceklerin fiyatlari organik oldugu icin normalden pahali, yumurtanin tanesi bir dolardi mesela :)

IMG_2208

IMG_2209


IMG_2212

Deve kusu yumurtalari, kac kisi doyar bilmiyorum bu yumurtalardan :))

IMG_2213
IMG_2214

Yarin Easter yani Paskalya bayrami, her yerde yumurta satiliyor.

IMG_2215

IMG_2222

Soho'da Mavi'nin magazasi var, Turk markasi oldugu icin bizi ayri cekiyor :) Bir Istanbul tshirti aldik kardesime .


IMG_2234



IMG_2235
IMG_2232

Ev yapimi lolipop , himm nefisti :)


IMG_2231

Kostum magazasi , cok ilginc kostumler vardi..

butikseyma

Bu renk cumbusunun icinde ben :)

IMG_2225


Strand Books, Barnes and nobles gibi kitapci, disaridaki kitaplar bir dolara satiliyordu, Mirzahan'a ve kendime kitaplar aldim .

IMG_2238


eee o kadar yurudukten sonra aciktik, yemek arasi pizza molasi :)

19 comments:

our twins of N.Y. said...

cocuksuz ne iyi etmissin Seyma'cim:) arasira lazim))

neval said...

yediğin içtiğin senin olsun , gördüklerin ne ilginç,kuş olup uçası sohoya konası geliyor insanın.
filmlerden gördüğümüz amerika; insani duygular yok uyuşturucu içki,vs batmış bir millet ...
böyle ortamda dinini yaşamak (rahatça),ailesiyle beraber şeffaf bir kozada yaşamak gibi olmalı hem zor,hem de lezzetini duyarak hissederek.

nohut oda said...

cok kos ev yapımı lolıpop cok ıyıymıs ..deve kusu yumurtasınıdenedını pekı bana pek azıp gelmedı:)

Bir Terazi Kizi... said...

Ne güzel görüntüler,bende lollipopun ev yapimi olmasina cok imrendim,
insan cocuklarini her halukarda özlüyor,bunlar büyüyünce nasil ayrilacagiz bilmiyorum ben?öptüm canim,yorumun icinde ayrica tesekkür ederim sana,cok incesin...

Kiraz Çekirdeği said...

Arada boyle kacamaklar gerekiyor, sonra insan daha mutlu donuyor cocuklarin yanina... Resimler cok guzel, istanbul tisortu duygulandirir insani. Sevgiler, iyi pazarlar.

Nihan SARI said...

Şeymacığım,
iyi yapmışsın.haftasonu bende ilk defa oğlumdan ayrı zaman geçirdim. iki gün bol bol gezdim.:))

İkiz Annesi said...

İyi gelmiştir canım çocuksuz istediğin gibi dolaşmak ama dediğin gibi onları görmeyince de özlüyoruz:)

dilek said...

ne güzel kardeş kardeş gezmişsiniz...maşallah...

bu arada organik ürün diye herşeyi iki katı paraya satıyolar ama (ne kadar şüpheci bi insana dönüştüysem) ben inanmakta zorlanıyorum gerçekten organikmi diye..inşallah kandırılmıyoruzdur...sevgiler:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

gezip, oraları da gezdiriyorsunuz bize, ne hoş. sizde çocuklardan ayrı gezip desem, ve sonrada özleyenlerdensiniz , benim gibi..

Nehir İda said...

Bazen çocuksuz sadece kendimize ait zamanlar şart. Ne güzel zaman geçirmişsin.
1 dolara kitap çok ucuz değil mi?
Keyifli okumalar

SiTare said...

ay çok pahalıymış oralar.allahın çimini bile kaç dolara satıyorlar.maviden ist tişörtü almak için newyorku tercih etmek güldürdü beni:))

KızKardeş Derya said...

Tebrikler Şeymacığım bir kere daha neden mi ben senin blogunu okurken, aynı anda okuduklarımı izliyorum! Bu apayrı bir zevk veriyor bana blogundaki görseller yine mükemmel.. En çok lolipop ve pizzayı sevdim açıkmış olabilirim :)) Sevgiler..

Yelish said...

NYC gezmis kadar oluyoruz sayende Seyme kardes :)
Harika fotograflar
NOT Ben 3 satte hic ozlemiyorum valla,300gobek atarim o 3 saat icin :)

Küçük Mucizem said...

1 saat yalnız kalayım başka birşey istemem. çarşı da olmasın gezmek de, sadece kafamı dinleyeyim.
kıskandım doğrusu.

sevilay said...

ne kadar renkli yerler.İçim açıldı:)

Deli Anne said...

A ben bu postu okudum geçende.. bakakalmışım demek:)

Şeymam gene yaptım pancake daha da nefis oldu.. Süpersin canım arkadaşım..

Ayrıca senin bu postlar beni NY meraklısı yaptı çok fena.. Geçen sene gelmek üzereydik, olmadı, depreşiyorum gördükçe..

Deli Anne said...

Asıl şunu diyecektim: Selim'e anlattım seni.. pancake'den dalıp da mevzuya (bayıldı çünkü) .. iki oğlu var dedim benim gibi.. hatta oğlunun adı da Mirzahan dedim.. gözleri parıldadı (çok sevdiği kuzeni Mirza ya:))

New York'tan said...

:) Insallah gelirsiniz Ny'a Deliannem,Selim'le Mirzahan'in iyi anlasacagini dusunuyorum ben :)

şirin butik said...

herşey çok farklı... şu gurbet ellerde yabancı memleketlerde yaşamak nasılbir duygu ola ki..:) ben sizi ve diğer arkadaşlarımı gerçekten tebrik ediyorum..selamile