Sunday, May 1, 2011

5th aveneu & Central park

Dun cok guzel bir gun gecirdim , arkadasimla beraber 5th aveneu ve central park gezisi yaptik, hava muhtesemdi, gulduk, konustuk, yuruduk, yuruduk , cok yuruduk :)) aksama tabanlarim zonkluyordu :))

Ilk once central parki gezdik ben bahar sezonunda ilk defa gittim, her yerde yesilin butun tonlari , cicekler rengarenk ozellikle o cicek kokularini hissetmek insana huzur veriyor.



IMG_2976

IMG_2984

IMG_3001




IMG_3005

water
Daha oncede yazmistim burasi benim en sevdigim kose :)

water2


IMG_3018

Parki gezdikten sonra 5th aveneu gectik, sokagin her iki tarafinda dunyaca unlu magazalar var, turistler cok fazla, yollarda adim adim ilerliyorsunuz kalabaliktan.Juicy'i cok seviyorum arkadas da oyle, her magazaya girmedik ama burayi inceledik yeni sezon neler gelmis diye, o kadar nazik ki calisanlar, hep guler yuzlu hep yardimci.

O gun cok ilginctir iltifatlar aldik hatta fotografimizida cekmek icin izin istediler, nasil hosuna gidiyor insanin guzel seyler duymak, nefis iste :))

Turk bir bayanla tanistik , yanimiza geldi ne guzel burada Turk'leri gormek dedi teyze hep yabanci gormekten sIkIlmis galiba :) oglunun mezuniyetine gelmisler ailecek, ayak ustu konustuk, sonra bir magazaya girdik, biz gezerken icinde bir bayan geldi , Merhaba nerden geldiniz dedi turist sandi galiba, biz burada yasiyoruz deyince muhabbete basladik , orada mudurmus, simdi size siradan geliyordur ama inanin Turkce konusan birilerini duymak gittiginiz ortam da bizi sasirtiyor ve mutlu ediyor :)


IMG_3015

IMG_3029


Louis Vuitton'in magaza dizayni her zaman cok degisik oluyor , deve kuslari vardi cantalari tutan :)



IMG_3008



Boncukta son nokta , ayakkabi kenarlari :)


eggs



Deve kusu yumurtalarinin icinde aksesuarlar ,

Picnik collage (3)


Bugun Goncamin dogum gunu , bu pasta icin ne hayallarim vardi , bir dizi aksilik arka arkaya geldi yaparken :) ama boyle de guzel oldu icinde ananas ve cilek var uzerine welcome 40 yazdim cikolata ile :))aslinda cikolatadan kafes de yapacaktim kenarlarina ama kismet olmadi , Iyi ki dogmusun Goncam :)

Sevgili Ikiz annesi Aylin mimlemis beni tesekkur ediyorum , duyular hakkinda

EN SEVDIGINIZ UC GORSEL

Ailecek bir arada gecirilen mutlu vakitler

Mirzahan'in test sonuclari :)

Gozumun gorup begendigi her sey


EN SEVDIGINIZ UC SES

Cocuklarimin birbirleri ile bogustuklarinda cikarttiklari kahkahalar ( erkek cocuklari bogusuyor :))

Ahrar'in bu aralar ingilizce konusma cabasi :)

Esimle olan muhabbetli konusmalarimiz

EN SEVDIGINIZ UC TAT

Zor bir secim Tatliyi cok seven biri olarak :)

Profiterol

Dondurma

Su

EN SEVDIGINIZ UC KOKU

Yesil sabun kokusu

Chanel chance'in kokusu ( for now :)

ciceklerin kokusu


EN SEVDIGINIZ UC HIS

Mutlu olabilmek, guvende hissetmek ve sukretmek.

Ben de bu mimi Kiymetli gunlere, Seyhan'a( cok ara verdin ha gayret diyelim insallah ) Sevilay'a ve sirin butige gonderiyorum , kolay gelsin :)

11 comments:

our twins of N.Y. said...

face deki msj.dan sonra geldim, gordum. insallah en kisa zamanda:)
cevaplarini cok sevdim:)
central park fotolari muhtesem zaten...

Yelish said...

boyle giderse diyecegim ki sana bizim yer yatagini hazirla,geliyoruz oglanla:))

New York'tan said...

:)Seyhan bekliyorum :))

Yeliz yer yatagina gerek yok cekyat var ben de raha rahat yatarsiniz oglusla:))
bekliyorum :)

neval said...

aman gonca 40 yaş sendromuna girmesin :)

kiymetligunler said...

Canim, esinin dogum gunu mutlu olsun, artik hatirlariz 1 mayista insallah!
Central park pictures are awsome, gelesim var...ama getiren yok:((
Bu kadar guzel alisveris imkaninizi azcik ucundan kiskandim:))

İkiz Annesi said...

Bayıldım park görüntülerine ne kadar güzel rengarenk cıvıl cıvıl.Sayende geziyorum her bir köşeyi:)
Mimi yanıtladığın için sağol canım mutluluğun hiç eksik olmasın inşallah:)

Taze Anne said...

Seyma fotolara resmen bayildim harikalar hele o laleler. Bnde lale tohumu almayi dusnuyorum her yil kendiliginden cikiyormus.

Nehir İda said...

Yine süper görüntüler insanın içini açıyor senin sayfa:)Harikasın.

Not: Louis Vuitton çantalarının hastasıyım:)

New York'tan said...

Neval'cim Allah korusun :)

Kiymetli gunler tesekkur ederim,sizin vize sorununuzda yok cok rahat gelip tatil yaparsiniz burada:) Burasi alisveris cenneti :))

Aylin'cim rica ederim :))

Gul bahcen varsa ek tabii, cok guzeller:)

Ebru'cum rica ederim :)

Not: Ben de seviyorum ama o kadar cok takliti var ki :)

dilek said...

deve kuşlarına bayıldım...süperler:) ve tabi central park'a...kocaman ağaçlar..yeşilin her tonu...
birde o boncuklu ayakkabıları bi deli dizayn etmiş heralde, düşünsene her adım attığında sağa sola savrulacak hızla..

sevgiler..

fattosh said...

LV vermis mesaji gene erismek zordur cantalarina giant kusun agzinda:) fotolara bende bayildim..