Thursday, May 26, 2011

Bahar degil Yaz geldi :)

Soguklardan serin havadan yagmurdan sikayet ederken uc gundur yaz geldi buraya, gunesi gorduk sicagi hissettik, sikayetci miyiz simdilik hayir :)

Cumartesi gunu Manhattan'da Turk gunu yuruyusu, pazar gunu otelde Fetih programi var, programda kermesde olacak iki gun sarma ve manti yapildi ben de yardima gittim, bir muddet manti gormek istemiyorum :))

Dun abimiz okuldayken sabah saatlerdinde Ikea yaptik, hafta ici tenha oluyor , yoksa bunaliyoruz biz ,ne alacagini sasiriyor insan, gezdik biraz cicekler icin saksi aldim hosuma gidiyor hem renkli hem de secenek cok , sonra yemek bolumune gectik cok degismis uzun zamandir ugramiyorduk o tarafa , cam kenarin manzarasi bir tarafinizda Manhattan diger tarafinizda New Jersey gorunuyor,




ahrarsut

Uzeri peynirli bildigimz yesil salatayi Greek salata diye satiyorlar :) Cikolatali keki harika, deneyin derim .

salad


Yemegimizi yedik, alisverisimizi yaptik sonra cicekleri almaya gittik, bu sefer maydonoz nane ve lavanta da aldim , Mirzahan da anneler gunu icin okulunda yapilan satistan bana saksida cilek ve cikolatali nane almis , cilek surgun verdi uzadi gitti, hemen diktik saksiya yerlestirdik, dun onlarla ugrastim yoruldum ama cok guzel oldu rengarenk cicekler, bir de kucuk bir sebze bolumu oldu :) Gulum tomurcuk halinde acti acacak insallah.


fix

Araba tamir etmek icin evdeki kasik catal, mixer ucu vs. ne varsa mutfak cekmecesinde onlari kullaniyor :)

Uuzun zamandir bir postu sabah ev halki uyanmadan yaziyorum Mirzahan'i okula gonderdim.

Dun yorgan yastik , camasir ne varsa yikadim makine kac kere calisti bilmiyorum artik yazin tamamen geldigine emin olup evdeki fazla kisliklarida kaldirdim bir tek ev temizligi kaldi :)

Simdi Turk gunu yuruyusunde caminin de standi olacakmis , hayrina ufak capli satislar olacak, ikram yapalim demistik arkadaslarla kuru seyler olmasi lazim disarida kalacagi icin uzun sure ben kurabiye yapmak istiyorum aklima Browni kurabiye geldi , cok kurabiye yapan birisi degilim , baska onerileriniz varsa alabilirim albenisi olan guzel kurabiyeler tariflerine ihtiyacim var :))

16 comments:

neval said...

ikea ziyareti verimli geçmiş,hele masadakiler ,oyy oyy

Nihan Sarı said...

Şeyma,bu sene TRde baharı çok güzel yaşadık. hatta ben dünyanın mevsimsel dengesi düzene girdi diyerek çok sevindim. :))

Anonymous said...

Merhaba bende ABD de yasıyorum, ikeanin yemek kısmında istediğinizi yiyebiliyonusunuz, yani helalmi merak ediyorum? Teşekkürler

Newyork'tan said...

Neval'cim verimli bir alisveristi :)

Nhan'cim haklisin aslinda bu sene cok uzadi sicaklarin gelmesi hazirana bir hata var ve yeni yazliklari giymeye basladik :)

Merhaba, biz yeme kisminda sadece balik yedik bir kere dunde esim ispanakli krep aldi, onun disinda et yemiyoruz helal olmadigi icin.Zaten disarida kirmizi et ve tavuk yemiyoruz.

Anonymous said...

peki pastalarin icine vanilya koyuyorlar burdaki vanilya extract alkol iceriyor. Pastalarda alkol olmadigindan emin misiniz? Bizde disarida boyle seyler yemekten mahrum kaliyoruz malesef.

Tesekkurler

Newyork'tan said...

Yemek konusunda katiyiz, tavugumuzu bile kendimiz kestiriyoruz, kuru yolum olmasi icin ama tatli ve pasta konusunda ayni hassasiyette olamiyoruz her zaman bir cok katki maddesi var aldigimiz urunler icinde , vanilia extract konusunu arastirdik bir cok fetva var,pastaneden alirken icinde alkol veya likor olup olmadigini soruyoruz ama vanilia icin dedigim gibi ayni hassasiyette olamiyoruz.

AskinAy said...

Eline saglik canim..
Ikeadan aldiklarin hayirli olsun bizde bu aralar cok ugrar olduk ikeaya cikolatali keki hic denemedim,hatirlarim:)
Sevgiler!!

dilek said...

baktık bize yaz gelmiyo biz yaza geldik...burasıda şahane...bizde de yarın ikea turu var inşallah:)))sanada şimdiden kolay gelsin..iş çok sanırım...sevgiler...

ab-ı hayat said...

Merhaba Şeyma,

Ben kermes için daha önce aşağıda linklerini verdiğim kurabiyelerden yapmıştım ve çok beğenilmişti.Belki sana da fikir olur:::))

http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2011/05/cikolata-soslu-slak-kurabiye.html

http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2009/03/bonibonlu-cicek-kurabiyeler-ve-cevizli.html

http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2009/03/kelebek-kurabiye.html


http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2008/06/eftali-kurabiye.html

http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2008/05/kahveli-fndkl-kurabiye-ve-pdse-23.html

http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2007/11/iek-kurabiyeler.html

LaMa said...

guzel bri secim brownie cookies with syrup, bayilirlar AMerikalilar
sonra ici dogulu elmali filan kurabiyerlden olabilri, ben yemem ama:)

İkiz Annesi said...

Senin sosyalliğine bayılıyorum Şeymam ne güzel kermesler , günler hayır işliyorsun bir yerde.
İkea benim de vazgeçilmezim gibi ama aranan her şey bulunuyor ve haklısın burada da en iyi hafta içi geziliyor.
Bu defa kış bugün bize geldi öğlen hava güzel misafirlerim gelecek diye balkonumu yıkadım masayı almak için içeri girdim 5 dk. sürmedi hava karardı ve şimşek çakmaya başladı ne olduğunu bile anlamadım.5 gün yağacakmış yine yaz zor gelecek buraya galiba:)

Deli Anne said...

Yemek mevzusu zoor, çok zor.. Biz İlter'le ne yazık ki bir vaka yaşadık bu konuda.. bilmeden oldu gerçi ama..

sevilay said...

Ah bende gitmsem bir ikeaya:)Bizde havalar normale dönmedi henüz.Bugün yağmurlu.Ama ben çok memnunum.Sıcaklar ne kadar geç gelirse o kadar iyi:)

kiymetligunler said...

Allahim hayrini kabul etsin aktif arkadasim:))Biraz yaz havasini Hollandaya gonder lutfen, karanlik ve yagmurdan dolayi depresyona girecegiz:))
Ikeadaki pastalar gercekten super!

Küçük Kız said...

ben de daha onceki bi postunuzda burger king ten fish burger yediginizi gormustum, ABD deki BK lerde patates haric her turlu burger malzemesi ayni container da kizartiliyor. dolayisiyla yaglari karistigindan contaminated sayiliyor. biz de aldanip bi kere yedikten sonra sorduk, hatta bi kac farkli BK restorantina sorduk 'standart pisirme usulu' bu imis. fetva icin sorduk, caiz olmadigi soylendi. tavuk konusundaki hassasiyetinizi yazdiginizdan bunu da bilmek istersiniz diye dusundum...

New York'tan said...

Kucuk kiz tesekkur ederim uyarin icin, buraya geldigimizde arkadaslara sordugumuzdan yenilebilir diye yiyorduk benim tercihim veggie olsada cocuklarim yiyordu,arastirinca netten ben de gordum, tekrar tesekkurler, Allah affetsin digerlerini.