Sunday, May 22, 2011

Bir guzel Hafta sonu

Kermes calismalarini persembe gunu bitirdik, valizleri kapattik kermes gunune kadar, Ahrar biraz ateslendi cuma gunu arkadaslarin cocuklarinda da vardi salgindi sanirim, ates dusurucu ve banyo ile gecirdik, cumartesi gunu aksam camide program vardi oraya katildim sonra esimin kuzeni ile bulustuk, buraya gelmisti bir haftaligina gorevli olarak ,o gunduzleri dolu oldugundan sadece aksam gorusebildik, gece ikiye kadar times civarlarinda gezdik, hic bu saatte gezmemistim,zaten saatin farkina varamiyorsunuz cunku cok kalabalik. Bir de o gun kiyamet kopacak soylentileri vardi :) bir kisim insanlar toplanmis buyuk gunu bekliyordu, bilbordlarda ilanlar vardi burada incilden alintilar eklenmis :)


IMG_0720

gece 2 .am cektim bu goruntuleri cep telefonu ile :)

IMG_0721

Gecen senede bir misafirimiz vardi Tr'den bu ayda yine Turk haftasina denk gelmisti ve Timesda Turkiye'nin reklami vardi :)

IMG_0716

Toysrus'a ugramistik, bu bolumu yeni gordum o kadar gittigim halde, unlu basketbolcularin ayak numaralari var, ben size 10 giyiyorum yani Tr numarasi ile 40, Oneal'in numarasi 23 dusunun artik :)


IMG_0712


Ahrar eksik kalir mi hic :)

sleepy ahrar

Bugun cekirdek aile olarak kutlama yaptik kendi aramizda, Ahrar yemek sonunda uyudu :)

baba

Baba kucaginda :)

9 comments:

Kiraz Çekirdeği said...

Insan yurt disindayken Turkiye ile ilgili bir sey gorunce ici ciz ediyor... Afis ne guzel olmus. Cocuklariniz ne kadar sansli yabanci dil sorunu cekmeyecekler hic...sevgiler.

AskinAy said...

oyyy canim yorgunluk cöküpte uyuyakalmis cok seker masallah saclar harika!!!

LaMa said...

cocuklarla beraber 2ye kadar mi gezdiniz?

kiymetligunler said...

Minik kutlamaniz Ahrari cok yormus, kuzum benim:))
Sende benim gibi yogun bir hafta gecirmisin:))kolay gelsin

sevilay said...

canım benim kıyamam dayanamamış uykuya:)Ne kadar kalabalık öyle sanki gece 2 değil gibi:)

New York'tan said...

Haklisin kiraz cekirdegi hosumuza gidiyor Tr ile ilgili seyler gormek :)

Askinay ogle uykusu zamaniydi yemek ustu agir geldi galiba :)

evet lamacim oyle oldu, mecbur kaldik bir bakima, ablamiz Tr'e gidecegi icin ertesi gun eksiklerini aldik, gezmedigi yerleri gezdirdik ama benim cocuklar sonuna dogru azitti diyim :))

Kiymetli gunler hep yogunuz ya :0 ama sikayetci degilim seviyorum bunu :)

Sevilay'cim bende sasirdim havada guzeldi her yer insan dolu :)

İkiz Annesi said...

Kıyamam ben yakışıklı paşama nasıl da uyuya kalmış :)
Gecenin ikisi ve iğne atsan yere düşmez bir meydan :) afiş güzel olmuş beğendim:)
Sevgiler canım çok öpüyorum yakışıklı kuzumu:)

KızKardeş Derya said...

Gurur duydum Türkiye reklamıyla :) Times Meydanını senin blogun sayesinde daha da bir merak etmeye başladım :)

Ahrar çok güzel uyumuş maşallah ve o ayaklarla çekilen fotolara bayıldım yahu :))

Sevgiler..

viva : ) said...

Wowwwww simdiye kadari hic New York merakimi cekmemisti ama bu en yukardaki iki güzel kareden sonra mutlaka gitmek istiyorum, gecenin 2olmus insanlara bak : D
Ahrar´da cok tatli masallah! : )