Thursday, May 5, 2011

Misafirleri beklerken...

Bugun misafirlerime beyaz masa ortumu serdim( misafirden misafire :)) ), hazirlanirken bir yandan bilgisayara baktim, lama'cim cicilerini gosterdi ben de yaptigim ikramlari anlattim gel dedim ama gelmedi :))

Nasil bu kadar rahattim Ahrar babasi ile gitti babasinin is yerine,O olmayinca ev ne kadar bos geldi, beni goremeyince anne nerdesin diye soran oglusum yoktu :)) Hazirliklar da cabucak bitti..


masa


balcony

Disarinin manzarasi boyleydi bugun..

mum




cilekli pasta

Bu pastayi cok seviyorum, seviyoruz :)



ikram2

Neler vardi soframizda , mantarli borek, kremsantili pogaca, patates koftesi, misirli lahana salatasi, kozlenmis sebzeler salatasi, yogurtlu kuru biber, Cilekli pasta, kremsantili tatli ve Emine'nin getirdigi tarcinli kurabiyeler.

ikram


Yarin Hidirellez , biz dileklerimizi yazip gulumuzun altina koyduk..

19 comments:

LaMa said...

Ic manzara da dis manzara da, sofra manzarasi da super! bir dahaki NY gezimdee, yolum dusmese de dusurecegimdir seyma hanim siz kasindiniz:))
kremsantili tatli hangisi ben cozemedim

LaMa said...

Seymaaaa,
benim de hep senin esyalarinda gozum kaliyor, onu nerden aldin bunu nerden aldin :)) ama sormak zorundayim duvardaki cicek gibi dizaynlar ne is? FB'ta gordum bir bayan ayna , saat filan yapiyor ama tabi burada varda daha iyidir:)

Limon çiçekleri said...

Resimler,mamalar bir harika görünüyorlar canım ama ben duvardaki sticker'a bayıldım.Çok hoş görünüyor.Bu arada ahrarın olmayışı işinizi kolaylaştırmışsada hemen özlediğiniz belli.Sevgiyle kalın.

dilek said...

ellerine sağlık çok güzel görünüyo hepsi....ayrıca dışarının manzarasına bayıldım....sevgiler...

efe ile hayat said...

iç ve dış manzara birleşince çok güzel bir görüntü çıkmış ortaya ellerine sağlık.o kadar resim arasında gözüm çiğ köfteye gitti :)

büşra said...

görüntüler harika, ellerine ve objektifine sağlık :)

Nehir İda said...

Duvarındaki çıkartmayı bir resminde daha görmüştüm çok çok güzel. Ve evden görünen yeşiller masan hepsi.

New York'tan said...

:) Lama'cim mutlaka beklerim buraya geldiginde, elma sekeri'nden almisim tarife baktim biraz once ben senin sayfada gormustum onu :)

Stickerlari Targettan almistim :) online da satiyorlar, cok cesitleri var Lama'cim :)


Tesekkurler limon cicekleri, ben de cok severek almistim stickerlari esyama uysun diye :)

Dilek'cim thanks :)


Efe ile hayat disari manzarami ben de cok seviyorum ozellikle bahar yesil cok guzel gorunuyor oturduugum yerden :)

Busra'cim cok tesekkur ederim :)

New York'tan said...

:) Ebru'cum cok seviyorum stickerlari , guzel olacagini bilsem her yere yapistiririm :)

LaMa said...

onceki yorumum gelmemis yaramaz.
target'tan zeynep icin almistim demek ki buyukler icin de var:)
agustos sonu tasinacagiz kismetse beklesem mi acaba. cikart, tekrar tak oluyormu?

Rana Eslem GULMEZ said...

ellerine saglik seymacim hepsi birbirinden lezizdi..rabbim her daim sofraniza bereketi eksik etmesin...

İkiz Annesi said...

Şeymacım masan harika görünüyor ellerine sağlık canım,manzaran süper:)

New York'tan said...

Lama'cim bekle bence , tak cikar yapiskanligi zedeleniyor :)

Emine'cim cok tesekkurler amin, kurabiye icin cok tesekkurler :)


Aylin'cim tesekkurler :)

iremmiss said...

senın mamalarını cok özlemişim ellerine sağlık içimde iştahımda açıldı. Manzarada havada cok güzel görünüyor :))

Deli Anne said...

neff-fis! iç açıcı, huzurlu Şeyma'm:) yalnız ben bu Hıdırellezi bilmiyorum ve atladım galba :(

Nihan Sarı said...

heeey,
its nice to see your face..wonderful.:::)))))))))))))))

Bir Terazi Kizi... said...

Seymacim hersey ne kadarda nefis görünüyor,ellerine saglik,su ac karnimla sana misafir olmayi ne kadar cok isterdim,pasta süper güzel duruyor...

Anneler Günün kutlu olsun canim,misafirlerden sonra insallah güzelce dinlenebildin,en keyif aldigim zamanlar tatli yorgunluklardan sonra dinlenmek icin kendime ayirdigim saatler, e hakkim deyip tadini cikariyorum.sevgiler canim.

ab-ı hayat said...

ben hala bu harika ve huzurlu::))) sofraların ayrı bir blogda yayınlanmalı diyorum:::)))

New York'tan said...

:)) abi hayat bilmem ki yani burasi olunca hic dusunmedim ayri bir yemek blogu belki ilerde dusunurum :) tesekkur ederim ayrica :)