Tuesday, May 31, 2011

Ne gunlerdi ama...

Gectigimiz hafta sonu o kadar dolu gecti ki sabah dokuzda evden ciktim aksam yedi civari geldim, kermeste ve Turk gunu yuruyusunde de arkadaslarla birlikte stantta gorevliydim, yorucu ama sonucu cok guzel bir haftasonu oldu.


Bu resimler Turk gunu yuruyusunun oldugu gun sabah dokuz civari cekildi, arkadaslarla erkenden geldik kermes esyalarini yerlestirdik , bizim gibi diger stantlarda gorevli olanlarda erkenden gelmisti, resimde gorunen kisim yemek bolumu bu sene tek firma almis ihale ile sadece onlar satti yiyecek.Heykeller parkin her yerinde oturan ayakta duran, egilen cesit cesit.. guzel olmus mu derseniz begenmedim ben , cok soguk geldi bana o yesilligin icinde , yuruyusu izleyemedim, stantta oldugum icin , yuruyus parkin oldugu yerde bitiyor herkes parkta toplanip, sanatcilari ve konusmalari dinliyor ve stantlari geziyor alisveris icin Tr
e ait ozlediginiz ne varsa satiliyor :)



IMG_4243


IMG_4244

IMG_4246

Bizim stant:) cok fazla masa ortusu soran oldu keske daha cok elimizde olsaydi :)

IMG_4259

Camimiz yururken :) solda arkada kirmizli bayrak tutan kardesim :)


IMG_4423

Bu resimlerde pazar gunune ait, fetih programi ve caminin kurulus yil donumuydu ayrica, buyuk bir salonda yapildi, ogrencilerden piyesler, siirler dinledik biz pek dinleyemedik :) burada da ufak capli bir kermes oldu, her zaman oldugu gibi gida bolumundeydim :) cok kalabalikti , guzel bir program oldu.


IMG_4422


IMG_4431


yanarim yanarim dogru durust yiyeceklerin tadina bakamadigima yanarim, sadece kekli baklavadan almistim onceden onu yiyebildim :)

Dun Memorial day di burada resmi tatil , esim soz vermisti daha onceden bizi uzakta olan bir alisveris merkezine goturtu, sicaga ragmen gezdik, o kadar kalabalikti ki o gune ozel indirimler oluyor ondan sanirim, unlu magazalarin onunde sira vardi ucerli beserli aliyorlardi :) bende bekledim bir tanesinin onunde, iceri girdikten sonra baktim insanlarin kolunda cantalar sanki bedava hani oyle ucuz rakamlarda degil :) alisveris cilginligi bu dedim manzarayi gordukten sonra :)


IMG_0473


Bugun de piknik yapmaya staten islande gittik ,abimiz okuldan geldikten sonra, esimin barbeku aski tuttu :) burasi piknik icin harika bir yer onde deniz arkada ormanlik alan, kazlar ordekler kugular..

IMG_0474

IMG_0483

IMG_0477

IMG_0471

Ilk basta denize keyfi yaptilar su soguktu, Ahrar girmedi uzaktan bakmakla yetindi :)


IMG_0467

IMG_0488

Bir seyler anlatirken ben :)


Iste boyle geciyor gunler bundan sonra geri sayim basladi bizde Turkiye icin.

Persembe gunu Regaib kandili hayirli kandiller simdiden , cuma gunu de uc aylarin baslangici ne hizli kavustuk yine ...

10 comments:

nohut oda said...

ne guzel bır etkınlık cok hos gercekten temsıl etmenız..oralarda pek boyle bızım gıbı ortu vs olmadıgı ıcın hoslarına gıdıyor herhalde degılmı..
bu arada denız soguga benzıyor nasıl gırsın ahrarcık..

dilek said...

ah ne güzel geçmiş etkinlikleriniz...dolu dolu...artık dinlenirsin biraz...Türkiye'de nereye geliyorsun...keşke görüşebilsek. ve sizlerinde şimdiden hem kandili hemde 3 ayları hayırlar vesile olsun...sevgiler...

Ella.m said...

bayrağımız harika görünüyor...Regaip Kandili olduğunu unutmuşum iyi hatırlatma oldu yarına hazırlık yapmak gerek, teşekkürler :)

my little world said...

hareketli ve bereketli bir hafta olmuş:)heykeller bence de çok soğuk ve itici.bir de başıboş,özgürce gezebilen kuğulara,ördeklere kafam takıldı.Burda olsa hemen kesip yerlerdi hayvancıkları:))güzel çocuklarınıza da maşallah diyeyim de içimde bir şey kalmasın:))

Limon çiçekleri said...

etkinliğinizi ve yürüyüşü tv lerden izledim.Hatta Şeymayı keşke tanımış lsaydım sima olarak acaba burlarda görünürmü demektende kendimi alamadım.Harika forolar.piknikte ço güzel olmuş.Ne güzel çocuklar özgürce,mutlu...sevgiyle..

Deli Anne said...

maşallah. Ne güzel günler olmuş sahiden.. :)

Nehir İda said...

Şeymacığım gün içerisinde yine yorum gönderemedim ama galiba bu kez sorun bende kimselere yazamadım:(

enerjine sosyalliğine hayranım maşallah nazarım değmesin. Oğluşlar yine çok güzeller. Öpüyorum sizi.

Nihan Sarı said...

Şeymacığım piknik yaptığınız yeri çok sevdim:))yorulmuşsun ama değmiş:))

Taze Anne said...

Hersey harika gorunuyor Seyma. Ne guzel orada cok guzel etkinlikler yapiliyor. Camia beye genismis. Burada az turk var. Herkes birbirini taniyor. Son fotograflar ise baska guzeldi. Turkiye icin heyecan olayina basladin bile :) Benim bitti :) Ruya giib gecti diyemem, Vahapsiz kabustu :)))

marifet ellerimizde said...

keyıfle gzeıyorum blogu emeklerıne saglık.hemen ızlemeye aldım:)