Tuesday, May 10, 2011

Neler varmis Neler ...

Bugun sabah saat 10 civari timesquaredaydim hic bu kadar erken saatte gitmemistim :) sakin sayilirdi diger vakitlere gore , Nj'den gelen arkadasimla bulustum, kendisine civarlar yerleri gezdirdim, gezdik sonra Mirzahan'in okuldan cikis saatine yetistim.


times

Arkadasi beklerken oturdum biraz sabah sabah insanlari inceledim :)


araba


Macy's ugradik, ne zaman burayi gezsem bir bas agrisi oluyor bende cok buyuk bir alisveris merkezi , isiklar insanlar yoruyor beni.Macy's in alt katinda bu arabalar sergileniyor .

beyazlar

Beyaz rengi her sene yaza girerken mutlaka goruyoruz vitrinlerde ama bu sene baska , hep beyaz kombinler :) altin sarisi ve beyaz ozellikle beraber kullanilmis, ayakkabilar cicek desenli veya uzerlerinde buyuk buyuk cicekler var, dolgu topuk cok moda neredeyse baska model yok, hep babet giyen biri olarak bana cazip gelmiyor ama cok hos modeller var bir de boyum Turk standartlarina gore uzun sayilir bunlari giysem epey uzun oluyorum :) iste boyle gorduklerimi paylasayim dedim :)

chocolate1

Bu lezzetle arkadasim tanistirdi bugun, alttaki sutlu cikolata kahve aromali uzerinde beyaz cikolata harika bir tat, Almanya cikolatasi imis kendisi buralarda da bulunuyormus .

Mirzahan goz doktoruna gitti dun, bu mevsim alerjilerin en yogun oldugu aymis , Dr ilac vermis , bizde kendimize aldik esimle ailecek bahar alerjimiz var :) bende ki etkisi hapsirmak ve burun tikanikligi seklinde dun ilac almamak icin epey direndim olmadi aldik mecbur ilaci.

Turkiye'ye gidis tarihimiz belli oldu 26 haziranda buradan cikiyoruz insallah yola.Yavas yavas geri sayima basladim ben :)

10 comments:

LaMa said...

ALDI'de var binbir turlu Alman, Avsuturya cikolatasi. Her gidiste alir bizim evin diger uyeleri, ne zamandir da gitmedik :)

nohut oda said...

az kalmıs ne guzel yakında buralardasınız:) beyaz ve altın renklerını begendım guzelbır ıkılı olmuslar bence..

Deli Anne said...

Şeyma bizi TS 2 götür:) (slogan şeklinde okuyunuz lütfen)

Demek aynı zamanda selvi boylum ve al yazmalımsınız ha zarif hanimefendi.. maşallah..

Ve geçmiş olsun Şeymam.. Allah kurtarsıın bu alerji ileltinden cümle insanlığı..

Bir de geliyorsun diye seviniyoruz da sen buraya gelmiyorsun ki..

öperim

dilek said...

geçmiş olsun önce, bizde uğraşıyoruz ana oğul bahar alerjisi denen illetle...helede kavak ağaçları pamukçuklarını etrafa saldığında gözümüz açılmıyo:(((

geliyomuşsun...nereye geliyosun diye sorayım:)))) sevgiler

GEZİ/YORUM... said...

Çikolata çok güzelmiş, ilgimi çekti.. Türkiyede bulamayız sanırım :)

Cafe Pepela said...

Yaşasın Yaşasın!!

Şeymam, nereye geliyorsunuz ?

Hayır ve muhabbetle, sevdiklerinize tez zamanda kavuşun inşaAllah.

Çikolatayı görmem hiç iyi olmadı hiç!
Beyaz çikolata hastası olarak, hepsini tek lokmada yemek itiyorum ham haaamm ham :))


Mirzahan'a çok gemiş olsun. Kıyamam minik gözlerine...

şirin butik said...

ben ne zaman senin abd fotolarına baksam beynim dönüyor çok kalabalık geliyor oralar bana istanbula ilk geldiğimde de öle olmuştu.hoşgelişler ola kardeş..tanışmak güzel olurdu...

Nihan Sarı said...

geçmiş olsun canım,
alerji durumu bende de var,ilaçsız yapamıyorum.
kahveyi neye katsalar yerim,o kadar severim. çikolatayla harika oluyor. keşke senin tr de olacağın vakitle konyada olabilseydim. ne güzel olurdu.

neval said...

yaşasın ayaklarımızı küçük gösteren dolgu topuklar moda.
herkes kendine pay çıkarıyor işte.

İkiz Annesi said...

Bayılıyorum senin fotoğraflarına:)
Beyazı severim ama bunlar da pek bir beyaz mı olmuş:)
Az kalmış gelmene keşke buralara gelsen çok sevinirdim:))