Saturday, May 14, 2011

New Jersey Turk Festivali

Bugun New Jersey'de ki Turk Festivaline gittik, hava serin ve yagmurluydu, gecen seneye gore katilim azdi , arkadaslari gormek, leziz yiyecekler yemek, erik, misir, simit , gozleme yemek harikaydi :)


Her sene konuk sanatci oluyor festivallerde bu sene Demet Sagirogluymus.

dmtsgol


turkish

Ulkemize ait ozlediginiz ne varsa bulmak mumkun stantlarda :)



kids


Cocuklar tadini cikardi eglencenin :)

mirza



ucak

Ucak sevdamiz cok buyuk , babasina aldirdi bu balonu gorunce :)

ucak1



iphone


Bu telefonlar olmasa arabada birbirlerini yiyecekler bir muddet sonra :) Onlar sayesinde yolculuk rahat geciyor .Ben cok bilmiyorum kullandigim ozellikleri belli , cocuklar benden iyi kullaniyor :)

ipod


Bu mesaji babasina gosteriyordu bugun Mirzahan :))


Bir onceki postta biskuvi arasi lokum fotosuna yorumlarda puskevit yazan arkadaslar olmus , ben anlayamamistim o zaman ne demek acaba diye :), aksam haberlerinde gorunce anladim, hos bir tesaduf olmus :))

Bu sabah bir fren ve carpma sesi ile balkona kostuk saat 10 civari idi, haftasonu o saatler de sakin oluyor muhit, gordugumuz manzara kaldirima cikmis bir araba, ve u donusu yapip kacan araba, duran arabaya carpmis duz yolda , plakasini alamadik malesef, ne kotu bir durum arabani park et, sabaha carpilmis halde bul, Allah korusun boyle kazalardan.

Ogluslar cok aktif masallah ,bugun disarida oynayan onlar degil sanki :) Netflixe uye olduk, istedigimiz filmleri getirtiyoruz , esim Town'i istemis , onu izliyoruz , benim uykum geldi bitene kadar bekleyemem sanirim , Mirzahan da karpuz istiyor annesinden :) Seyma kacar :))

14 comments:

Deli Anne said...

Ohh erik de varsa yeter zaten:)

Kon-Tiki (Ashley) said...

:) Cool Boys.

Ella.m said...

her yer yemyeşil ne kadar güzel yaa :) Allah nasip ederse ben de bir yazın 3 ay oralardayım ilk defa gelicem çok heyecanlıyım..

New York'tan said...

Deli annecim oyle pahali satiyorlar ki :))

Thanks Ashley'cim :)

Ella'cim burasi Nj, benim oturdugum yere gore daha yesillik :) sen ne tarafa geliyorsun

Ella.m said...

ben de nort carolinaya geliyorum Cheroke ye , 3 aylığına çalışmak için :) bir çok arkadaşım da NJ ye geliyor da kıskandım biraz :) bizim gideceğimiz yer nasıldır acaba..

New York'tan said...

Work and travella sanirim :) Nj'de Turk cok Nort Carolina'ya gore :) buralara gore daha sakin yerler olduklarini duydum, bu taraflar daha pahali diye biliyorum bir de :)

Ella.m said...

evet WAT ile gidiyoruz :) az türk olmasına sevindim çünkü biraz kaçıyorum Türkçenin fazla konuşulduğu yerlerden :) pek dil biliyorum sayılmaz ama biraz heyecan yaşamak istiyorum :)

New York'tan said...

daha iyi olur, Turkler'in az oldugu yerde daha rahat ogrenirsin ingilizce :)

İkiz Annesi said...

Ne güzel olmuş sizin için az da olsa memleket hasretini gidermişsinizdir.
Bayılıyorum senin oğlanlara Rabbim nazarlardan saklasın inşallah..

Bir Terazi Kizi... said...

Seymacim bende kizlarda cok seviyoruz böyle eglence yerlerini,Almancasiyla "fest"leri,bu ay sonu okadar cokki,bakalim hepsine götürebilecekmiyim!

Fotograflar yine harika,oglanlar büyüyorlar gözümüzün önünde,Allah bagislasin ikisinide,bende iki hafta boyunca memleket hasretinden hafif bir depresyon atlattim ama hala gözüm oralarda,cok özledim cok sorma...

Ayşe said...

Hayranim, vatanlarindan ayri szlerin birbirlerinize bagliliginiza, bulusmalariniza ve birlikte yaptiginiz o guzel aktivitelere...

Ne guzel bir gun olmus gene...Opuyorum guzel yavrularini da seni de... :))

iremmiss said...

ne güzel eğlenmişsiniz. Böyle günler en çok çocuklara yarar :))

dragonfly said...

Resimler harika cıkmıs Seymacım.
Bende merak ediyordum sen soyledikten sonra...Esime soyledim hatta..insallah Seyma resimleri koymustur bakarız diye..

Paylastıgın için çok tesekkurler canım..

Sevgiler

Nehir İda said...

şeymacığım ard arda 3 başlığına da yorum bıraktım ama olmuyor başta görüyorum sonra yok:(