Monday, May 16, 2011

Pazar gununden itibaren yagmurlu kapali bir hava var Ny'da cumaya kadar boyle surecekmis, gokyuzu gri renkli, hava nemli, yagmur 24 saat ciseledi tahmin edin ruh halimizi :))

myspiderman


Spiderman Ahrar :) Bu aralar kendisini kizdiran kisilere seni cing cing yaparim diyor (cing= kilic) =Kilicin cikardigi ses

IMG_0411_picnik



bizim yuruyus yolu uzerinde cafeler , restoranlar ve pastaneler var, biri kapanip biri aciliyor , yeni bir cafe acilmis , oradan denedigimiz tatlilar, Araplar'a ait bir cafe , dondurmalarini begendik bizim damak tadimiza yakin, bogurtlenli olani ozellikle,

IMG_3893

Pazar gunu Norvecliler'in yuruyusu vardi bizim evin onunde, o kadar yagmur yagdi ki gece ertelenir diye dusunmustum ama gunduz azaldi yagmur, vikingler onlara ait olunca temelari vikingler uzerineydi :)



IMG_3895

IMG_3902



Kermes calismalarina yardima gidiyorum her gun ,iki hafta sonra kermes insallah, tum gunumuzu aliyor calismalar gerisi klasik ev isleri iste :)


Sezobigo mimlemis, tesekkur ederim :)

1.mim * Blog yazma yeriniz neresi

Evim :) baska yerde yazmadim hic :)

*En iyi rahat nerede yaziyorsunuz

Aksam cocuklar uyuduktan sonra koltukta veya sandalye uzerinde :)

*Blog yazdiginiz kimler biliyor

Ailem, akrabalarim, bazi arkadaslarim , benim bildiklerim bunlar :) herkese blogum var demiyorum :)

Ben de Deli annem, Kizkardes Derya,Iremmiss ve Lama'cim seni mimliyorum , ikinci mimi daha once cevaplamistim thanks again .

7 comments:

Deli Anne said...

daha okurken bu mimi paslasa da biri yazsam diyordum bak tevafuğa:) kafam çok dolu Şeymam, okul işleri deli etti beni.. bu mim dağıtır belki kafayıı.. keşke sorular uzun uzun olsaydı:)

AskinAy said...

Masallah sana yakisikli,cok tatlisin!!
Ve o pastanedekiler?!?
Ne'de lezzetli görünüyor ama:)
Sevgiler canim...

İkiz Annesi said...

Ah ben o yakışıklı ile bir karşılaşsam nasıl sarılıp öpeceğim:)

sevilay said...

Burda da bahar geldi dedik ama hava yine serinledi akşam üstü.Yağmur gelecekmiş.Benim için sorun değil ama zehra çok sıkıldı:))Bu arada tatlılar çok hoş görünüyor.

iremmiss said...

ayy çok tatlı maşallah o yanakları mıncıklarım :)) diyetteyken böyle mamalar görmek çok fena yapıyor beni şuan çok acıktım mesela :))

Fatma said...

MERHABALAR CANIM BLOĞUNA BAYILDIM BENİ NERELERE GÖTÜRDÜ GEZDİRDİ AY AY ÇOK GÜZELLER YAKIŞIKLI MAŞALLAH OĞLUŞUN
SELAMLAR
doğrulama şifreside kalksa ne iyi olur

KızKardeş Derya said...

Çok sevindim beni de mimlediğine çok teşekkürler :) Hemen cevaplayıverdim..