Thursday, May 12, 2011

Sabah yedi civari bizim ev ..

Sabah kalktigimda Mirzahan'i onceden uyanmis ve tv izlerken buldum, bugun Ny state sinavinin son gunu okulda pizza partileri var, cok yogun bir calisma temposu icindeydiler son bir aydir bundan sonra daha rahatlar, oglusum okula hazirlanmisken cekeyim dedim fotosunu ne kadar buyudu masallah , her ne kadar poz vermeyi sevmesede :))

myhandsome boy

sleepy hrar

Uyku mahmuru Ahrar, uyusana degil mi vakit varken sabahin yedisinde niye uyanirsin ..


lokum


Biskuvi arasi lokum, eskiden nisan ve kinalarda Konya'da bu dagitilirmis, tatli niyetine :)) hala bu adet var mi bilmiyorum.

Tatlinin her cesidini seven birisi olarak bunu da sevdim evde Gullu lokum varken denedim gecmisi yad ettim :))

Buyrun size de ikram ediyorum :))

13 comments:

Nilla said...

tam da püskevit muhabbeti üzerine :))

sezobigo said...

ne güzel büyütmüşsün çocukları artık bundan sonran işin daha mı zor daha mı kolay tartışılır ama kendine ayıracağın zaman fazlalaşmıştır ne güzel:)
lokumlu bisküvi yi ilk defa duydum.
sevgiler

Nehir İda said...

Aaa şeymacığım süpersin. Çocukluğuma gittim sayende biz buna asfalt derdik biliyo musun:)) Büyükbabam alırdı lokumu ardından koşardık asfalt yap diye yapar verirdi hepimize:)

Oğluşlar maşallah çok güzel. Hakikaten yıllarca erken kalkacaklar uyusalar ya şimdi ufaklar:)

nohut oda said...

püskevit haaa:)) ben pek lokum sevmem sadece bıskuvılerını yesem:)

Deli Anne said...

ahaha püskevit.. iyiymiş.. Mirzahan sahiden sevmiyor poz vermeyi.. nasıl da ekşitmiş suratı.. ya Ahrar maşallahhh barekallah .. iyice ay gibi olmuş yüzü sabah sabah..

Senin evin sabah bile huzurlu maşallah Şeymam..

şirin butik said...

küçükken o lokumlardan bizde yapardık mevlütlerde falan dağıtırlardı..görünce hoşuma gitti.yüzümde bir gülümseme :)

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Bizim evdeki sabahın 7 sine epeyce benziyor :)
Yalnız bizim evde bir prens eksik :)
Pek tatlılar maşaallah hafif uykulu halleriyle de :)
Mutlu haftasonları diliyorum :)

KızKardeş Derya said...

Maşallah ya Mirzahan gerçekten genç yakışıklı bir genç olmuş Ahrar da çok sevimli :) Allah size bağışlasın.. Bu arada bisküvi arası lokumu küçükken babamlarda yaparlarmış afiyet olsun sizede..

neval said...

bu taylıya hasta olmayan kimse yok sanki ben hariç

iremmiss said...

çocukken ananem yapar verirdi ne severdim. Kaç yıl oldu yemedim. Bunlar sabah 7 kuşları :)) Bir kuşda bizimde evde var :)

Deli Anne said...

gitmiş yorumlar hakketen.. halbüse burda püskevitler vardı değil mi:)

dragonfly said...

aaaa super ..biz cok severiz bunu..ozellikle de gullu lokum ile yaparız. Bizde bunun adı fakir pastası. Yaz aksamları deniz kenarında cayın yanında ne guzel gider...oyle değilmi:?

sevgiler

Efsus said...

Valla, Şeyma hanım, Türkiye’de hala var mı bilmiyorum ama ben yıllar evvel ilk defa Amsterdam’da görmüştüm. Burada o gün bu gün bu gelenek devam ediyor. Kandillerde camilerde ikram ediliyor. Bir de zorla eline tutuşturmaları yok mu? Bir ikram var kötekten beter misali. Bu arada maşallah gündemi iyi takip ediyorsunuz. Sizi püskevitciler siziiii.
Efsus