Friday, May 20, 2011

Veee Mutlu Sonnnnnnnnnn

Aylar oncesinden belliydi bugunun onemi yaklastikca heyecanlandik,bizim icin donum noktasiydi, her planimizi, hayallerimizi buna gore sekillendirdik, bizim icin zor oldu mu oldu cogu zaman, evlilik, cocuklar, is hayati ve okul hayati sigdi bu sureye yabanci bir ulkede hem de ama Elhamdulillah bugun mutlu sona ulastik, emeklerinin karsiligini aldi Esim, Master-Doktora programinin son halkasi olan savunma tezini bugun sundu, Phd'sini aldi , Allah yolunu acik etsin , her hayali gerceklessin insallah :)) Darisi digerlerinin yapanlarin basina diyelim :)


bluesky


Gecen haftalarda bir gun arabadan gokyuzu o kadar yakin ve guzel gozukuyor du ki tutup alacakmisiniz gibi bulutlari, cep telefonumda sakli bu foto , hosuma gidiyor bu resme bakmak :)

ice cream


Daha onceki posttalarda bahsettigim meshur dondurmalar , cok guzeller :) bogurtlen, seftali aromali ..


Picnik collage


Bu balon benden esime, bu parfumde esimden bana :))

Hepinize guzel hafta sonlari olsun ..


Unutmadan bir alt posttaki tarif un helvasi idi, simdiye kadar yaptiklarimin icinde en iyisi oldu, topaklanmadan beceremiyordum, bu tarifle oyle bir sorun yasamadim, tarif buradan. Bugun bir kez daha yaptim afiyetle yedim :) pisman degilim :))

21 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Tebrikler!
rabbim herseyi gonluuze gore versin insaallah:))

Newyork'tan said...

Tesekkurler Yasemin'cim, amin hepimize insallah :)

AskinAy said...

Hayirli ugurlu olsun canim,gökyüzünün görüntüsü muhtesem!!
Sevgiler:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

ne mutlu size zor bir işi başarmışsınız. Bulut fotoğrafı inanılmaz güzel.
sevgiler.

arzu said...

Tebrikler:))okurken universiteden mezun oldugum gun geldi aklima:)cok guzel cok mutlu oldum sabah sabah:)))

İkiz Annesi said...

Tebrik ederim canım hayırlı , uğurlu olsun inşallah.
Gökyüzü ne kadar güzel görünüyor:)

neval said...

kutlarım,hayallerinizin birer birer gerçekleşmesi dileğiyle.

Anonymous said...

Congratulations ! Wish you all the best.
helvayla ilgili yorum yapmştm alttaki posta , buraya kopyalıyorum aynını şeyma abla :D

Geçen bu fotoları gördüm ve öyle iç geçirmiş olmalıyım ki tüm gün aklımdan çıkmadı bu helvalar ve rüyama bile girmiş birine anlatıyordum helva canım çekti diye,o kişide sizle ilgili bişiler söyleniyordu neden gözhakkı oldğnu bile bile koydu diye :D Bu helvalar rüyama kadar girdi ,şuan gece 24:12 ve yatmadan yine baktım offf yaaa
Ashley

Deli Anne said...

Şeymam tebrik ederim tümünüzü:) Allah hayırlara vesile eylesin inşaallah..

Dondurmalar mado kadar güzel mi:)

иαℓαи said...

Tebrikler

Fatma said...

merkabalar canım eşinizi ve sizi yürekten kutluyorum eşinizin başarısında sizinde eminim sabrınızdan dolayı büyük katkılarınız vardır az çok bende burada yaşamıştım yıllar önce bu durumları.
hayatta herşey gönlünüzce olsun diliyorum
selamlar

Taze Anne said...

Seyma ikinizide kutlarim. Cok guyel bir haber

sevilay said...

tebrikler canım.Hakkınızda hayırlısı olsun inş.Biz daha dondurma sezonunu açamadık.Bir iyileşsek hemen başlayacağız ama:)

iremmiss said...

Çok çok tebrik ederim. Benimde hayallerim var master yapmaya dair:)) Başarılarının devamını dilerim Allah yolunuzu açık etsin :))

my little world said...

sizi un helvasını topaklanmadan yapmayı başardığınız için,eşinizi de doktorasını tamamladığı için tebrik ediyorum:))Umarım çocuklarınıza da nasip olur böyle güzellikler.Sevgiler..

KızKardeş Derya said...

Dondurmalar çok güzel görünüyor.. Eşinizi tebrik ediyorum.. İnşallah bundan sonra da hep böyle güzel ve mutlu günler sizinle olsun..

Kiraz Çekirdeği said...

Tebrikler ! O bulutlar kadar hafiflemişsiniz siz de... Çok güzel resimler...

Nehir İda said...

Tebrik ederim canım her şey gönlünüzce olsun.
Senin işin zor 3 erkek okutmak:)Ben 2 tane okuturken daraldım.

New York'tan said...

Askinay cok tesekkur ederim :)

Zeynep oyle oldu ama bitti artik :)

Arzu'cum emek verip sonucunu gormek harika bir duygu :)


Aylin'cim cok tesekkur ederim.

Amin Neval :)

Ashley'cim yorumu yeni gordum canim benim keske yakin olsakta sana da ikram edebilseydim :) haklisin goz hakki var degil mi :)

Deli annecim cok tesekkurler, mado kadar degil tabii burada bukadarini bulmak bile hayaldi :)


Nalan cok tesekkurler :)


Fatma'cim yasayan bilir, tesekkur ederim guzel sozlerin icin :)


Gul'cum cok tesekkurler :)

Sevilay'cim thanks,bizim sezon hep acik :)

Iremmiss tesekkurler, insallah sende gerceklestirirsin hayallerini :)


My little world cok tesekkurler :)


Derya'cim tesekkur ederim .

Kiraz cekirdegi oyle oldu cidden :)

Bir Terazi Kizi... said...

Ne güzel bir haber sizin icin,Allah emeklerini bosa cikarmamis,tebrik ediyoruz esini,insallah cocuklarinizinda basarilarini görmek nasip olur ikinizede...

Bu arada o un helvasini koydun,icimin yaglarini erittin! Ne sirin helvalar öyle,süper yapmissin,

bir itiraf;

ben henüz hayatimda hic un helvasi yapmadim biliyormusun,bana cok zor gelir,beceremem diyede basina gecmedim,simdilerde ise,iste un,seker ve yag tehditi altindayim,kendimi iyi tutuyorum,alistim ama bir sey yediysemde sucluluk duymaya basladim,büyümesinden korkuyorum,ne zor bir sey bu diyet yarabbim,ALlah herkese kolaylik versin diyorum,baskada bir sey demiyorum,iyi pazarlar size...

kiymetligunler said...

Tebrikler canim..sadecde su diplomayi verenlerden bir ricam olacak..lutfen Phd adaylarinin eslerinede bir diploma verirmisiniz?? Bizde onlarla ayni stresi cekiyoruz degil mi:)
En kisa zamanda darisi bize diye dua ediyorum ve dondurma istiyorum:))