Saturday, May 7, 2011

Yesil ve Mavi

Bahar geldi alerji donemi basladi, Ny'a ilk geldigimde arkadaslarim da gormustum, gozun kizarmasi, sulanmasi vb.. o zaman bana bir sure sonra sende de baslar demislerdi aradan uzunca bir sure gecti ve ufak ufak basladi bu belirtiler hem de hepimizde Ahrar haric, en kotu etkilenen de Mirzahan disariya oynamak icin cikiyor eve geldiginde gozleri kizarmis sulanmis sismis, artik uzun sure oynamasina izin vermiyoruz kisitli bir saat simdilik, pazartesi gunu goz doktoru ile randevumuz var bakalim ne diyecek ,burada polen seviyesinin yuksek oldugunu okumustum o yuzden alerjilerde sIk goruluyormus.






window


Annesi bu jelleri cama sus olsun diye yapistirmisti, Ahrar dizayni begenmedi sanirim , degistirmis hepsini, babasi izlemis bunlari yaparken, numaralari sirayla yan yana koymus ama 7 yokmus, where is seven diyerek onu aramis, bulmus koymus yerine :))

window1

lookinsea


Yuruyus sonrasi yorulunca oturup yere dinlendiler,


manhattan in hand

Acemice bir cep telefonu cekimi, nasil olur acaba dedik, Manhattan in my hands :)


iskele


bu agaclardan cok var parklarda, pembe ve beyaz renkli cicekleri, sonra dokuluyor ve yesilligi kaliyor agaclarin.




gul

Guller esimden :) dun cok yorulmustum, dudagimda ucuk cikti, o aciyor yuzumun sag tarafi goz dis.. agriyor ,anlamadim niye oyle oldu , kermes calismalari basladi burada cami de ona yardima gittim herhalde hamlik oldu uzun zamandir boyle isler yapmayinca :) eve geldim cocuklar durmuyor cok aktifler esime tlf actim is donusu bugun aksam maca gitmesen ( her cuma aksami mac yapiyorlar arkadaslari ile), evde kalsan O da nazlandi sagolsun , gelirken bana bu gulleri getirmis :))

10 comments:

iremmiss said...

çok çok geçmiş olsun. ben de tatil rehavetini üzerimden atamadım. Güller ne güzel, ne hoş düşünmüş eşin.

Filiz said...

ahh şeymacım bizde de var o alerji :( geceleri öksürük krizi tutuyor beyza yı, çok zor sizin durum daha farklıymış, çok geçmiş olsun öpüyorum hepinizi xxx

Deli Anne said...

Demek bahardaNEw York'a gidemeyeceğiz biz.. Bizim çocuklar haşat olur maazallah:) Geçmişler olsun Şeymam..

neval said...

bahar yaramamış:( geçmiş olsun

İkiz Annesi said...

Çok geçmiş olsun Şeymacım.Kareler yine harika telefon çekimi süper olmuş:))

Nehir İda said...

Geçmiş olsun Şeymacığım.
Anneler günün kutlu olsun.

Bir Terazi Kizi... said...

Cok gecmis olsun,bu polen alerjisi cok zor,fakat bu agac fotograflarin cok hos,renkler muhtesem!Esinden aldigin gülde cok anlamli,ne kadar hos ince bir davranis...

New York'tan said...

Tesekkurler arkadaslar , bugun alerji ilaci aldik hapsirma ve burun tikanikligi cok rahatsiz ediyor .

Yelish said...

benim de alerjilerim kotuye gidiyor
ve o kadar fazla cocukta alerji var ki etrafimda
NYC,Chicago yaramaz demek,hvsinda var biseyler.
kisin ozellikle cok kotu oluyorum.bence isitma/klima sistemi de cok etkili,en az polenler kadar

gulunuzpek guzelmis,bu ara gullere sardim biliyorsun ,yiyesim geldi valla:)))

Zeynep Özmen Ünlü said...

vakitsizlikten postlarınızı okuyorum ama hep yorum yazamıyorum. ama su manhattan in my hand fotosu cok guzel olmus.