Sunday, June 5, 2011

Daha Ne olsun ..

Yine nasil gectigini anlamadigim bir hafta bitti, bunaltici sicaklar gitti yerine bahar havasi geldi, cok yogun donemden sonra simdi bosa cikmis gibi oldum, eve vakit ayiriyorum, temizlenecek dolaplar, yikanip kaldirilacaklar,utuleneceklerle ugrastim, kalan vakitte gezdim, dolastim.

Cuma gunu aksami sahilde dolasirken bir daha kirmizi et yemegi yapmama karari aldim, ilgililere duyurulur seriously ...

Dun aksam bir ablamiza barbekuya davetliydik New Jersey'e ,Seyhan'cim da oradaydi uzun zamandir gorusmemistik, cok zevkli gecti, leziz yiyecekler muhabbetler derken nasil gecti anlamadim vakit, bahceli evin guzelligi cocuklar saat 10'a kadar disardaydi.Bugun de street festival vardi bir asagi caddemizde, cocuklarla gezdik, onlari eglendirdik, oncesinde sali gunu gelecek olan misafirlerim icin temizlik yaptim, bugunde boyle bitti sayilir.

IMG_4549


Manhattan fotogralari kardesime ait downtownda cekmis,bu aralar isikla resim yapmaya sardi :)












IMG_4583



IMG_4550

IMG_4604



IMG_4548


eagle

festivalden kareler bunlarda, Ahrar korktu biraz :)

IMG_0514


Pizza yeme yarismasi duzenlemisler dort tane adam yiyordu ben bakamadim bile, adamlarin masallahlari vardi :) cadde uzerinde cok fazla pizzaci var ve hepsi Italyan.

IMG_0508

Ice cream ve coton candy keyi :)

IMG_0513


simit

Dun New jersey'de Turk marketine ugradik, elinize alisveris arabasini aliyorsunuz dolastiginiz tum reyonlar Turk markasi, tadina vara vara alisveris yaptik, simitler ve kagit helva oradan, hemen kahvalti sonrasi kagit helva arasi dondurma yaptik :)

IMG_4696_picnik

IMG_0525

Su an nerede yaziyorum bu postu biliyor musunuz :) resimde gordugunuz gibi, balkonda , birazdan cayimi ve cekirdegi alacagim, daha ne olsun :) gokyuzude boyle su an :)

IMG_0527

13 comments:

ZELİHA-UMUTSEPETİ said...

Burda da bunaltıcı sıcaklar hakim olmaya başladı artık..
Oraya çıkıp gelmek istedim resimleri de görünce :)
Hava serin,etkinlik,şenlik bol,daha ne olsun :)
Mutlu haftalar canım..

Nehir İda said...

Ahrarın boyu mu uzamış şeyma:) Maşallahı var çok yakışıklı ben de bakamazdım öyle ekine girmiş inek gibi yenir mi:)
Kardeşini de kutlarım resimler çok hoş.

Küçük Mucizem said...

balkon ve çekirdek mi?? off off damardan girdin vallahi. fotolar harika.

marifet ellerimizde said...

resımlere bayıldım ama en cok balkon kısmına....blog cok guzel.uzaklardan izlenimler..ellerinize saglık..

dilek said...

bencede daha ne olsun:))

Deli Anne said...

ah o balkon beni bitirdi.. tüm posta diyeceklerimi unuttum.. Hasret kaldım bir balkona.. Güle güle otur Şeymam..keyfini çıkar inşaallah..

kiymetligunler said...

Seymacim, Rabbim keyfini bozdurtmasin! Balkon manzarandan bende istiyorum,bizim buralar sular seller altinda:((

Rana Eslem GULMEZ said...

SEYMA SANA BIR CEKIRDEK TAVSIYEM VAR)CIRCUSTA EVREN MARKA BIR TURK CEKIRDEGI VAR COK AMA COK TAZE INANILMAZ TAVSIYE EDERIM SIDDETLE..
BU KADAR TAVSIYEDEN SONRA KOSMAN LAZIM)

şirin butik said...

ohhh balkon da balkon yani otur çay içi eş -dost..türk markaları olamsı ne güzel koskayı görünce direk dondruma geldi zaten aklıma.

İkiz Annesi said...

Keyfin daim olsun Şeymam.Ahrar kuzu yine çok tatlı maşallah:)
Burası bunaltmaya başladı bahar gelmeden yaz geldi resmen.

AskinAy said...

hersey cok mükemmel görünüyor canim,ice cream ve cotton candy,hmmm afiyetler olsun:)cicekler rengi de cok hos,Sevgiler!!

sevilay said...

bol keyifli günleriniz olsun inş.Ama balkonu bende özledim:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

fotoğraflar ve keyif çok güzel.