Saturday, June 18, 2011

Dunden, bugunden ....

Bu cumartesi gununu biraz tembellik yaparak gecirdim, uzerimde bir halsizlik vardi, kahvalti hazirla topla, sonra evi topla camasir yika , anne baba ile gorus ( yaklasik bir bucuk saat :) sonra ogle yemegi hazirla topla derken saat 5 oldu, alti gibi Ahrar'i alip parka gittik zaten bu sicak ve nemli havada en guzel yer deniz kenari, Ahrar iki kere arabasinda uyumaya tesebbus etti ama annesi ve babasi tarafindan engellendi binbir turlu oyunla, yoksa gece kaclara kadar oturulurdu bilmiyorum :))

Puzzlara merak sardi bu aralar, spidermanlimiz vardi ezberledi artik onu ,gozu kapali yapacak neredeyse, yenilerini aldik, bir heves yapiyor..



puzzle

mykiddos

Cocuklarin tv izleme keyfi :)

IMG_0832

Hafta ici Tr icin eksikleri tamamlamaya gittik esimle, Taci'ye ugradik, bu salatanin icinde ne var bilmiyorum, enfes bir tat, sadece bunu yiyebilirim orada :)

IMG_0831

Dunun cok guzel bir hikayesi var, bana blog araciligi ile ulasan E. evime misafir oldu kiziyla beraber, hic yabancilik cekmeden sanki eskiden tanisiyormus gibi sohbet ettik, yeni bir arkadas tanimis oldum, insallah Tr'den gelince iadeyi ziyaret yapar tekrar gorusuruz :))


IMG_4747


Oturdugumuz binanin yan tarafindan girislerimiz ayri ama balkonlarimiz yanyana olan kendileri Yemenli komsularimiz var, hic konusmuslugum yok kendisi ile , digerleri ile selamlasiyoruz , konusuyoruz ,sekiz tane cocuklari var , cok ilgincler ara ara gozlemliyorum mecburen :) marifet cocuk dogurmal degil onlari gorunce anliyor insan , cocuklar bir icerde bir disarda yas araliklari iki sanirim, devamli ses gurultu baba da oyle, sabah okula giderken cocuklara arabadan bagiriyor acele etmeleri konusunda sanirim, balkon demirlerinde hep camasir atili, bir gun soylesem mi acaba diyorum camasir teli alsan daha estetik olur diye :)) Kadina da aciyorum , hep yorgun gorunuyor, esi de kiymet bilen bir tipe benzemiyor nedense oyle dusunuyorum . Kucuk evlerde sekiz cocuk yetistirmek nasil olur acaba biz ikisi ile anca sigiyoruz ..

12 comments:

bosandasemeriniy said...

Salata guzel de, uzerindeki kasar muhalefetle istirak ettirmis:)
Ondan lezzetine lezzet katmistim kanimca:)

IYi gunler..

Taze Anne said...

Ne guzel Seyma sende benim gibi yakininda bir arkadas buldun :) Bu blog alemi boyle. 8 cocuk dogrulur mu bee dedim okurken. Kadinin isi zor. Peki araba olayi nasil, Minibus filan mi?

marifet ellerimizde said...

yeni arkadaşın için cok sevındım..salatada cok guzele benzıyor...

neval said...

o bayanın ve ailesinin öğrendikleri gibi bir hayatı yaşadıklarına eminim ,fazlaca düşünüp kafa yormadan.ne acı.

KızKardeş Derya said...

Yine harika fotoğraflar ve 8 çocuklu aile mi ? Allah sabır versin valla :)

büşra said...

ne güzel fotoğraflar bunlar, huzur ve iştah veriyor insana :)

şirin butik said...

komşun olamsına sevindim ama balkon demirine çamaşır asma konusu kötüymüş yaa..

Red Riding Hood said...

Şeyma'cım insalllah bu yorumu görür bana şu pohaçanın tarifini verirsin. Çok güzel geldi gözümüze ve akşama misafir var lütfen yorumu alırsan hemen dönermisin ? yoksa 1 kaç saat sonra başka bi tarife bakacağm .
Sevgier

Küçük Mucizem said...

hepsi bir kenara çocukların tv keyiflerine bayıldım. hatta imrendim :)

Nehir İda said...

Acaba devlet para filan mı veriyor bunca çocuk yapıyorlar hayret doğrusu. Çamaşır teli de kurtarmaz ki o kadar insanın çamaşırını:)
Şeymacım salatada gördüğüm eğer kırmızı biberse bittim:))

Red Riding Hood said...

Ühühü :( Gözüme hala çok güzel geliyorlar bi sırrı var kesin bu çöreklerin!

Zeynep Özmen Ünlü said...

kucukken en cok sevdıgım sey, yerden tv ızlemektı.
8 cocuklu kadını anlayamıyorum. bır taneye zor bakıyorum, 2 taneyı dusenemıyorum. 3 tanelı anneyle 10 gun bır evde yasadım, gordum... 8 tane ımkansız... hıc oturmuyordur, ve salmıstır hayatı.