Sunday, June 12, 2011

Haftasonu Ozeti

Hafta ici 105 fh asan sicaklari gorduk ne sicakti ama asfalt eridi ve ben o gun sabah bir arkadasa ogleden sonra baska bir gittim hatta face yazmistim bugun erimem insallah yollarda diye :) Allah'tan uzun surmedi haftasonu yagis ve serin hava geldi.

Dun New Jersey'diydik oradaki camimizde kermes vardi hem arkadaslari gorelim dedik hem de cocuklar eglensin istedik , kermeslerin en cok sevdigim kismi yiyecek bolumu, adana , doner, tavuk sis , but vb.. her turlu tatli ,baklavadan, burmaya, sarmadan buhara pilavina kadar her seyin tadina baktim, buranin tabiri ile to go aldim tadina bakamadiklarimin :)

arabada


sleeping



Benim oglanlarim bebekliklerinden itibaren her araba yolculugunda mutlaka uyurlar :) Mirzahan cok rahattir arabada ayaklar tepede gezer ve mutlaka ayakkabilarini cikarir :)

camii

Burada camiler buyuk cogunluk evden cevrilme, akliniza minareli camiler gelmesin hemen :)

cicek corap


Coraplarimi cok severek aldim , cicek desenli gerci burada net cikmamis ama arkadaslarda begendi dun, bu sene vintage modasi var her markanin vintage bolumu var neredeyse ,eskitilmis ya da vintage wash yapilmis esime almistim boyle bir tshirt rengi atmis gibi duruyor , disardan goren oyle dusunur eminim :)

mix

Baska nerede boyle bir manzara gorursunuz bilmiyorum ama iki tane musluman arap ortasinda yahudi , cocuklarini parkta salliyor ..

sahil kenari


aksam ustu sahilde yuruyus yaptik..


Turkiye'ye gelmemize on dort gun kaldi, saka gibi :)) simdiden planlari yaptik, her gun dolu neredeyse :) yaklasik alti hafta kalacagiz esim bizden bir hafta sonu gelecek , dugunumuz var , Mirzahan ve Ahrar'in kuzeni evleniyor, erkek tarafiyiz :) Dolu dolu gunler bizi bekliyor insallah...

28 comments:

e. t. said...

Sağ salim gelin neşe içinde dönün inşallah....
çorapların bencede çok tatlı..
ben de genelde renkli ve desenlileri seviyorum :)

neval said...

çoraplar pek hanım hanımcık,ayakkabılara da uymuş.iyi günlerde giyin

sümeyye said...

hadı bakalım az kalmıs. bu rada o salıncaklar ne guzel yahu havadan havadan :D o kadar yuksegını ılk defa gordum ve benım acayıp bınesım geldı :D

Küçük Mucizem said...

o nasıl uyuma şeklidir. bayıldım :)

dilek said...

gelmeden önce günler geçmiyor ama gelince nasıl geçtiğini anlamıyorsun....inşallah çok güzel geçer tatiliniz.....sevgiler...

kiymetligunler said...

iyi tatiller simdiden!
Benimde ilk dikkatimi ceken Mirzahanin ayagi olmustu resimde:)
Bizim burdada cogu camiyi disardan taniyamazsiniz:)) Ismide cok uygun:))
Tolerans olayinin en guzel ornegi, 3 velinin cocuk sallamasi.

Ella.m said...

Türkiye'de göremeyeceğimiz bir görüntü :) iki Müslüman arasında Hristiyan veya Yahudi :) yurt dışında yaşamanın bir artısı bu bence..çok güzel bir görüntü..anlayış ve hoşgörünün resmi gibi..

Nehir İda said...

Uyumaları çok tatlı ve altını çizdiğin görüntü cidden hoş.

sevilay said...

Ne kadar tatlı uyuyorlar,ayaklara bittim:)Ne güzel sevdiklerinşize kavuşmaya az kalmış.İstanbula gelirsen görüşelim inş şeymacım.Tabi bizde burda olursak inş.

marifet ellerimizde said...

merhabalar türkiyeye geliş yakaşınca heyecanda artmıştır eminim:)
merak ettim oğlanların ismi.mizrahan ve ahrar ne manaya geliyor .nerden cıktı sısımler.hıkayesı varsa anlatırsanız sevınırım .tesekkurler..sevgıler...

Taze Anne said...

Ayakkabilarin cok hosuma gitti. Bende arabada ayakkabimi cikaririm :) Az kalmis TR'ye simdi senin maceralarini okuyacagiz :)

Rana Eslem GULMEZ said...

gecen gun bende centryden aldim buna benzer corap belkide aynisi))
gule gule kullan..

İkiz Annesi said...

Kuzucuklara bayıldım maşallah ne güzel uyumaktır o öyle:))
Çorapların bence de hoş güle güle kullan tatlım ve o görüntü gerçekten güzel...

New York'tan said...

E.t'cim tesekkurler, amin insallah dedigin gibi nese icinde gelir gideriz :)

Thanks Neval'cim, hemde ten gostermiyor , en cok bu ozelligini sevdim zaten :)


Sumeyye'cim o salincaklar bebekler icin :)

Kucuk mucizem sekilden sekile gireriz biz uyurken :)

Dilek'cim haklisin, sen simdi yasadin dimi :)


Kiymetli gunler, Mirzahan'in ayagini her yerde gorebilirsinn :)

Ella m. burada boyle millet dip dipe yasiyor kimse kimseye laf etmeden :)

Ebru'cum burada biz gore gore alismisiz o gun esime gosterirken farkettim :)

Insallah Sevilay'cim bende cok isterim :)

Gul'cum bende cikaririm uzun yolculuklarda da tepeye koymuyorum Mirza gibi :)

Emine bende centuryden aldim aynidir muhtemelen

, hatta Ferhan'a da almis :) artik uclu oluruz :)


Aylin'cim cok tesekkurler :)


Marifet ellerimizde , Mirzahan beyefendi demek, kitaplarda okurken dikkatimi cekmisti aslinda Mirza olarak geciyor hitap sekli ama biz han ekledik Mirzahan oldu :)


Ahrar' i da Ubeydullah Ahrar hz. esinlenerek koyduk, Istanbul'un manevi fatihi anlami sulalesinde hic esir olmayan kimse demek :) isimlerin hikayesi boyle :)

Yelish said...

harika bir fotograf yakalamissin !
esime de gosterdim. insanlar elele dolassa ,birlik olsa ....

hayirli yolculuklar bu arada :)

Anonymous said...

mrb seyma!
ögluslarin hayirli olurlar insallah. cok sekerler.
bizim buralarda da cok kermesler oluyor ve her birine gitmeye calisiyoruz. hele hele mutfak/yemek bölümüne bayiliyorum. hasretini cektin seylerin hepsi ayni anda ayni yerde bulmak mutluluk verici :D
caminize ne güzelmis öyle :)icide güzele benziyor. yurt disinda olunca, camiler veya ibadethaneler, alisilmisin disinda bir görünüme sahipp olabiliyorlar. bizim burda da camilerin görünümü cok farkli.hep köhne yerlerde, arka sokaklarda veya sanayi bölgelerinde herhangi bos duran bir yer kullaniliyor(du). cok sükür yavas yavas adam akilli camilerimiz olmaya basladi. her nekadar ezansiz olsalar da, görünüm olarak cok göz doldurucu.
bu arada bir sorum olacak..sizin camide, almanya`dan vazifeli olarak gelen bayan hoca(lari)niz var mi? bizim mahalleden bir kardesimiz brooklyn`de bir camide vaziye aldigini duymustum annesinden...
selamlar :)

Nurcihan

Newyork'tan said...

Merhaba Nurcihan :)

Aynen dedigin gibi kermesler bizim icin bulunmaz firsat,ozledigimiz tum yiyeceklerin tadina bakabiliyoruz arti helal olmasi en guzeli tabii :)

Buradaki camiler guzel yerlerde benim gordulerim en azindan, bu arada evet Almanya'dan gelen bayan hocalarimiz cok bekar- evli :) hangisi acaba merak ettim simdi :))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Newyork'tan said...

:)Gulderenle tanismadik sanirim, hepsi Brooklyn'e gelmiyor dagiliyorlar kurslara ama Betul'u biliyorum,bize uzak sayilir programlarda karsilasiyoruz cok begenirim kendisini ayrica :))
ayrica ortak noktamiz oldugunu bilmek cok guzel :))

Anonymous said...

dünya cok kücük :)))))

New York'tan said...

Aynen :))

Anonymous said...

selam söyler misin ona, nurcihan teyzen ve kizi fatma dersen hatirlar. cok oldu onu görmeyeli. eskiden kizim kücükken daha cok görüyordum. kiz kardesi ve kizim zamaninda cok birlikte vakit gecirirlerdi. onu en son gördügüm belki 5-6 sene olmustur. yine de olur da görürsen ve selamimizi iletebilirsen seviniriz:)bu arada mirzahan ayni sen! masallah! ;D

New York'tan said...

olur tabii gordugumde soylerim insallah, Mirzahan'i bana benzetenler oluyor evet de beni nereden gordun acaba diyecegim simdi :)

Anonymous said...

ya ben baska diyarlara karsi cok merakliyimdir. caminin fotosunu görünce, adini cok olginc buldugumdan google`ledim :)fb de bir sayfa cikti, hayran sayfasi, kermes ilani vardi, altina sen birsey yazmissin. görünce ahrar`i sana benzettim(bu arada ben ahrar`i sana benzettigimi söylicektim, yanlislikla mirzahan sana benziyor dedim.illaki mirzahan`da sana benziyordur ama ben ahrar´i sana daha cok benzettim:).adin da tuttugu icin dedim kesin bu seyma o seymadir diye :) bu arada noolur yanlis anlama, panik olduysan, panik de olma. inan hersey tevafuk eseri oldu. yani, kimdir illa desifre edeyim vs degildi niyetim. bu sadece kabuguna sigamamanin vermis oldugu bir merak. baska diyarlarda insanlar nasil yasiyorlar hep ilgimi cekmistir(o yüzden cami de ilgimi cekti dis cepheden).bu merak japonyada yasayan biri icin de öyle, avustralya da yasayan biri icinde öyle, almanyanin diger ucu icinde öyle :) hatta, senin sayfani ilk kesfettigimde sana ben ilk burdan yorum yazmistim ve orda hayat nasil diye sormustum :D daha sonra sen bana, -bana email araciliyla da yorum yazabilirsin- deyip, email adresini de vermistin. bilmem hatirlar misin? bu msjlarin, okunduktan, 30 saniye sonra kendiliginden silinme optionu olmadigi icin, sen bir zahmet okuduktan sonra siliver, yayinlama lütfen :)gerci sen bilirsin. benim icin bir mahsuru yok :) slmlar...

New York'tan said...

Yok canim paniklemedim de :) fotografimi koymuyorum ya bloga ondan dedim:) caminin sayfasinda yapilan programlarda cekilenlerde falan variz, kacmiyorum resim olayindan sadece bloga koymuyorum :)

Mirzahan;i da benzetiyorlar Ahrar;i da ben ikisinide birbirine benzetmem :)

büşra said...

erkek tarafı olmak lazım zaten düğünlerde :)
çoraplar ve ayakkabılar çok hoş olmuş.
Hayırlı yolculuklar :)

Nihan Sarı said...

fotoğraflar çok güzel Şeymacığım,
Türkiye yolculuğunda sağlıkla gidip dönün.burada da sıcaklar yoğun,neyseki yağmurla serinliyor..

marifet ellerimizde said...

canım isimlerin anlamını yazmıssın .teşekkurler.anlamları cok guzel..evlatlarında ınsallah adlarının anlamlarıyla yaşar:)sevgıler..zeynep