Tuesday, June 7, 2011

Kina Sever misiniz ve Bir tarif ..

Hint kinasini cok seviyorum ara ara yapiyorum sablonlarim var desenli, profosyonel olmasada guzel oluyor :). Normal ele yakilan kinayi sevmiyorum illa sekilli olacak :)) Nereden aklima geldi televizyon izlerken gordum uzun zamandir da yapmadigimi farkettim firsat bulursam en kisa zamanda yapicam, cabuk akiyor malesef ellerin su ile temas etmemesi lazim benim icin imkansiz :)




Bugun misafirlerim vardi, onlar icin hazirladigim ikramlardan bir tanesi, gorunum olarak balik zanneti herkes :) yumurta ve misir ununa bulanmis sonra kizlartilmis patlicanlarin icine yogurtla karistirilmis kozlenmis biber koydum ve rulo yaptim ,tarif buradan , et yemeklerinin yanina yakisir diye dusunuyorum.

patlican


Ny'ta yarin ve persembe gunu 90 fh uzeri olacakmis nem de yaninda bonus :). Kolayliklar diliyorum ..

11 comments:

Deli Anne said...

Burası da hemen ısındı.. ben çok korkarım sıcaktan.. bugün ucundan klimayı bile açtım..

Şeymam ben de delisiyim hint kınasının ama hiç kendim yapmadım.. ben hintlerin takılarını da seviyorum.. ayrıca kızılderili meksikan kıyafetleri de.. ayrıca ohoooo çook:)

Küçük Mucizem said...

ben her iki türlü kınayı da severim. çoğu kişi kokusunu sevmez ama ben kokusunu da severim.
ama hintliler bu işi gerçekten biliyor.

bu arada patlıcanları ben de balık sandım. yemekli misafirim olunca yapacağım tarifler arasında olacak kesinlikle.

pankekleri hafta sonu denedim. muhteşemdi. tarif için tşk.

Bir Terazi Kizi... said...

bende seviyorum bu sekilde ama hic denemedim,halnuki asagidaki caddede hintliler yapiyorlardir,kokusundan dükkana giremedigimden hic aklima gelmedi,ama birkac kez icinde acayip seyler olan bir kavanozdan esime aldirdim,simdi adi aklima gelse yazacagim ama:)

Tarifinse yine harika,birgün denicem,daha evvelde görmüstüm,eline saglik.

sevilay said...

hint kınasını bende çok severim.Ama hiç yapmadım:)ÇoK hoş duruyor.Patlıcan güzel görünüyor.Deneyeceğim bende.

New York'tan said...

Deli anne'cim biz de aciyoruz klimayi ara ara isindikca bunaldikca :)

Takilarida guzel haklisin :))

Kucuk mucizem ben de sevmem kokusunu :)) hint kinasi kokmuyor belki ondan seviyorum :)

Guzel bir tarif , memnun kaldim ben.

Terazi kizi haklisin cinliler ile onlarin dukkanlarinin yanina yaklasmak cesaret ister :)

Sevilay'cim kolay aslinda kafana gore sekiller cizip kurumasini bekliyorsun :))

Nehir İda said...

Ama sen Emine Beder'i geçtin be şeymacığım:)
Burası da ısınış öyle diyolar benim iş kuzey cephe morg gibi:)
Bu arada kınaya bayılırım.

büşra said...

of patlıcanlar harika, yapmalı kısa zamanda.Hint kınası güzel duruyor hakkaten ama ben hiç yapmadım

marifet ellerimizde said...

aparatıfler cok sık olmus..kınalara bende bayılıyorum:)))))))

dilek said...

oh valla tüm kış o kadar üşümüşümki herkes güneşten kaçarken ben öğğlen güneşinde çarşı pazar dolaşıyorum...daha ısınmadım bile...sıcak beni pek etkilemez...hep üşürüm hep üşürüm..maalesef...bu arada eşim bunlara patlıcan balığı diyor. patlıcan yemeyen kocaya patlıcan yedirmek için yapmadığım tarif kalmadı heralde. çok severim ama....seninde ellerine sağlık...sevgiler

Nihan Sarı said...

eleerine sağlık Şeymacığım.arada denediklerim oluyor tariflerinden:))

Kardeşim said...

hem kınayı hemde kıvrım kıvrım desenlerine bayılıyorum.