Wednesday, June 29, 2011

Seyma Turkiye'den bildiriyor :))

Su an anne babamin evinde oturma odasindan yaziyorum bu postu, pazartesi aksami kavustuk ailemize :) uyku duzenimiz cok kotu Ahrar gece iki de uyanip sabah namazina kadar oturuyor tek guzel yani ona cizgi film aciyorum kendi kendine izliyor kimseyi rahatsiz etmiyor , insallah bugun duzene girer diye umuyorum.

Geldik ertesi gun disardaydik, ozledigimiz lezzetlerin tadina baktik, bakmaya devam edecegiz, bugun de arkadaslarimla bulustum , Cocuklar gonullerince eglendi bahce ortaminda yerimden hic kalkmadim anladim ki benim cocuklarim buyumus artik :))

IMG_0935

Annaanne dedemiz bu sene bahcedeki oturma bolumune ufak bir mutfak yaptirmis, yemekler ve kahvaltilar burada baska bir guzel, benim en buyuk zevkim bahcede kahvalti yapnak, iki gundur havanin serin olmasindan dolayi yapamadik ama yarin yapacagiz insallah ..

ahrar  bahce


IMG_0938
IMG_0941

Kirazlar olmaya baslamis, kirmizi ve sari kirazlarin tadina baktik, dutun olmasina bekliyorum buyuk sabirsizlikla :)

Hizli bir baslangic yaptik Tr'de ki gunlere , geriside oyle gelecek sanirim :)

Nete cok giremiyorum, sizleri okuyamaya bilirim arkadaslar , yine de bakmaya calisirim neler yapmis arkadaslar diye aliskanlik olmus artik :)

11 comments:

sezobigo said...

oohh sefanız olsun ne güzel kiraz onlar hemide dalında:)
afiyet olsun

Deli Anne said...

Amanın Şeymam siz pazar gelmeyecek miydiniz? Bak ben hemen ambole oldum.. Ne güzel bahçeniz var maşallah.. yapışlmaz mı sabah kahvaltısı oohh.. saadetiniz daim olsun efenim.. maşallah

Filiz said...

Hoşgeldiniz, çoçukların alışması zor, orda gece burda gündüz, biz bile sersem oluyoruz, bahçede çok güzelmiş ama orda bende kahvaltı için sabırsızlanırdım doğrusu :)

sevilay said...

hoşgeldiniz şeymacım.Tatilin keyfini çıkartın inş.

Anonymous said...

Hosgeldiniz ne guzel cennet gibi bir yere gelmissiniz. Neresi bu arada o kiraz mekani :) ?

Nihan Sarı said...

güzel zaman geçirmenizi dilerim..hoşgeldiniz o zaman:))

İkiz Annesi said...

Hoşgeldin canım benim sefanız olsun ne güzel bahçe o öyle:)

''' UMUTSEPETİ ''' said...

Hoşgeldiniz canım :))
Bahçe keyfinize hayran kaldım,ne iyi yapmışlar o bölmeyi yapmakla...
Güle güle kullanın hep birlikte inşAllah :)
Mutlu tatiller diliyorum..

*Selinka** said...

hoşgeldin sevgili şeymam.sevgi ve mutlu kal...

Küçük Mucizem said...

o nasıl güzel kirazlardır. niye bizim bahçede olmuyor ya :( yeşille kırmızının uyumuna hep vurulmuşumdur.

çocuklar çok şanslı geldikleri yerde bahçenin olmasıyla. ben bayılırım terasa bahçeye. hiç içeri giresim gelmez.

Bir Terazi Kizi... said...

Seyma haberim yoktu gittiginden,cok sevindim sag salim vardiginiza,darisi bize insallah ve tüm dileyenlere...Annenlerin mutfaklari cok ama cok hosuma gitti,güle güle kullansinlar canim...Bir kiraz manyagi olarak benim icinde bol bol tüket olduklarinda olurmu? Iyi tatiller dilerim,bu arada ne kadar kalacaksiniz,insallah uzundur:)