Wednesday, June 22, 2011

Yil sonu gosterisi ve Sizden ufak bir ricam var ..

Gitme vaktini cok yaklastirdik son dort gun, bu aralar camasir yika ve utu yap modundayim ama bitmeyecek gidene kadar biliyorum, bu iki gun disarda olacagim eksikleri hediyeleri almak icin, yarin sabah kahvaltiya davetliyim, cumartesi gunude piknik programi var sanirim, pazar gunude yolcuyuz, evide toparlamak istiyorum, olan bir kac ortumu kaldirmak, dolabi ayarlamak bozulacaklari elden cikarmak gibi :)

mirzaschool


Pazartesi Mirzahan'in siniflarinda gosterileri vardi aileler icin, esimle birlikte onu izlemeye gittik, yaptiklari calismalari gosterdiler.


school1


thanks u card

Mirzahan'in kendi eliyle hazirladigi Thank You karti :)


anneoglu

Okul onunde anneoglusu ile beraber , konusmadan ve agzinda cilek olmadan tek bir kare fotograf bulamadim :)


Simdi arkadaslar sizden bir ricam olacak , daha once yazmistim dugunumuz var , gittikten 15 gun sonra, eger erken gitmis olsaydim kiyafet diktirmeyi dusunuyordum belki hala sansim vardir bilmiyorum belki yetistirebilir ama Istanbul'a kisa bir ziyaretimiz olacak ve orada halletmeyi dusunuyorum kiyafet isini, Fatih ugrayacagim yerlerden birisi orada bildigimiz magazalar disinda benim bilmedigim guzel kiyafetler satan magazalar var mi, bu acizi ve ailesini ( uc erkekden olusan:) fazla dolastirmadan islerini halletmesine yardimci olursaniz cok sevinirim :)

14 comments:

Küçük Mucizem said...

Allah kolaylık versin. dediğin gibi son güne kadar yapılacaklar bitmez.

Sen de yazmışsın dicektim ki, bu mirzahan hep mi konuşuyor ? :)

Dikim işi seni daha çok uğraştırır bence. ve sonucun nasıl olacağı muamma. Umarım içine sinen şık bir kıyafet bulursun. şimdiden iyi yolculuklar ve tatiller

Nilla said...

ESER 'e bakabilirsin Fatih'te .İpekyol'da olabilir.Çocuklar için ise Fatih'e çok yakın bir alışveriş merkezi olan Historia'ya bakabilirsin.

şirin butik said...

eser iyi fikir bence,oralarıpek bilmem ama bu taraftaki eserdegüzel şeyler vardı:) inş. gönlüne göre bulursun..şimdiden hoşgelişler ola...:))

İkiz Annesi said...

Ana oğul pek güzelsiniz 41 kere maşallah.Koşturmada sen de benimle aynısın canım kolaylıklar diliyorum.Bu arada Mirzahan çok büyümüş hep yakışıklı Ahrar'ı görüyorum fotolarda :))
Şeymam İst. konusunda bir fikrim yok maalesef ama Küçük Mucizem'e katılıyorum dikiş işi zahmetli olur inşallah gönlüne göre kıyafet bulabilirsin tatlım.

Ülkü said...

Canım Fatih diyince akan sular duruyor hiç mağaza adıan gerek yol dal birine istediğininde bulursun zaten çok çeşit çok mağaza var :)

neval said...

FATİHTE O ADAM ADLI MİNİK BİR BUTİK VAR,İNCİYE YAKIN.FİYATLARI UYGUN VE ÖZGÜN KIYAFETLER VAR. AYRICA ARMİNE VE AKERE BAKABİLİRSİN.CAPS LOCKU AÇIK UNUTTUĞUM BELLİ OLUYORMU ?

Filiz said...

mirzahan'ın boyumu çok hızlı uzuyor banamı öyle geliyor annesi :) bak sana yetişiyor :)

alışveriş konusunda rabbim yardım etsin ben tek erkekle alışveriş yapamıyorum sen 3 erkekle nasıl çıkarsın bu işten :( kolaylıklar diliyorum. Eser pahalı ama güzel ben biraz klasik buluyorum orayı, armine var bence en şık yer orası, aker olabilir, ''o adam'' burda daha günlük kıyafetler var evet fiyatları uygun, ben PEÇE mağazasında öneririm güzel şeyler var. istanbuldan öpücükler xxx

Taze Anne said...

Simdiden kolay gelsin Seyma. Fatih icinde hic bir fikrim yok :(

Rana Eslem GULMEZ said...

sana tavsiyem ayakkabi ve cantani burdan alman krem tonlarinda uzerine hersey gider)iki seyi burdan hallate))fatihte bircok magaza var renge karar ver biter...birde terzi tanidiksa iki gunde bile diker ...birgun prova bir gun alis)kolay gelsin..

Deli Anne said...

Ay Şeymam az kalmış.. yehhuu diyesim var hep mi meşgul olacaksınız acep?

ayrıca zerafetini severim senin.. nazenin arkadaşım benim..

Bir de fikir veremeyeceğim :(

Zeynep Özmen Ünlü said...

oglunun büyüdüğünün farkında değilsindir, ama ben farkettim. yaptıklarını sergilemek ve onları izlemek çok heyecanlı di mi. belki tanışma fırsatı yakalarız, istanbul'dayken...

sevilay said...

canım fatih süper bir tercih.Armine ve armağanın kıyafetlerini çok beğeniyorum.Ne zaman geliyorsun istanbula

New York'tan said...

Tesekurler tavsiyeler icin arkadaslar, Armine aker vb, ugradigim magazalar da ben butikler var mi acaba diye merak etmistim :)

Zeynep'cim Istanbul'a iki gunlugune geliyorum, aslinda cok isterim tanismak ayarlayabilirsem :)

Sevilay'cim yedi ve sekiz temmuz Istanbul'dayim :)

Nehir İda said...

Kolaylıklar diliyorum şeymacığım sağlıkla kavuşun sevdiklerinize.