Friday, July 8, 2011

Bir kosu gidip geldim Istanbul'a :)

Bir kosu gidip geldik Istanbul'a cocuklarla beraber iki gunde bir haftada gezebilecegimiz yerleri gezdik diyebilirim , bu gezinin amaci Mirzahan'i gezdirmekti, Istanbul'u tarihimizi anlatmak icin ,kendisi Newyork'u cok seviyor biz ne zaman Tr'i anlatsak hemen Ny ile kiyaslamaya basliyor :)) insallah gonlunde yer etmistir gordugu gezdigi yerler.

Carsamba sabahi esim Ny'dan Ataturk havalimanina indi, bizde Konya'dan Sabiha gokcen'e indik, hemen Kadikoy'e gectik babamizi bekledik, bulusunca Istanbul turumuza basladik, ziyaretlerimizi yaptik once ,sonra otele gidip esyalarimizi biraktik, sultanahmet ve civarini gezdik Fatih'e gectik, ben alisverisimi yaptik, dugun icin guzel bir elbise aldim :) Tesekkurler tavsiyede bulunan arkadaslara daha once ugradigim magazalara ugradim, genelde ayni modeldi icime sinen bir kiyafet bulmus oldum, sonra Ny'dayken gazetede okudugumuz daha once arkadaslardan da duydugumuz Sur ocakbasina gitmek istedik biraz macerali oldu Fatih'in gormedigimiz yerlerine gittik bulmak icin ama sonunda bulduk :) sac kavurmasi harikaydi :) ,Istanbul'da iki gun boyunca ozledigimiz ne varsa yedik cogunluk et agirlikliydi bu hafta midemi dinledindirmek istiyorum sebzelerle :)




058

Sali gunu dost sofralardaydik, hava sicak olunca bahcelerdeyiz,Menu harikaydi,yedik de yedik :)

061

Arkadasim Mehasin'in yaptigi alman pastasi, mayali olan tarifmis cok lezzetliydi.


053

067

Sultan Ahmet koftecisinde kofte keyfi :)

074

083

Aya sofya, Mirzahan cok merak ediyordu, kitaplarda gectigi icin :), cok kalabalikti Arap turistler cogunluktaydi.




086

Aldulhamithan'in turbesi , padisahlarin hemen hemen turbelerinin hepsini gittik, dua ettik.


091
099

103




Bu kasa arabanin arkasindaydi, boyle canli alabalik satiliyordu, epey komik gozuktu gozumuze :)

Istanbul cok guzeldi her zamanki gibi, Ny'la kiyas kabul etmez kesinlikle, burada tarih var yasanmislik var..... Istanbul asigi esim elinde olsa hemen donecek Turkiye'ye :)


Devami diger posta insallah :) oyle yoruldum ki bacaklarim agriyor yurumekten :)

11 comments:

Nihan Sarı said...

aklımdan geçiyordun,nerelerdesin diye,bu post iyi oldu:))

New York'tan said...

:)Nihan'cim Istanbul yaptik geldik, haftaya dugunumuz var sonra tatile gidecegiz sonra ramazan ve biz donuyoruz boyle motora bagladik gunleri :))

neval said...

gez gönlünce arkadaşım.masa güzel,tupper cenneti:)

KızKardeş Derya said...

Yine mükemmel fotoğraflar.. Çok güzel Maşallah İstanbul'u çok özlediğimi fark ettim fotoğrafları görünce.. Sevgiler..

Taze Anne said...

Seyma ne guzel simdi sen oradasin. :) Bu arada esin hic dinlenmeden nasil gezdi o kadar yolculuktan sonra. Mirzahanin son karari nedir?

fevkalade said...

Gozlerim doldu, icim cizladi, burnumun kemigi sizladi...

şirin butik said...

hoşgeldin gülegüle olmuş ama iyi vakit geçirmenize sevindim..

inceterazi said...

Şeymacım hoşgeldin Konya ya , bir sene oldu tam görüşmüştük Kulesite de hatıra fotografı çektirmiştik, bir sene oldu ben isteyeli sen göndermeyeli :(

inceterazi said...

Şeymacım hoşgeldin Konya ya , bir sene oldu tam görüşmüştük Kulesite de hatıra fotografı çektirmiştik, bir sene oldu ben isteyeli sen göndermeyeli :(

Deli Anne said...

Sizin için çok güzel ama benim için buruk günlerdi o günler.. Kısmet değilmiş görüşmek.. :(

Peri Tozu Fotoğraf said...

Ne guzel gezmissiniz ailece. Ozledim simdi bende Istanbulu...