Saturday, July 23, 2011

Bizden haberler 2 :)

Bu sene ki kadar gezmemistim Turkiye de dun Ankara'ya gittik esimle gunu birlik konsoloslukta isimiz vardi, ilginc gozlemlerim oldu bu Tr tatilimiz boyunca , mesela dun yolda giderken Konya-Ankara yolu otoban iki tarafli, karsidan arabalardan isiklar yanmaya basladi , hizlar yavasladi, yurdum insani uyariyor radar var diye , dedik Ny da olsa kimse boyle bir sey yapmaz cesaret edemez :) Insanlar cok yardim sever, yolu kaybettigimizde soru sordugumuz herkes cok icten yardimci oldu.



Cok yedim ve yiyiyorum , her seyin tadina bakiyorum insallah kiloda artis olmamistir :)



Gecen hafta olan dugunden iki kare, ciftimiz su an balayinda, avrupada bir ulkede :) Gelinligin cok degisik bir tasarimi vardi, gelin hanim( isim vermek istemedigim icin biraz resmi oluyor hitabimiz :) Ingiltere'de yasiyor orada diktirmis, kendisine cok yakismisti.


dugun2


seymafix

Bu da yesiller icinde ben, cok severek aldim ve giydim :)

IMG_0282


Ahrar'in saclarini kestirdik baskilara dayanamadik :) ilk basta alisamadim yeni yeni hos geliyor gozume :)

Esim ve Mirzahan Hatay'a tatile gitti ben kaldim annem ve babamla :) artik yolculuga dayanamayacagim icin gitmedim. Bir de gitme vakti yaklasti son on dort gun , kalan vakti ailemle gecirmek istiyorum.

Evde oturuyor muyum hayir :) biraz once aksam gezmesinden, dost muhabbetlerden geldim :)

8 comments:

Taze Anne said...

Hersey guzel gorunuyor, cok az kalmis. Iyi degerlendirin son gunlerinizi. Yolculuklar benide cok yormustu son zamanlarimda.

Deli Anne said...

Ay Şeymam hala kargoyu gönderemedim:( Hafta içi br göndereyim dedim sani göndermemem daha hayırmış gibi, iki kargo firması var burda ikisinin de sistemi bozuk.. Artık İlterin gelmesini bekleyeceğim:(

nohut oda said...

neden karısırlar su sac mevzularına hıc anlamam neyse boylede yakısıklı oglmuz..gelınlık gercekten pek bır orjınal sen de cok hos gozukuyorsun kısmen gorsekde:)

New York'tan said...

Tesekkurler Gul'cum, aynen cok hizli geciyor zaman :)

Mumine'cim ya zahmet etme, kendini yorma iki tane cocugun var , Ben de hafta ici gondericem insallah :)

Gulcan'cim babamiz zaten istiyordu burada da dedemiz destek verdi, sicaklarda olunca kestirdik :)
Face koydum dugun fotograflarinin hepsini :)

marifet ellerimizde said...

ahrarın sacları cok guzel olmus..maşallah zaten cok yakısıklı..elbısene ve pozuna bayıldım..gelınlıkde epeyı degısktı.....

darısı baska tr tatıllerıne:)))))))

New York'tan said...

Tesekkurler marifet ellerimizde :)

hilal said...

çok güzel olmuşsun bende kuzenimin duğunune hazırlanıyorum elbiseyi fatihten nerden almıştın?

sevgiler

New York'tan said...

Hilal'cim kusara bakma ben yeni gordum yorumu misafirlerim var ilgilenemiyorum blogla fazla :) Fatihte peceden aldim ama pek cogunda ayni model elbiseler vardi :)