Tuesday, July 19, 2011

Bizden haberler :)

Selamlar Blog dunyasi, ugrayamaz oldum buralara, Turkiye'de olunca zamani cok iyi degerlendirip her ani dolu dolu yasamak istiyorsunuz , haliyle buraya firsat kalmiyor :)
Gecen hafta esimin memleketindeydim, dugun telasesi ile gecti, guzel bir gelinimiz ona yakisan bir damadimiz ve harika bir dugun oldu ben cok eglendim :) fotograflar haftaya insallah hepsini toparlayip oyle eklemek istiyorum :)
Iki haftam kaldi donuse , ailemin yanindayim, artik Konya'da gezilecek yerleri gezmek istiyorum , gormek istedigim ve her sene ugradigim yerler var, ramazani serif gelmeden gezebilirim insallah.
Bugun cocuklari aksam uzeri annemlerin evine yurume mesafesinde olan ama senelerdir onunden gecip icine ugramadigimiz tesise goturduk, esasen at cifligi, ata biniliyor, icinde kucuk bir hayvanat bahcesi parki varmis, keske daha once ugrasaymisiz cocuklar uctu mutluluktan , cok sevdiler ata bindiler, ortada gezen tavus kuslarini izlediler, sIkIldIkca gelmeye karar verdik :)


IMG_0261


IMG_0269

Anneme ozel poz :)

IMG_0268

Incecik acilmis sac borekleri

IMG_0273

IMG_0275



Bu tepenin altinda oturuyoruz ,Konya'yi seyrediyoruz her aksam :)

6 comments:

neval said...

çocuklar ne kadar da mutlu :)
onları mutlu etmek bazen ne kadar kolaysa bazen de misli misli zor
arkadaşım,sayfanda bir istenmeyen pencere var,yoruma tıklayınca açılıyor.kapatılamıyor ne yaptıysam.yüklediğin bişeyle geldi herhalde.

New York'tan said...

Neval,cım haklısın ınan onlar ıcın gıttık bugun eglensınnler dıye :)

ben sayfaya gırınce cıkmadı neval,cım, bılemedım sımdı ne oldugunu, evde ıkı pc var ıkısınden de denedım ama bende gozukmuyor.

Nihan Sarı said...

orada oturmuşluğum çoktur.:))özlemiştik,çocukları çok öperim:))

e. t. said...

yakınlarda olduğunuzu bilmek ne güzel.
uzaklarda yaşayanların ailelerine-memleketlerine kavuştukları zaman ki sevinç ve heyecanı beni de hep çok heyecanlandırdı.

sevilay said...

insan sevdiklerinin yanında olunca zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor.:)keyfini çıkarın inş.

dilek said...

tatili beklerken zaman hiiiççç geçmez , tatile gidince de nasıl geçtiğini anlamam...insan sevdikleriyle olunca bir anda geçiyor zaman...tadını çıkarın....sevgiler