Wednesday, July 27, 2011

Cig kofte ve Kunefe gecesi :)

Bu aralar gezmenin yani sira midemizi de dolduruyoruz :) dun aksam teyzemlerde cig kofte ve kunefe gecesi vardi, tum malzemeler kendi vatanindan geldigi icin cok lezizdi ikisi de.

IMG_0310


IMG_0312

IMG_0311

Kuzenden kunefe :)

IMG_0314

Bu da pastam :)

IMG_0316

IMG_0301

Bunlar nereden cikti simdi :) Evlenip Ny'a gidince annemin bana yaptirdigi tum ceyizlerde annemde kaldi , arada ufak parcalar goturuyorum , her sene acip icine bakiyoruz pike nevresim ne lazimsa aliyorum, her sene ayni seyi soyluyor annem bir kizin olsaydi ona kalsaydi , emek emek yaptirdim bunlari diye :) eminim herkesin ceyizi oyledir cok emekli ve isli hepsi, bana vermiyor bazilarini cocuklarin kucuk, buraya geldiginde evine serersin diye, yukarida iki parca ceyizin nadide parcalarindan :) ozenle sarilip saklaniyor bakalim ne zaman kismet olacak kullanmak :)


IMG_0300

3 comments:

Deli Anne said...

Bayıldım o el işlerine Şeymam.. çok güzeller.. inaallah güzen günlerde gönlünce kullanırsın evinde..

New York'tan said...

Amin insallah Mumine'cim :)

Bir Terazi Kizi... said...

Ne güzel günler,ceyizlerinde harikaymis,bende getirmistim,ama sonra teker teker geri götürdüm,genis bir ev lazim tüm ceyizler icin,insallah Türkiye'de kullanmak lazim olur,ben tasinmayi düsünüyorum kismet olursa:)) Iyi tatillere devaaaaam!