Friday, July 1, 2011

Happy Hours :)

Evvet tam gaz gezmelere devam, Mirzahan yaz okuluna basladi, cok memnun, sabah ve ogleden sonra bahcedeyiz, cocuklar yoruluyor, aksama koltukta uyuyakaliyorlar :)

Bugun aksam barbeku vardi,



IMG_0027


Annemden arap koftesi, irmikli cevizli , icli kofte tadinda , cok lezzetliydi.

IMG_0031


Picnik collage


Aksam cayini kardesim ve esinin evlerinde terasta ictik, kuzenlerde vardi, hangman (adamasmaca ) oynadik, kuzen Zehra bizi sectigi kelime ile epey ugrastirdi :)) guzel bir aksam oldu bol kahkahali :)

Carsamba gunu Istanbul'dayiz insallah , babamizi karsilayacagiz, ne cabuk geciyor gunler...

10 comments:

nohut oda said...

ne guzel doya doya yasa ınsallah bu arada kıyafet ıcın yorum yazacaktım unutmusum erenkoye ada uskudarada bakabılırsın...

Rana Eslem GULMEZ said...

bak seymacim annenden tarifleri ogrenip sonra burda bize yapiyosun oki doki?)

neval said...

alıp da sinede saklanası günler...

büşra said...

ne kıymetli anlar bunlar, muhabbetiniz daim olsun

Deli Anne said...

Nevalim ne güzel demiş:)

KızKardeş Derya said...

Ne kadar güzel Maşallah size..

iremmiss said...

Oooo supersiniz . Evdeki pcler bozuldu cepten yaziyorum artik. iyi eglenceler......

ZarpandiT said...

neaaaaaaaaaaaaaaa istanbula mı geliyorsun ^^ o zaman geliyorum havaalanına :D

pinar said...

neguzel tadini cikar canim memleketin:)

Nehir İda said...

Şeymacığım uğrayamadım resimlerine bakıp kaçtım hafta sonu. Keyifli günleriniz katlansın:))