Wednesday, August 10, 2011

Geldik biz New york'a hem de misafirlerimizle :)


Merhabalar blog dunyasi, biz kus misali uctuk geldik New york'a , hem de yanliz degil teyze kizi ve esi ile birlikte, guzel bir yolculuk oldu uzundu tabii 10 saat , uyuyamadim bu sefer cocuklar uyumadigi icin ama kuzenler olunca muhabet ederek geldik. Yiyecekler sorunsuz gecti elhamdulillah, ramazani serifin ilk on gununu bitiriyoruz, ben cok anlamasamda kosturmadan, ilk baslarda zorlanmistim biraz simdi daha rahat tutuyorum sukur.

Dun aksam camide iftar yaptik, ozlemisiz camiyi ve arkadaslarimizi , teravihten sonra kuzenleri alip timesquare gittik gece 12'de, kalabalikti ve isil isildi her zamanki gibi :).


IMG_6722

IMG_6716

Meydanda bir bolumde panolara bakinca kendinizi goruyorsunuz, el sallayan hoplayan ziplayan cok oluyor bu tarafta, bizi gorebildiniz mi :)

IMG_6708

Cheese cake keyfi

IMG_6697

Geldigimiz gunun aksami boyleydiler :)



Iste boyle bizden haberler ,kuzenler olunca Tr'den gelmemis gibi olduk, haftaya kadar beraberiz insallah.



13 comments:

Red Riding Hood said...

Çocuklar Türkiye tatilinde büyüdüler sanki annesi.İkiside çok yakışıklıolmuşlar .Time Square enfes, bir kaç seneye ordayım insallah :)Ashley seneye yaza gelecek büyük ihtimalle.Ramazan çabuk geçti benim içinde,yazlıktaolunca anlamıyor insan.

pinar said...

hosgeldin canim sende evine tekrardan hayirli ramazanlar:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Hoşgeldiniz ne çabuk geçti gitti tatil

LaMa said...

hosgeldiniz canim,
misafirler Amerika'dan memnun ayrilir insallah:)

Deli Anne said...

Hoşgitmişsiniz Şeymam.. özlemişsindir sen şimdi evini:)

Taze Anne said...

Seyma hosgeldiniz cok sevindim :) sanki buraya geldin ama olsun ayni zaman diliminde olacagimizi bilmekte guzel :)

neval said...

insanın evi gibisi yok demi?

KızKardeş Derya said...

Hoşgeldiniz evinize.. Ve ben seni gördüm elinde fotoğraf makinasıyla :)

dragonfly said...

canım hoşgeldin....Turkyedeyken resimlerini ve postlarını takip ettim hersey mukemmel gorunuyordu..Ben sadece 18 gun kalıp gldim..Sonra butun yazımı yanlız gecirdim...

Ramazan ı şerifin mubarek olsun..

Sevgiler

sevilay said...

hoşgeldiniz şeymacım.Desene NY günleride yoğun geçecek:)

dilek said...

tatiller niye bu kadar çabuk bitiyo ki...daha dün gibiydi sanki "az kaldı türkiye'ye gitmemize" dediğin günler...neyse iyiki akrabalar var şimdi yanınızda yoksa tatil dönüşleri pek bi zor oluyo dimi? yani şahsen bana çok zor oluyo:)))) sevgiler

Filiz said...

hoşgeldiniz, evinize :) bülbülü altın kafese koymuşlar evimde evim demiş :)

Aslı said...

Allah bagışlasın çocuklarınızı, öyle tatlılarki maşallah ve evinize hoşgeldiniz :)