Monday, August 29, 2011

Hosgeldin Ramazan Bayrami



Ny'u bekleyen buyuk tehlike kasirga Irene, Ny'a yaklasirken tropikal firtinaya donustu sonuc bekledikleri gibi olmadi elhamdulillah o gun sabah kadar bekledik uyuyamadik, ruzgar siddetliydi yagmur da oyle, uyandigimizda ruzgar vardi ama cok siddetli degildi, suya yakin yerler etkilenmis haliyle onun disinda Manhattan'da beklenen hasar yoktu, agaclar devrilmis kismen , bizim evin ust sokaginda arabanin uzerine dusmus epeyce buyuk bir agac, bunlarla gecip gitti Irene, Hz. Allah ramazanin hurmetine, Kadir gecesinde yapilan dualarin hurmetine, o gun yapilan hatim ve dualarin hurmetine Ny'u korudu bu afetten.

Yarin Arefe cok cabuk gecti Ramazani serif yine, insallah bizden memnun kalmistir, seneye tekrar kavusmayi nasip etsin Hz. Allah, bugun teravih sonrasi okunan ramazani serife veda ilahisinde duygulandik, huzunlendik ama bayrama kavusagiz sevincliyiz :)

Herkese hayirli bayramlar simdiden, sevdiklerinizle mutlu huzurlu vakitler gecirin, bayrami doya doya yasayin insallah.




incir

Ailecek cok sevdigimiz muhallebili incirli tatli.


shoes

Hep anlatiriz ya da duyariz ya eskiden kirmizi ayakkabilarimi aksamdan bas ucuma koyar, sabaha bayrama giymek icin sabirsizlanirdim diye, kizim yok ama oglusumun birine kirmizi bayramlik ayakkabi aldim :)))

11 comments:

Deli Anne said...

Hayırlı Bayramlar olsun Şeymam.. şükür geçmiş gitmiş felaket de felaket olmadan. Ayakkabıları da güle güle giysin minik sahipleri:)

Sitare said...

şeyma büyük felaket deyip duruyorlar Allah yardımcınız olsun.aklıma gelmiştim bi bakayım dedim.iyi olmanıza sevindim.hayırlı bayramlaaar

neval said...

hayırlı bayramlar :)

çiğdem said...

geçmiş olsun.
amin inşallah ramazan bizden razıdır

Filiz said...

güzel haberlere çok sevindim şeymacım, çok geçmiş olsun, bende kızımın kıyafetlerini bu akşam çıkartıcam ayakkabılarını yatağının kanına koyarım, hep hatırlasınlar, hemde bayram için heyecanlansınlar :)

Aygül said...

Şeymacım aklım sendeydi inan. Çok şükür kazasız belasız gitmiş kasırga. Hayırlı bayramlar. Dua ile

dilek said...

canım çok şükür hasarsız atlattınız....ve sizlerede hayırlı bayramlarrr:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

mutlu anılarla dolu bir bayram olsun.
sevgiler

sevilay said...

canım allah korumuş gerçekten.Fazla etkili olmamış.Kırmızı ayakkabılar çok güzel:)

KızKardeş Derya said...

Hayırlı bayramlar ! Ayakkabılar çok şık.. Nişanlım senin blogunu okurken gördü ve dedi ki" buldum! oğlum olursa adı Mirza olacak :) dedim bi Şeymaya soralım izin verecek mi :)) Sevgiler..

New York'tan said...

Tesekkurler Arkadaslar :)

Derya'cim bizim cok severek koydugumuz isim Mirzahan :) ne guzel olur adas ogluslarimiz olur :))